יום שבת, 21 בדצמבר 2019

חדש ובלעדי מד"ר פישר: אלכו-ג'ל בייבי TO-GO הערכה המושלמת להורים ולפעוטות בכל יציאה מהבית ערכת סיליקון צבעונית הכוללת ג'ל לשמירה על היגיינת הידיים ושקיות לאיסוף חיתולים משומשים במתלה מדליק לתיק

הערכה המושלמת להורים ולפעוטות בכל יציאה מהבית
ערכת סיליקון צבעונית הכוללת ג'ל לשמירה על היגיינת הידיים ושקיות לאיסוף חיתולים משומשים במתלה מדליק לתיק





מותג גאוני חובת הרכבה על כל עגלה, לאחר החתלת התינוק בקניון, בגינה מנקים את הידים עם אלכו- ג'ל. לוקחים שקית, ומשליחים את החיתול המלוכלך לשקית והישר לפח, נוח מאוד ושומר על הגיינת האם/ האב והתינוק.
עולמה של רויטל

כעת מרחיבה ד"ר פישר את סדרת אלכו-ג'ל לשמירה על היגיינת הידיים לניקוי מהיר ויעיל ללא צורך במים וסבון ומשיקה לראשונה את אלכו-ג'ל בייבי TO-GO – ערכה מסיליקון המשלבת אלכו-ג'ל לשמירה על היגיינת הידיים ושקיות לאיסוף החיתולים המשומשים של התינוק. הערכה מהווה פתרון זמין ונוח ביותר לשמירה על ההיגיינה בכל יציאה מחוץ לבית ביחד.
וגם כבוד גדול: אלכו-ג'ל בייבי TO-GO זכרה בפרס העיצוב של ארגון האריזה העולמי, World Packaging Organization (WPO), בתחרות שהתקיימה בין יצרנים מכל רחבי העולם. השופטים בחנו 321 מוצרים מ-36 ממדינות שונות ברחבי העולם אשר הגישו מועמדות לתחרות האריזה העולמית, WorldStar Awards 2020. בין המוצרים בתחרות היו מוצרים מתחום האלקטרוניקה, משקאות, אוכל, בריאות וטיפול אישי, משק בית, יוקרה, עיצוב, רפואה, תרופות ועוד.
על אלכו-ג'ל בייבי TO-GO, אשר זכה בפרס בקטגוריית בריאות וטיפול אישי, כתבו השופטים: "האריזה הכפולה הייחודית מעניקה פתרון להיגיינת הידיים לפני ואחרי החלפת החיתול לתינוק, ופתרון לחיתולים המשומשים. המארז משלב אלכו-ג'ל לשמירה על היגיינת הידיים ושקיות מתכלות לאיסוף החיתולים המשומשים. את המארז ניתן לתלות בקלות על כל תיק או עגלה באמצעות רצועה גמישה ומתכווננת. המוצר מגיע באריזה קטנה וקומפקטית עם עיצוב חדשני ועדכני".
אלכו-ג'ל בייבי TO-GO מגיע בארבעה עיצובים מדליקים וניתן לתלייה בקלות על התיק או על העגלה. הערכה כוללת 15 שקיות מתכלות ובקבוקון אלכו-ג'ל (30 מ"ל) בניחוח תפוח המכיל 70% אלכוהול לניקוי יסודי של הידיים. מועשר בפרו-ויטמין B5, גליצרין, אלוורה וקמומיל לשמירה על לחות העור. כמו כן, המוצר עבר את מבחן סנסטיב המעיד על התאמה לבעלי עור רגיש. השקיות בערכה מתכלות, לשמירה גם על ההיגיינה וגם על הסביבה, ומיועדות לאיסוף חיתולים משומשים לפני זריקתם לפח על מנת להימנע מריחות ומפיזור חיידקים, תוך שמירה על תנאי תברואה נאותים.
אלכו-ג'ל של ד"ר פישר קוטל 99.99% מהחיידקים, מסייע במניעת מחלות זיהומיות בקרב תינוקות וילדים ולכן משתמשים בו גם בבתי חולים, בתי יולדות וגני ילדים. אלכו-ג'ל מהווה פתרון לניקוי מהיר ויעיל במיוחד ללא צורך במים וסבון, לשמירה על היגיינת הידיים בכל זמן ובכל מצב.
שימוש באלכו-ג'ל מומלץ לפני כל מגע עם התינוק: לפני ואחרי החלפת חיתול לתינוק, לפני הכנת מזון לתינוק והזנתו וכן כאשר מים וסבון אינם בנמצא. כמו כן מומלץ לנקות את משטח ההחתלה, כיסא האוכל ועגלת התינוקות עם מגבוני אלכו-ג'ל לניקוי משטחים.
מחיר מומלץ לצרכן: 29.90 ₪, ניתן להשיג ברשת סופר- פארם.
למילוי חוזר של הבקבוקון ניתן להשתמש בקלות בבקבוק אלכו-ג'ל 500 מ"ל או בקבוק 100 מ"ל.
אלכו-ג'ל הינה הסדרה המקיפה והמתקדמת ביותר מסוגה אשר פותחה על בסיס ידע וניסיון רפואי ומדעי בן עשרות שנים. תכשירי הסדרה מבוססים על נוסחאות ייחודיות יעילות במיוחד המשלבות אלכוהול בריכוז גבוה (70% ) לצד מרכיבים נוספים התורמים להגברת הפעילות והיעילות כנגד חיידקים ושמירה על לחות ורכות הידיים.
בבדיקות מעבדה חיצונית ומוסמכת נמצא כי התכשירים קוטלים 99.99% מהחיידקים הבאים:
ü      Escherichia coli - גורם נפוץ לדלקת בדרכי השתן, עלול לגרום להרעלת דם, דלקת ריאות ולדלקת קרום המוח.
ü      Staphylococcus aureus – גורם לדלקת ריאות, דלקת בקרום הלב, נגעים מורסתיים בעור, עלול לגרום להרעלת דם והרעלות מזון.
ü      Pseudomonas aeruginosa גורם לדלקת ריאות ועלול לגרום להרעלת דם. גורם עיקרי למחלות בבתי חולים.
ü      Streptococcus faecalis – גורם לדלקות בלב, במערכת השתן וכיס המרה.
ü      Entrobacter aerogenes – גורם לזיהומים בדרכי השתן ומהווה גורם לזיהומים שניוניים בבתי חולים.

בעולם מלא בהבטחות אני סומכת על ד"ר פישר: בד"ר פישר משלבים למעלה מ-50 שנות ניסיון, מחקר וידע רפואי בינלאומי כדי לפתח את התכשירים המתקדמים ביותר לבריאות כל בני המשפחה. תכשירי התשלובת מיוצרים במפעלי ד"ר פישר תחת בקרת איכות קפדנית, כמקובל במפעלי תרופות, על-פי תקני הייצור הבינלאומיים המחמירים תוך שימוש במרכיבים מהמתקדמים, הבטוחים והבדוקים ביותר. מפעלי ד"ר פישר הינם בעלי תו תקן הפלטינה היוקרתי של מכון התקנים הישראלי המעיד על מצוינות תפעולית ועמידה ב-5 תקני איכות מחמירים: ייצור תכשירים קוסמטיים ואביזרים רפואיים, איכות הסביבה, בטיחות וניהול מערכות. תכשירי ד"ר פישר הינם בעלי מוניטין בינלאומי ונמכרים בהצלחה בעשרות מדינות ברחבי העולם.
עשו לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג, ולא תפספסו אף פוסט!