יום שבת, 21 בדצמבר 2019

לכבוד חג החנוכה משיקה "ב.ש צעצועים" משחקים שיספקו לילדים שעות רבות של משחק והנאה! המשחקים – מבית המותג SMART TOY - "קסם של שרשרת", "3 בריבוע" ו"סליידר", מפתחים את הזיכרון, הזריזות, הדימיון, המוטוריקה ודינמיקה חברתית

לכבוד חג החנוכה משיקה "ב.ש צעצועים" משחקים שיספקו לילדים שעות רבות של משחק והנאה!
המשחקים –  מבית המותג  SMART TOY - "קסם של שרשרת", "3 בריבוע" ו"סליידר", מפתחים את הזיכרון, הזריזות, הדימיון, המוטוריקה ודינמיקה חברתית
 
עולמה של רויטל 



חברת "ב.ש צעצועים", המתמחה בייבוא ושיווק צעצועים, משיקה לחג החנוכה משחקים מהנים שכל ילד ישמח לקבל! המשחקים החדשים מבית המותג     SMART TOY - "קסם של שרשרת", "3 בריבוע" ו"סליידר", מפתחים את הזיכרון, הזריזות והמוטוריקה, ויספקו לילדים שעות רבות של משחק והנאה!

"קסם של שרשרת":  משחק יצירתי ומהנה הכולל מתקן מיוחד שמייצר שרשראות בעיצוב אישי! מכניסים לתוך העמודות שבמתקן טבעות בצבעים שבוחרים, לוחצים על הכפתורים והוקוס פוקוס... יוצאת מהמתקן שרשרת!
הטבעות מתחברות זו לזו בתוך המתקן, ועם הוצאת השרשרת  - באורך ובצבעים שבחרנו - אפשר להכין ממנה מגוון תכשיטים: שרשראות, צמידים, עגילים, סיכות, טבעות ועוד. המשחק מכיל, בנוסף לטבעות במגוון רב של צבעים, גם תליונים וסוגרים שונים להכנת תכשיטים. (הטבעות רב פעמיים וניתנים לשימוש חוזר).
מתאים מגיל 4 שנים.

מחיר: 100 - 120 ש"ח.


"סליידר": משחק אינטראקטיבי מאתגר – המתאים למשחק אישי או למשחק תחרותי של כמה משתתפים. המשחק משמיע בקול בשפה העברית את אופן המשחק והמהלכים שיש לבצע. על השחקן להזיז את הקוביות הצידיות שבמשחק תוך זמן קצוב כך שיהיו תואמות בצבעיהן לקוביות המרכזיות המהבהבות. המשחק כולל 4 אפשרויות למשחק מהנה – מהירות, שלבים, זיכרון ומשחק רב משתתפים.
המשחק תורם לחידוד הזיכרון החזותי, ושיפור מיומנויות מוטוריות. מאפשר משחק רב משתתפים.

מתאים מגיל 6 שנים.

מחיר: 100 - 120 ש"ח.
המשחק סליידר הוא המשחק שמעסיק את בני בן ה 7 בשבוע האחרון, הבן שלי מאוד אוהב משחקים מאתגרים, הוא מאוד התחבר למשחק סליידר, הביע הנאה צרופה.
המשחק מאפשר שיפור ושימור יכולת זיכרון חזותית, מהירות תגובה, והנאה רצופה של הפעלת הראש.
מומלץ בחום למתנה לדמי חנוכה - לילדים מעל גיל 6.


"3 בריבוע": משחק חשיבה תחרותי ומאתגר, בו יש לסדר את 9 הריבועים הצבעוניים שבלוח המשחק, באופן זהה ל-9 ריבועים בקופסת הקוביות – כפי שסודרו באופן מקרי לאחר ערבובן. יש להזיז את הקוביות שבלוח למעלה, למטה ולצדדים, עד שמצליחים ליצור תצורה זהה של הצבעים כמו זו שבקופסה. הראשון שמסיים לסדר את הריבועים – מוריד את המסגרת על הריבועים ומכריז על הניצחון!
המשחק מכיל: קופסת קוביות, 48 ריבועים צבעוניים, לוח משחק, 2 שקיות בד (לאחסון הריבועים הצבעוניים).

מתאים מגיל 6 שנים.
מחיר: 60 - 70 ש"ח.

להשיג ברשתות ובחנויות הצעצועים ברחבי הארץ.



עשו לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג, ולא תפספסו אף פוסט!