יום שישי, 16 בנובמבר 2018

Lenor המותג שהביא למהפכה בשוק מרככי הכביסה בישראל עם כדוריות הבושם העוצמתיות משיק: קולקציית מרככי כביסה יוקרתיים בהשראת בתי הבושם המובילים בעולם






Lenor המותג שהביא למהפכה בשוק מרככי הכביסה בישראל עם כדוריות הבושם העוצמתיות משיק:
קולקציית מרככי כביסה יוקרתיים בהשראת בתי הבושם המובילים בעולם

לפני כשנה הושק בישראל המוצר Unstoppables -כדוריות בושם עוצמתיות לכביסה של המותג Lenor, וכעת, לאור הביקוש הרב והמהפכה שיצרו בשוק מרככי הכביסה מושקת קולקציית מרככי כביסה יוקרתיים אשר פותחה בשיתוף פעולה עם שלוש מבתי הבושם המובילים בעולם.

קולקציית מרככי הכביסה היוקרתיים מגיעה בשני ניחוחות משכרים בהשראת עולמות הביוטי לרגעים של פיתוי וסודות ועד סוף השנה הקולקציה תתרחב ויושקו ניחוחות נוספים. קולקציית מרככי הכביסה החדשה מאופיינת בניחוחות בשמים יוקרתיים המעניקים ניחוח הנשאר לאורך זמן ומתוחכם המעניק את הגימור המושלם לסגנון הלבוש.

ב- Lenor פיתחו טכנולוגיה מתקדמת במסגרתה רכיבי הבישום של המרכך משתחררים שוב ושוב תוך שהם מעניקים לבגדים ניחוח עוצמתי שנשאר על הבגד עד ל- 12 שבועות, אף יותר מריחו של בושם.
וואו איזה ריחות מדהימים של הביגוד.
התנסנו במרככים החדשים, שמתי ממש מעט מכוסית המזיגה על תוך מכונת הכביסה.
הכביסה יצאה מושלם, ריח משכר של בושם שמילא את כל הבית שלנו.
חורף בחוץ אז תלינו את הוילונות שכיבסתי בתוך הבית, הבית התמלא בריח של בישום עדין.
ריח מעודן ונעים להפליא, כל מי שנכנס לבית התמוגג והופתע מהריח של הוילונות.
מומלץ בחום:*) עולמה של רויטל



קולקציית מרככי הכביסה של Lenor מגיעים בשני ניחוחות בהשראת רגעים של פיתוי וסודות :
Lenor Parfum des Secrets Mystery – בקבוק בצבע שחור - ניחוח עוטף של מושק עם תערובת ייחודית של פרחים לבנים ונגיעות, פלפל שחור חריף.
Lenor Parfum des Secrets Kiss –בקבוק בצבע אדום - ניחוח עשיר, משכר המפתיע את החושים עם הנאה מידית מאופיין בנגיעות  Passionfruit וענבר
עיצוב הבקבוק היוקרתי של מרככי הכביסה Lenor מאופיין בצבע אחיד שחור או אדום ומפקק המעוצב כפרח בדומה לבשמים. הבקבוק הייחודי זכה בפרס הבינלאומי לעיצוב המוצר.
גודל: 1 ליטר
מחיר מומלץ לצרכן : המחיר באחריות הקמעונאי בלבד


ניתן להשיג את מרככי הפרימיום החדשים של Lenor  בבלעדיות ברשת סופרפארם.
עשו לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג, ולא תפספסו אף פוסט!