יום שבת, 8 בספטמבר 2018

שמים את המשפחה על שולחן החג! 'תירוש כרמל', התירוש המקורי המלווה אותנו ברגעים הכי מרגשים ובכל שולחן חג, יוצא לקראת ראש השנה במתנת חג ייחודית: תירוש כרמל בהזמנה אישית עם תמונה של האהובים עלינו

שמים את המשפחה על שולחן החג!
'תירוש כרמל', התירוש המקורי המלווה אותנו ברגעים הכי מרגשים ובכל שולחן חג, יוצא לקראת ראש השנה במתנת חג ייחודית:
תירוש כרמל בהזמנה אישית עם תמונה של האהובים עלינו

לקראת חגי תשרי 'תירוש כרמל המקורי' המיוצר מ100% ענבים המעטר כל שולחן חג ומלווה אותנו ברגעים הכי מרגשים ושמחים עם המשפחות והאהובים עלינו, מהילדות "היין של הילדים" ועד הבגרות כמיץ ענבים טבעי בטעם המוכר ואהוב, יוצא עם מתנת חג ייחודית לראש השנה: תירוש כרמל מקורי בהזמנה אישית עם תווית אישית של תמונת האהובים עלינו והקדשה אישית וזאת בהמשך לטרנד הפרסונליזציה בשיווק אשר הפך בשנים האחרונות למאוד מדויק ואישי וזאת באמצעות היכולת הטכנולוגית להתאים את המסר השיווקי להעדפות האישיות של הלקוחות.  הפעילות הייחודית מתחברת לערך הליבה של מותג יקבי כרמל  "לחיי רגעים של שמחה משותפים" תחת המסר "100% ענבים, 100% שמחה" במטרה להביא את הזיכרונות המשותפים והמרגשים לשולחן החג.
איזה כיף היה לקבל בקבוק אישי עם תמונה של משפחתי היקרה לקראת חג ראש השנה 
השנה התירוש יהייה כוכב השולחן, נמזוג לכל אחד כוס להרמת חיים.
מאחלת לכל קוראי חג שמח ושנה טובה ומתוקה.
שכל משאלות לבכם תתגשמנה והכי חשוב תהיו בריאים ומאושרים!
עולמה של רויטל 



רן אסא, מנהל השיווק של יקבי כרמל:  "לקראת חגי תשרי 2018, אנו שמחים להציע את תירוש כרמל המקורי בעיצוב אישי על מנת להעביר את רגעי השמחה המשותפים והאישיים הקיימים בכל בית בישראל ולהעניק מתנה מרגשת וייחודית שתלווה את ארוחות החג"
כיצד מזמינים? נכנסים לאתר ייעודי  לפעילות  בכתובת:  http://aprint.co.il/wine , בוחרים  תמונה שמחה ומרגשת, עורכים אותה על גבי בקבוק התירוש הנבחר, כותבים הקדשה  קצרה ואישית ולסיום בוחרים את אפשרות השילוח: דואר שליחים עד הבית בתוספת תשלום או איסוף עצמי מאחת מנקודות האיסוף בתפוצה ארצית.הפעילות תסתיים ב- 31/10/18
תירוש כרמל, התירוש המקורי  המיוצר על ידי יקבי כרמל ביסס את מעמדו כתירוש המקורי והנמכר ביותר בישראל.  תירוש כרמל המקורי הינו הטעם המוכר והאהוב על כולנו והוא אורח רצוי וקבוע כמעט בכל בית ישראלי המשמש לקידוש והבדלה או סתם לצריכה אישית של מיץ ענבים טבעי. התירוש הוא מיץ ענבים טהור, טבעי ומרענן המיוצר מ-100% ענבים מכרמים הפזורים ברחבי מדינת ישראל הענבים המשמשים בהכנת המיץ הינם ענבי יין איכותיים, הנבצרים בכרמים של יקבי כרמל, שמצויים כל הזמן בפיקוח היקב. התירוש מיוצר ללא סוכר, ללא תוספת מים, ללא חומרים משמרים או תוספות צבע אחרות, ולא נעשה מרכז פרי, אלא מהפרי הטרי עצמו.
מחיר מומלץ לצרכן עבור "תירוש כרמל המקורי" בתווית אישית דרך ממשק דיגיטלי בלבד – 19.90 ₪ (באיסוף עצמי לא כולל דמי משלוח)

מחיר מומלץ לצרכן עבור תירוש כרמל  המקורי  15.90 ₪. להשיג ברשתות השיווק.
עשו לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג, ולא תפספסו אף פוסט!