יום חמישי, 19 ביולי 2018

טעם חדש ומפנק של קרמל... מרס ישראל משיקה מהדורה מוגבלת של M&M במילוי קרמל


טעם חדש ומפנק של קרמל...
מרס ישראל משיקה מהדורה מוגבלת 
של M&M במילוי קרמל
מרס ישראל מרחיבה את סדרת מוצרי המותג M&M ומשיקה את חטיפי השוקולד המוכרים בטעם חדש- טעם קרמל. הטעם החדש מצטרף לטעמים המוכרים והאהובים של M&M- שוקולד חלב, בוטנים, חמאת בוטנים וקריספי.

למגוון הרחב של טעמי M&M מצטרף כעת M&M קרמל המורכב ממילוי קרמל עשיר, מסביבו שוקולד חלב, עטוף בציפוי הקראנצ'י והצבעוני המוכר, תוך שילוב 2 מרקמים שונים. החטיף החדש יציע תענוג ממשי לאוכליו תוך העלאת תחושות פינוק והתרפקות. 
השקתM &M בטעם קרמל בישראל תהיה במהדורה מוגבלת כאשר מימוש הפוטנציאל שקיים בו יהווה בסיס להכנסת הקרמל למגוון הטעמים הקבועים של המותג.
M&M קרמל הושק בשנה האחרונה בארה"ב, התקבל באהדה רבה ונחשב למוצר החדש המוצלח ביותר של המותג באותה שנה.
קטגוריית הקרמל בעולם נמצאת בשנים האחרונות במגמת צמיחה של 10% בתחום המזון כאשר קרמל הינו הטעם השלישי בגודלו במוצרי השוקולד. חברת מרס מזהה את מגמת הגדילה של קטגוריית השוקולד ועונה על הביקוש הצרכני הטמון בו לחדשנות של מוצרי קרמל במותגיה.




השבוע התארחתי בסדנת אפייה מהנה ומתוקה להפליא מטעם מותג M&M
הריחות שעלו מסדנת האפייה היו מטורפים, חבל שאי אפשר להעביר ריח דרך כתבה.
על דאגה מיד אשתף אתכם במספר מתכונים שאתם חייבים להכין בבית.
החטיף M&Mהוא חטיף שריינג במלוא מובן המילה, תמיד תמצאו אותו בקערות ותשמעו אנשים מקרסמים את העיגולים החייכנים.הטעמים החדשים, חצופים, מתוקים ואי אפשר להפסיק לחסל את האריזות, תתכוננו להתאהב!
מחברת מרס ישראל נמסר כי "החלטנו להביא לארץ את טעם הקרמל של השוקולדים והחטיפים האהובים בהתאם למגמות העולמיות בתחום השוקולד, לפיהם הקרמל רושם גידול מרשים. חברת מרס ישראל שמה לה כמטרה לחדש ולהציע מוצרים חדשים התואמים למגמות הצרכניות בישראל ובעולם.
האריזות של M&M קרמל מוצעות במשקל 40 גרם ויימכרו במחיר מומלץ לצרכן של 4 שקלים.
ניתן להשיג ברשתות השיווק.
בשנה האחרונה איחדה חברת מרס הבינלאומית את מערך המכירות, ההפצה והשיווק של תחום המסטיקים, הסוכריות והשוקולדים בישראל תחת "מרס  מולטיסיילס ישראל". במסגרת זו מוצרי השוקולד המובילים ובהם M&M’s®, SNICKERS®, TWIX® ועוד, משווקים על ידי מרס  מולטיסיילס ישראל, זאת  לצד מותגי המסטיקים והסוכריות המצליחים: אורביט, FIVE, איירוויז, הובה בובה וסוכריות סקיטלס.


מרס הינה חברה פרטית בבעלות משפחתית עם היסטוריה של למעלה מ - 100 שנה המייצרת מוצרים ומציעה מגוון שירותים לבני אדם ובעלי חיים.  עם מחזור מכירות של כ-35 מיליארד דולר בשנה, החברה מייצרת בין השאר: M&M’s®, SNICKERS®, TWIX®, MILKY WAY®, DOVE®, PEDIGREE®, ROYAL CANIN®, WHISKAS®, EXTRA®, ORBIT®, 5™, SKITTLES®, UNCLE BEN’S®, MARS DRINKS and COCOAVIA®. בנוסף, מציעה מרס שירותים וטרינרים הכוללים את BANFIELD® בית החולים לחיות. עם מטה בMCLEAN,VA מרס מעסיקה כיום כ- 85000 עובדים ב80 מדינות. חמשת עקרונות החברה מבוססים על  איכות, אחריות, הדדיות, יעילות וחופש.  
עשו לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג, ולא תפספסו אף פוסט!