יום חמישי, 12 ביולי 2018

מותג התיקים הנמכר בישראל Explore מציג את התיקים החדשים ל-2018 עיצובי, אופנתי, איכותי

מותג התיקים הנמכר בישראל
Explore
מציג את התיקים החדשים ל-2018
עיצובי, אופנתי, איכותי
לקראת שנת הלימודים הקרובה משיקהExplore , מותג התיקים הנמכר בישראל, ליינים חדשים ומשודרגים של דגמים אופנתיים וצבעוניים, מעוצבים מבדים באיכות. תיקי Explore קלים ונוחים במיוחד וידועים בזכות עיצובים מודרניים, איכות וסטנדרטים גבוהים במיוחד.
Explore   1 in 2- המוצר המוביל בשנים האחרונות, מאפשר פירוק והרכבה של שני החלקי התיק לפי צורך המשתמש ולפי עומס הציוד. השנה הדגמים החדשים מעוצבים ברוח הטרנד החם של עולם האופנה "בגדי ספורט", מחוספס, מנומר וחלק, מגוון של סגנונות עיצוב בהתאם לאופנה של בגדי אימון וספורט.

הבת שלי ענבל עולה לכיתה ד' בשנה הקרבה, הכי כיף ללכת לשנת לימודים חדשה עם תיק Explore מתפרק.
עולמה של רויטל 
היא מאוד אוהבים את העיצובים, את החלוקה של התיק. 
שיש לה יום יותר קל בבית הספר היא מחלקת לה את התיק ויוצאת לכיוון בית הספר עם חלק אחד של התיק.
היא מאוד מרוצה שיש לתיק שלה תאים לאיחסון הפלאפון והמפתח לבית.
היא מתניידת עם התיק בצורה נפלאה, ומוסרת כי התיק נוח להפליא ואיכותי.
אנחנו כבר שנה שלישית עם תיקי Explore של מודן ונהנים מכל רגע, קל לכסב אותם בסיום שנת הלימודים, התיקים מאוד עמידים, והילד / ילדה שלכם הולך לבית הספר עם תיק גב נוח ומעוצב.
בנוסף, אקספלור הכניסו לתיקים תא עליון קטן לאחסון של טלפון נייד או ארנק לנוחות בהכנסה לתיק והוצאה. כל התיקים בסדרה בעלי מערכת גב אורטופדי וכוללים שלושה תאים. הדגמים מעוצבים עם תא אחורי למחשב נייד. התיקים של אקספלור 2 ב- 1 מתאימים לבנים וגם לבנות, בכיתות א' – עד ה' .
אפשר למצוא השנה גם את ליין תיקי הראלי האהובים בעיקר על תלמידי התיכון, בדגמים : ראלי תא אחד, ראלי שני תאים, ראלי ספורט. קולקציות חדשות של תיקים מעוצבים ואופנתיים לבני נוער, במגוון של צבעים לדוגמא:  ליין offer, ליין geva, ליין מיכל , ליין נינה. תיקים בשילוב דמוי עור עם מקום למחשב, דגמים מעוצבים עם מקום מיוחד לתפיסה של סקייטבורד. תיקים המעוצבים "ארנק גדול", אופנתיים בעלי תא אחורי למחשב. תיקים בעלי גב אנטומי, שלושה תאים, שני תאים ותא אחד.  מיועד לבני נוער בכיתות ט' עד יב'.
לבית ספר היסודי תוכלו למצוא את סדרת התיקים של Explore טרולי, בעל מערכת טרול טלסקופית עשויה מאלומיניום תעופתי חזק וקל במיוחד. התיקים בעלי גלגלי סיליקון ורמת שחיקה נמוכה, כולל מערכת סיבים מתכתית, המיועדים למזוודות, הנושאות משקלים גבוהים. טרולי אקספלור הופך גם לתיק גב, וכך אפשר לקחת אותו כתיק גב.   
התיקים של Explore מתאפיינים בקווי עיצוב צבעוניים מיוחדים וצעירים, המתאימים לטווח גילאים רחב, החל מביה"ס היסודי, ועד לתיכון ולסטודנטים. לתיקיExplore  המגוון הגדול ביותר בתחום של דגמי תיקים, כשלכל דגם הייחודיות שלו, וההתאמה לצורך, לגיל ולסגנון האישי, בשלל רמות מחירים, עיצובים וצבעים. כל התיקים, עשויים ממבחר בדים חדישים, עמידים מפני שחיקה, דוחי כתמים וניתנים לכיבוס (ידני במים קרים), מצופים בחומר דוחה מים, ומגיעים עם רוכסנים איכותיים. בדי  Exploreעוברים שלושה תהליכי ציפוי לדחיות מים ולמניעת חדירת נוזלים (כשנשפך נוזל על התיק הוא מחליק ולא נספג בבד, בדומה למעילים איכותיים). השנה ישנם שני סוגי בדים חדשים, בד המינאז ובד הריבסטוק.
לכל התיקים קלמרים תואמים במבחר דגמים, גדלים וצורות לבנות או לבנים: קלמרי שלושה תאים, שני תאים, קלמר עגול, קלמר אליפטי ועוד. 
מחירים מומלצים לצרכן:
Explore בוגרים - 79-179 ₪, Explore 2 ב- 1 - 189 ₪, Explore טרולי - 239 ₪.
ניתן להשיג את תיקי Explore ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות, ברחבי הארץ.

 חוזרים לבית הספר :
חידושים בעולם כלי הכתיבה והציוד שכל תלמיד צריך
 מבית pilot  ו- babylon

גם בעידן הטכנולוגי של היום כלי הכתיבה נחשבים למוצר הכרחי בסביבת הלימודים. לקראת פתיחת שנת הלימודים החדשה 2018, זה הזמן להתחיל להצטייד לקראת החזרה לבית הספר. מעכשיו אפשר למצוא עט מחיק, כותבים מוחקים וכותבים שוב ככל שתרצו. מרקרים בצבעי פסטל, עפרונות צבעוניים, ועט פיילוט דק במיוחד.
תכירו את כלי הכתיבה שנדרשים בכל קלמר של ילד קטן או בוגר.
איכות של כלי כתיבה וחומרי עזר לשימוש יומי.
העיפרונות ועטי פיילוט נהדרים ונשמרים, עמידותם נפלאה והם מחזיקים זמן ממושך.
עולמה של רויטל 
חגיגות ה-100 שנה של עיטי פיילוט
Pilot, יצרנית מכשירי הכתיבה, שנוסדה ביפן בשנת 1918 על ידי ריסוק נמיקי, מציינת 100 שנים להיווסדה. מאז ועד היום הפכה Pilot לחברת העטים הגדולה ביותר ביפן ומותג כלי הכתיבה המוביל בעולם. כיום רוב עטי Pilot מיוצרים ביפן, צרפת וארצות הברית.  FRIXION Pilot – עט כתיבה ייחודי המאפשר מחיקה ללא צורך בנוזל מחיקה, כותבים מוחקים וכותבים שוב ככל שתרצו. דיו ייחודי רגיש לחום הנעלם עם פעולת החיכוך, בקצה העט ישנו גומי המאפשר את המחיקה. בבסיס האחיזה ישנו ציפוי גומי לאחיזה נוחה ולכתיבה קלילה. Pilot הרחיבו את הסדרה של FRIXION גם לטוש הדגשה מהפכני, ניתן למרקר משפטים ואז למחוק אותם. הדגש, מחק והדגש מחדש, דיו רגיש לחום, הנעלם עם פעולת החיכוך. בנוסף הושקו עטי pilot חדשים בגרסה של 0.4 (V4) , טוש פרמננט עם גוף מתכת, לכתיבה על כל סוגי המשטחים כולל זכוכית פלסטיק ועץ. עטי Pilot B2P העשויים מבקבוקים ממוחזרים, עט קלאסי בעיצוב חדשני ידידותי לסביבה.
לרגל חגיגות מאה שנה הוציאה החברה גרסה מיוחדת לעט Pilot עם רולר דק בלחצן.

BABYLON – "המילון האלקטרוני הטוב בעולם"
המילון האלקטרוני BABYLON TEXTON מבוסס מילון BABYLON הידוע כמילון המעודכן והטוב ביותר בעולם, בעל 650,000 ערכים תרגומים וביטויים (לעומת כ- 250,000 במילונים האחרים). המילון כולל את פונקציות Speller , תוכנה המאתרת מילים באנגלית שנכתבו עם  שגיאות כתיב, יחודית למילון בבילון בהשוואה למילונים אחרים. המילון בעל פונקציה של הצלבת מילים (cross), המאפשר לתרגום מילה מתוך התרגום שהתקבל, בלי הצורך להעתיק את המילה. במילים נבחרות המילון מציג אפשרויות ודוגמאות לשימוש במילים, דבר התורם להבנת המילה טוב יותר ושימוש נכון במילה המתאימה. המילון בעל מנוע חיפוש חכם המשלים מילים בהקלדה והופך את השימוש במכשיר לקל, מהיר ופשוט יותר. צג המילון הוא מסךLCD  איכותי ,  6 שורות, כולל מכסה פלסטיק מתקפל. מופעל בעזרת זוג סוללות .
המילון מומלץ ע"י מורים ,מפקחים ומרצים רבים לאנגלית כמילון האלקטרוני הטוב ביותר!
מגוון של כלי כתיבה שכל תמיד צריך:
סדרת טושים מדגישים סטאבילו (STABILO)
סט טושי הדגשה סטבילו במגוון של צבעים וגם בצבעי פסטל  STABILO BOSS.
כל תלמיד שרוצה להדגיש את מה שחשוב לזכור וללמוד יעשה שימוש בלתי פוסט במרקר הפופולארי והאהוב על התלמידים. המדגיש האורגינלי, המנהיג הבלתי מעורער בשוק מזה 40 שנה. מדגיש ברוחב של 2 שורות, על בסיס מים, המתאים לכל סוגי הנייר.
דבק סטיק UHU במגוון גדלים
כל תלמיד שצריך לעבוד עם דבק מגע מכיר את התחושה המלוכלכת והדביקה במהלך העבודה ולאחריה. דבק UHU, מותג הדבקים המוביל בעולם, משאיר את הידיים נקיות. דבק שאינו מכיל ממיסים ואינו רעיל. מייבש במהירות ובמריחה קלה. מתאים לכל סוגי הדבקות הנדרשים מהתלמיד.  UHU הוא יצרן הדבקים הנמכרים והחזקים ביותר בעולם, המיוצרים בגרמניה כבר קרוב למאה שנים.
עפרונות– Staedtler
סט עפרונות איכותיים ביותר בעלי גוף עץ משושה לאחיזה נוחה תוצרת STAEDTLER-  גרמניה. עפרון חזק במיוחד 30% יותר מעפרונות אחרים, אינו נשבר בקלות. עיפרון באיכות פרימיום לכתיבה על נייר רישום ופילם מט. מגוון רחב של דרגות קושי. ניתן לחידוד בקלות עם כל מחדד. מגוון צבעים רחב מכל גווני הקשת.
טוש פיילוט פרמננטי
טוש פרמננטי במגוון צבעים המתייבשים במהירות. צבעים עמידים בפני מים ודהייה. טוש איכותי ניתן לכתיבה על משטחי פלסטיק, מתכת, עץ נייר ועוד. דיו איכותי על בסיס שמן עמיד במיים ואינו דוהה.

ניתן להשיג ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות, ברחבי הארץ.

עשו לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג, ולא תפספסו אף פוסט!