יום חמישי, 3 באוגוסט 2017

פסטיבל אופקים חגיגת תיאטרוני רחוב מהעולם בנגב

פסטיבל אופקים חגיגת תיאטרוני רחוב מהעולם בנגב
לאחר ההצלחה האדירה בשנה שעברה פסטיבל אופקים חוזר ובגדול!



למשך שלושה ימים יתארחו באופקים עשרות אמני תיאטרון רחוב מהארץ ומהעולם במגוון רחב של מתחמי מופעים מקוריים, הרכבי מוסיקה מיוחדים, תהלוכות תיאטרליות, דמויות רחוב ססגוניות, ואטרקציות אינטראקטיביות מיוחדות לכל המשפחה

הפסטיבל יתקיים ב- 22 לאוגוסט ועד ה-24 לאוגוסט. הכניסה חופשית!

פסטיבל תיאטרוני רחוב מהעולם השני יוצא לדרך בעיר אופקים והופך למסורת עירונית.
זו השנה השנייה ברציפות בה יתקיים הפסטיבל שהינו אירוע תרבות רב תחומי ומגוון. הפסטיבל יתפרש במספר מתחמים בהם יתקיימו הופעות, מיצגים, תהלוכות, דמויות שטח ססגוניות, שילובים של מופעי קרקס, ליצנות ובעיקר תיאטרון רחוב איכותי. הפסטיבל יוצר דיאלוג תרבותי בין אומנים ישראלים לאומנים מהעולם, כשמרביתם של האמנים בפסטיבל מגיעים מחו"ל. כל זאת לאור הצלחת הפסטיבל שהתקיים לראשונה בשנה שעברה, ומשך לעיר אלפי מבקרים, שנהנו מחוויה ססגונית ומרהיבה שלא נראתה כמותה.



הפסטיבל הינו חלק מחזון העיר והעומד בראשה, איציק דנינו, לקרב את הפריפריה למרכז ולהפוך את אופקים למרכז תרבות אזורי. היוזמה מאחורי הפסטיבל היא קיום של מודל לפיתוח וקידום עשייה חברתית ותרבותית באמצעות שיתוף פעולה עם גופים וקהילות שונות בדרום הארץ ובחו"ל. הפסטיבל במהותו הינו חגיגה עממית ותיאטרלית לקהל הרחב, המאפשרת דיאלוג בין הקהל לאנשי תרבות לצד יצירת פלטפורמות קהילתיות בשילוב אומנים מקצועיים וחובבי הז'אנר המקומיים.

השנה מתחדש הפסטיבל באירוע גאלה הפותח את רצף המופעים. באירוע פותח זה יתקיים מופע של מירי מסיקה ביום ג' (22.8) בין השעות 18:30-22:00 ברחבת מרכז הצעירים בעיר ובמסגרת קבלת הפנים לאירוע זה יקיימו אומני תיאטרון הרחוב שיעשו פרזנטציה למופעים מהפסטיבל.

איציק דנינו, ראש עיריית אופקים:
"אחת ממטרותיי העיקריות הינה להפוך את העיר אופקים למרכז תרבותי אטרקטיבי ומוביל באזור הנגב כולו. לשם כך, בארבע השנים האחרונות, העירייה, יחד עם מתנ"ס אופקים, פועלים רבות בכדי ליצור בידול תרבותי ייחודי לעיר ולתדמיתה והפסטיבל הוא בהחלט אבן דרך חשובה בתהליך זה. אני מזמין את כולם להגיע ולבלות ולחגוג את סוף הקיץ בפסטיבל לכל המשפחה ולהיות חלק ממסורת תרבותית".



ג'קי בכר, המפיק והמנהל האומנותי של הפסטיבל:
"ריגוש גדול , עבורי כתושב הדרום, ושכן קרוב של העיר אופקים, לחזור שנית אל העיר עם פסטיבל תיאטרוני הרחוב. החגיגה המדהימה שהפסטיבל מביא אל העיר היא כל העניין כולו. מחכה לנו פסטיבל קסום השנה. אני מחכה לקהל גדול ואוהד".


הפסטיבל יתקיים בין התאריכים 22-24/8/16,
בין השעות הפסטיבל: 18:30-22:30
במרכז העיר - רחוב הרצל, אופקים

עשו לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג, ולא תפספסו אף פוסט!