יום שבת, 5 באוגוסט 2017

אנטיסטקס (Antistax) – תקשיבי לרגלים שלך סדרת מוצרים חדשה לטיפול ברגליים עייפות וכבדות

אנטיסטקס (Antistax) – תקשיבי לרגלים שלך
סדרת  מוצרים חדשה לטיפול ברגליים עייפות וכבדות 

הקיץ הגיע , הרגליים נוטות להתנפח בגלל החום, ובעיות בוורידי הרגליים, תופעה שכיחה הרבה מעבר לידוע, מחמירות! אנטיסטקס (Antistax), סדרת מוצרים חדשה, מסייעת לשיפור תפקוד ורידי הרגלים, הפחתת הנפיחות (הבצקות), תחושת הכובד והעייפות ברגליים והכאב. סדרת אנטיסטקס, פרי פיתוחה של חברת התרופות בורינגר אינגלהיים, מבוססת על תמצית עלי גפן אדומה ((AS195® Vitis Vinifera, תרכובת ייחודית של ביו-פלאבנואידים, נוגדי חמצון רבי עוצמה. הסדרה כוללת תוסף תזונה טבעי בטבליות, לנטילה יום יומית. וג'ל עיסוי מקרר, המכיל גם תמצית מנטה, ומסייע בהקלה מיידית על רגליים כבדות ועייפות והרגעת העור. מחקרים קליניים הוכיחו, כי מוצרי אנטיסטקס משפרים את תפקוד כלי הדם ומטפלים ביעילות בבעיות אי ספיקה ורידית. המוצרים משווקים ברשתות הפארם, בבתי מרקחת פרטיים, בקופ"ח מאוחדת ובבתי טבע. מחיר מומלץ לצרכן: ג'ל מקרר 79.50 ₪. טבליות לטיפול חודשי - 119.50 ₪.

אנחנו משפחה מטיילת, אוהבים מאוד לטייל בארץ ובחו"ל.
טיולי מטיבי לכת עם הילדים זה הכי כיף כבילוי משפחתי.
בטיול האחרון חזרנו מותשים אך מאושרים, אנחנו המבוגרים החלטנו לנסות את ג'ל העיסוי מבית אנטיסטקס.
הובטח לנו כי הקרם מקרר את הרגליים ומרגיע מידית.
אז מרחנו מעט מהקרם, ונחתנו על ספה מפנקת!
הקרם עשה את העבודה, אחרי שטיילנו מספר שעות לא מבוטל, הקרם קירר לנו את הרגלים והמריץ את הדם ביעילות.

23% מהאוכלוסייה המבוגרת בכל הגילאים תסבול מתסמינים שונים בוורידי הרגלים,
ו-17% ייסבלו מבעיות ורידים כרוניות. תופעה המכונה בעגה הרפואית בשם, אי ספיקה ורידית (Chronic Venous Insufficiency). בין התסמינים הראשונים שיופיעו, יהיו רגליים עייפות וכבדות, הופעת נימים דקים (Spider Veins), נפיחות, עקצוצים וגרד. בשלב זה רוב האנשים אינם נוהגים לייחס את התסמינים לבעיית ורידים ואינם מבקשים טיפול. בשלב מתקדם יותר תופענה דליות (ורידים בולטים ומסולסלים), כאבים והתכווצויות, שינויים בעור ואף פצעים ברגליים. התופעה שכיחה יותר אצל נשים. ונוטה להתגבר לאחר הריונות. בין גורמי הסיכון לאי ספיקה ורידית: עמידה או ישיבה ממושכת, משקל עודף, היעדר פעילות גופנית, גיל ותורשה. 

טבליות אנטיסטקס נחקרו במחקרים קליניים: במחקר כפול סמיות, שבדק אנשים עם אי-ספיקה ורידית נמצא, כי: כעבור 3 חודשי טיפול אצל הנחקרים שנטלו טבליה אחת ליום (360 מ"ג), היתה ירידה משמעותית בבצקות ובנפיחות ברגליים (הבדל של 100 מ"ל נוזל באנטיסטקס, בהשוואה לפלצבו). המטופלים דיווחו על הקלה גם בתחושת הכבדות, בכאבים, בתחושת הנימול והעקצוץ.

רותי קולס, רוקחת ראשית בחברתפרמשלום, יבואנית סדרת אנטיסטקס: "בסקר שערכנו בישראל, לקראת השקת אנטיסטקס גילינו, כי שני שליש מהנשאלים סבלו מרגלים נפוחות, כאבים ברגלים, ורידים בולטים ובצקות בשנה האחרונה. נתון זה מתאים גם למחקרים שנערכו באירופה. בנייר עמדה שפרסם ב-2016, ממליץ איגוד הדרמטולוגים הגרמני על השימוש בטבליות תמצית עלי הגפן האדומה כחלופה טיפולית עם תיעוד קליני באיכות גבוהה במיוחד. הטיפול בטבליות מתאים גם בשילוב טיפול כירורגי. 


עשו לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג, ולא תפספסו אף פוסט!