יום שני, 17 ביולי 2017

מהיום תוכלו לגוון ולאכול קוסקוס לא רק מסולת! "תבואות" משיקה סדרת מוצרי קוסקוס אורגניים מקמחים מיוחדים – קוסקוס כוסמין מלא אורגני, קוסקוס מ-4 דגנים אורגניים, קוסקוס מקמח תירס ואורז אורגניים וקוסקוס מקמח אורז אורגני

מהיום תוכלו לגוון ולאכול קוסקוס לא רק מסולת!
"תבואות" משיקה סדרת מוצרי קוסקוס אורגניים מקמחים מיוחדים – קוסקוס כוסמין מלא אורגני, קוסקוס מ-4 דגנים אורגניים, קוסקוס מקמח תירס ואורז אורגניים וקוסקוס מקמח אורז אורגני


אוהבים לאכול קוסקוס? מהיום תוכלו לגוון ולאכול קוסקוס ממגוון של קמחים, ולא רק מסולת!
חברת "תבואות", המתמחה במוצרי מזון אורגניים וטבעיים, משיקה סדרת מוצרים חדשה, מיובאת מאיטליה, של מוצרי קוסקוס אורגניים המיוצרים מקמחים מיוחדים ולא רק מסולת!
הסדרה כוללת 4 מוצרים: קוסקוס מקמח כוסמין מלא אורגני; קוסקוס שמשולבים בו 4 סוגי דגנים אורגניים: סולת חיטה מלאה, קמח כוסמין מלא, קמח חיטת קמוט חרזן וקמח תירס; קוסקוס מקמח תירס וקמח אורז אורגניים; קוסקוס מקמח אורז אורגני.
אנחנו החלטנו בשבת האחרונה שאנחנו מכינים סלט קוסקוס חגיגי, הכנו את הקוסקוס על פי הוראות הבישול מאחורי השקית.
קרמלנו במחבת - בצל מטוגן קצוץ דק, צימוקים בהירים בשרניים, ושקדים פרוסים קלוים.
הטעם יצא מושלם!
קיבלנו סלט לאירוח חגיגי בתוך 10 דקות של עבודה.
תבואות מותג קוסקוס תירס אורז אורגני, בריא מזין וטעים שאין כמותו.
נמרוד פרנס, מנכ"ל "תבואות", מציין כי סדרת המוצרים החדשה מאפשרת לגוון את תבשיל הקוסקוס המסורתי מסולת, ולהכין מאכלי קוסקוס חדשים המיוצרים מקמחים אחרים ומיוחדים, או משילובים של הקמחים השונים, בהם קמח כוסמין מלא, קמח תירס, סולת חיטה מלאה וקמח אורז, שלכל אחד מהם יתרונות בריאותיים ייחודיים. כמו כן, במוצרים משולבים קמחים מלאים ואורגניים – העשירים בערכים תזונתיים הודות לטחינה של הגרעין כולו (על קליפתו). הקמחים המלאים עשירים בסיבים תזונתיים, חלבון, ויטמינים ומינרלים התורמים לשמירה על הבריאות. כל המוצרים עשויים מקמחים אורגניים בלבד, המיוצרים מגידולים שגדלו באופן טבעי ללא חומרי הדברה וללא כימיקלים.
אופן ההכנה של המוצרים פשוט וקל: לכל כוס קוסקוס מוסיפים כוס מים. אופן ההכנה: מניחים כוס קוסקוס בקערה ומערבבים עם 2-1 כפות שמן איכותי. מרתיחים כוס מים בסיר ומוסיפים תבלינים לפי הטעם. כשהמים רותחים מוסיפים את הקוסקוס למים, מערבבים היטב ומכבים את האש. משאירים את הסיר סגור במכסה במשך 7-6 דקות. מערבבים שוב ומגישים.
להלן רעיונות להגשה של תבשילי הקוסקוס השונים: להגיש עם מרק ירקות מסורתי המכיל קישואים, גרגירי חומוס, גזר, דלעת, סלרי ועוד; כתוספת לצד מנות בשר או עוף; להכין סלטים קיציים קרים: לערבב את הקוסקוס עם פירות הקיץ – קוביות אפרסק, ענבים חצויים, עלי בייבי ולתבל במיץ לימון ובשמן זית; להוסיף לקוסקוס פרוסות בטטה אפויה, חמוציות, פטרוזיליה קצוצה ומיני אגוזים; להוסיף לקוסקוס גרעיני חמנייה, צימוקים, תפוחי עץ ופלחי תפוז; לערבב את הקוסקוס עם סלט ירקות קצוץ; לשלב את הקוסקוס בתערובת להכנת קציצות בשר או ירקות ועוד.
המוצרים כשרים פרווה בהשגחת הרבנות ובהשגחת הבד"ץ בעל"ז.
מחיר: 17.90 ₪ לאריזה של  400 גרם.
להשיג ברשתות השיווק, בתי הטבע ובחנויות מובחרות ברחבי הארץ.
לפרטים: www.tvuot.co.il.
עשו לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג, ולא תפספסו אף פוסט!