יום שני, 7 בדצמבר 2015

הופ! הערוץ המוביל לילדי הגן גאה להציג: בוב הבנאי – סדרת הטלוויזיה הפופולרית והמצליחה ביותר בבריטניה ובעולם בעונה חדשה!

בוב הבנאי הושק ב2010 בשתי עונות שכללו 40 פרקים.. כיום הסדרה משודרת ב-175 מדינות ותורגמה ל-40 שפות!! בוב הבנאי זכה בפרסים רבים ביניהם הפרס ל"אנימציה הטובה ביותר", "השיר הנמכר ביותר" ו-"בחירת ההורים".
שירי הסדרה כבשו את מצעד הפופ בבריטניה במכירות של למעלה מ1.4 מיליון עותקים!!
וכעת
הופ! הערוץ המוביל לילדי הגן גאה להציג:
בוב הבנאי – סדרת הטלוויזיה הפופולרית והמצליחה ביותר בבריטניה ובעולם בעונה חדשה!


כל יום החל מה-    6.12.15  בשעה   17:35    
 בערב ובשידורים חוזרים במהלך היום
בעונה החדשה דמותו של בוב הבנאי עברה מתיחת פנים והותאמה לדור החדש של הצופים!! העונה החדשה שומרת על החום הרגשי שהעניק מאז ומתמיד לבוב הבנאי מקום חם בלב הצופים הצעירים!!
בוב הבנאי וצוות המכונה שלו מוכנים להתמודד עם כל פרויקט ולגבש יחד פתרונות. בוב והצוות שלו מפגינים כוח באמצעות חשיבה חיובית, פתרון בעיות, עבודת צוות, התמודדות עם קשיים והכי חשוב, מהתחלה ועד הסוף, הצוות תמיד מראה כי הכיף להנות מדרך ומהתהליך!
בוב הבנאי מיוצר על ידי HIT Entertainment, אחת מחברות הבידור המובילות בעולם בגיל הגן, המתמחה בבניית מותגים רבי עוצמה המבוססים על סיפורים מרתקים.
במקביל לעליית הסדרה יעלה באתר הופ! מיניסייט ייעודי של בוב הבבאי שיכלול תכנים, משחקים ופעילויות. כמו כן, יתקיימו פעילויות נושאות פרסים ברשתות החברתיות.

ערוץ הופ! הינו הערוץ המוביל והמוערך לילד הגן בישראל. הערוץ מיועד לילדים בגילאי שנתיים עד שמונה. בסביבה נקיה מפרסומות, תכנים אלימים ולא הולמים לגיל צופים, מגיש הערוץ  תמהיל משובח של המיטב מתוכניות הבינלאומיות יחד עם תכניות מקור רבות המשקפות  באופן אותנטי את שגרת הילד והמשפחה בישראל. הערוץ מגיע לכמיליון וחצי משקי בית בישראל באמצעות חבילות הבסיס של הוט וייס.  תכני קבוצת הופ! זמינים גם במגוון ערוצי מדיה הדיגיטלית: אתרי אינטרנט, אפליקציות מובייל שכוללות תכני וידאו ומשחקים חינוכיים, ערוצי יוטיוב ושירותי. VOD