יום שישי, 15 באוגוסט 2014

שילב מציגה קולקצית חדרים מהממת וקולקצית מצעים שהכי כיף לתינוק שלנו להתכרבל בהם!





כאמא אני רוצה את הטוב ביותר בעבור הבייבי שלי!
אני רוצה בטיחות, אני רוצה מוצר יפה, אני רוצה אסטטיות וחומר נעים שיעטוף את הדבר הכי חשוב שלי בחיים בהמון אהבה ועדינות.

כי אנחנו רוצות את הטוב ביותר בשבילו!

אני בחרתי בשילב!

אני מחפשת רכות וסביבה רכה ונעימה בעבור התינוק שלי.

מחירים אטרקטיבים מבחר עצום ושירות נפלא שמתלווה לכל העסק.

אני שמחה להכיר לכם את עולם חדרי התינוקות מבית שילב.

במבחר כזה באמת קשה להתבלבל.
אך אותי איכות ובטיחות לא מבלבלות כלל.

רגעים מרגשים עוברים עליכם בעיצוב חדר התינוק לבייבי שלכם. קולקציית חדרי התינוקות החדשה של שילב מציגה מגוון רחב של דגמים במחירים משתלמים במיוחד. אנו מזמינים אתכם לסניפי הרשת לפגישת יעוץ אישית שבה תוכלו להתרשם ממגוון חדרי התינוקות.


חדר בייסיק רק ב- 999 ש




חדר נוגה ואגם רק ב- 1490 ש
חדר אלון ואוריה ב- 1590 ש
חדר סוכריה ב- 1690 ש
חדר גלים רכים ב- 1790 ש
חדר רגעים קסומים ב- 1790 ש
חדר חלומות מתוקים ב- 1890 ש
חדר בינגו אנפה ב- 1890 ש
חדר דובי ב- 1990 ש
חדר תבל ב- 1990 ש
חדר שוטי ספינתי ב- 1990 ש
חדר פרחי קסם ב- 2290 ש
חדר ליה ליבי ב- 2390 ש
חדר צלילי המוזיקה ב- 2490 ש
חדר פילפילון ב- 2790 ש
חדר סוס נדנדה ב- 2890 ש
חדר עולם האגדות ב- 2890 ש
חדר שושנה לבנה ב- 2990 ש



















































 מרכזי ריהוט של שילב: נשר , פולג, G ראשל"צ , שילב אילון , אשקלון , אשדוד , ביג ב"ש , מלחה , תלפיות
מהרו להיכנס ולהתרשם כי לבייבי שלכם מגיע את הטוב ביותר!


שילב מציגה קולקצית חדרים מגוונת לבחירה

אני מציגה לפניכם את קולקצית המצעים שמשלימה את האוירה.

שילב בפיסבוק

במיוחד עבור תינוקך, שילב עיצבה קולקציה מגוונת של מצעים מפנקים שיתאימו לכל מטרה ויעניקו לו שינה רגועה. המצעים עשויים ממבחר בדים איכותיים, 100% כותנה נעימה למגע, במגוון צבעים והדפסים ובשילוב אפליקציות, תחרות יוקרתיות וסרטי סאטן ומלמלה.


השקת קולקציית טקסטיל חדשה עיצובים ייחודיים של סטודיו שילב ולרגל ההשקה 15% הנחה לחברי מועדון שילב