יום שבת, 30 באוגוסט 2014

רשת "יעד פרזול" מתרעננת לקראת החגים ומציעה שלל מתנות לחגים ופריטים חדשים לריענון הבית לראש השנה.

רשת "יעד פרזול" מתרעננת לקראת החגים ומציעה
 שלל מתנות לחגים ופריטים חדשים לריענון הבית לראש השנה.

החגים נראים באופק, ואין יותר כיף מתחושת ההתחדשות, מארוחות טובות ומשפחתיות!
רשת "יעד פרזול" נערכת לקראת החגים עם שלל פריטים חדשים וכיפים, לשדרוג הבית ועיצוב שולחן החג, ומגוון רחב של מתנות חג משתלמות ושימושיות לקרובים.

מתנות לחג רוכשים ביעד פירזול
מבחר ענק, מתנות לבית מקוריות וחדשניות
והכל תחת קורת גג אחת.
אנחנו קיבלנו לחג מיעד פרזול,

זוג פלפל ומלח- שנעמדו יחד זה לצד זה ליד הכיריים
שישמשו אותנו נפלא לתיבול האוכל שמוגש הישר מהכיירים לצלחת שלנו!





תיבת פורצלן לבנה בעיצוב קפיטונאז' לאחסון טישו יוקרתי מאוד- התיבה מלבנית, בעלת דוגמת קפיטונאז יוקרתית כאשר בכל חיבור של החריטות מונחת פנינה קטנה, יחד נוצר מראה יוקרתי, קלאסי ולבן המתאים לכל עיצוב בכל בית. מחיר: 80 ₪.




סטנד מדליק לכלים חמים- דמיינו לכם שבלונה צבעונית של המילה hot עשויה חומר מבודד עומדת על רגליות קטנות באמצע השולחן, הנועדה כדי להניח עליה כלים חמים להגשת האוכל.  סטנד הכלים בעל עיצוב רטרו מדליק, מגיע בשלל צבעים מהממים שישדרגו את המראה הבנאלי במטבח. מתנה מושלמת ושימושית לארוחות בחגים במיוחד. מחיר: 69 ₪.

עמדת תבלינים מסתובבים- מעמד מסתובב על ציר עם מגש קטן מחזיק למעשה 6 צנצנות תבלינים חצי שקופות (כדי לראות את גוון התכולה) וחצי אטומות בצבעים מרהיבים. נוח לשימוש, ומאפשר לראות בשבריר שניה את כל סוגי התבלינים במתקן, דקורטיבי מספיק כדי להשאיר ליופי בפינת השיש במטבח או בפינת האוכל בבית. מחיר: 150 ₪.

סדרת שלטים של מילים לכל רחבי הבית- החל מהמילה love, princess ועד welcome home , ועוד... בשלל צבעים נעימים למראה המשתלבים בכל חלק בבית, בכניסה במטבח או בחדרי הילדים. מתאים לתלייה או להניח על מזנון או על פינת האוכל ואפילו בכניסה לבית. מחיר ליחידה: החל מ - 100 ₪. 

תיבת דואר מעוצבת לתליה- לחובבי הנוסטלגיה תיבה בעיצוב ובסגנון תיבות הדואר של פעם, התלויות ליד כניסת הבית, מראה עיצובי גס וגדול אך יחד עם זאת בצבעים חמים ונעימים המשדרים קלאסיות וניקיון בעיצוב. מתאים לתלייה או להניח על כוננית בכניסה לבית. מחיר: 445 שח.

ברז מעוצב- עיצוב קלאסי מודרני של ברז לתלייה יחד עם כיור בצורה אנכית, מיועד לחצר הבית או לפינת נוי בסלון. הברז מעוצב בדומה לעיצובי הברזים בארמונות מימי קדם, הוא מלא נוכחות וצבעיו הכהים הנעים בין ירוק כהה מאוד למטאלי ושחור, נותנים לו את המסתוריות והאלגנטיות שעומדות מאחורי העיצוב. מחיר: 500 ₪.

מכסה מעוצב לפתחי ביוב או למקלחונים- עיצוב ישראלי אתני, בעל צבעים חזקים ועיטורים אתניים יוסיפו צבע ועניין לכל חור בבית , תרתי משמע. מחיר : החל מ- 40 ₪ ליחידה.


רשת יעד פרזול כוללת 4 חנויות ברחבי הארץ: תל אביב, הרצליה פיתוח, ראשל"צ וקריית ביאליק. חנות האינטרנט www.pirzul.co.il. לבירור: 03-6835233