יום רביעי, 6 באוגוסט 2014

אדויל ילדים מוריד את החום... ומהר! אדויל לילדים-תרחיף להורדת חום מהירה ולשיכוך כאבים היחיד בטעם ענבים -הטעם האהוב ביותר על ילדי ישראל

אדויל ילדים מוריד את החום... ומהר!
אדויל לילדים-תרחיף להורדת חום מהירה ולשיכוך כאבים היחיד בטעם ענבים -הטעם האהוב ביותר על ילדי ישראל

על פי סקר שערכה חברת ניאופרם 1 מתוך כל 4 ילדים בישראל מעדיף טעם ענבים
אדויל ילדים מוריד חום ומשכך כאבים עד 8 שעות 


חברת "ניאופרם " מציעה את "אדויל ילדים" - תרחיף בטעם ענבים להורדת חום מהירה ושיכוך מגוון רחב של כאבים: אוזניים, שיניים, גרון, ראש ושרירים. בנוסף אדויל ילדים נוגד דלקות.
אדויל ילדים, המכיל את החומר הפעיל איבופרופן, יעיל למשך 8 שעות ופועל מהר יותר  ממשככי הכאבים מבוססי הפרצטמול הקיימים בשוק (לפי מחקר מדעי).

קורה לנו שהילד פתאום מפתח מחלה ויראלית או חידקית בפתאומיות.

גם בתקופת הקיץ זה קורה לנו, נוזלים חודרים לאוזניים מכניסה לבריכה או לים.

מתקררים ומתצטננים, התנסנו במותג של אדוויל להורדת חום.

המוצר היה יעיל ועשה את העבודה והטעם שלו הוא טעם ענבים שהילדים לא חששו לבלוע את התרופה!

מסקר שנערך על ידי ניאופרם באמצעות מכון ברנדמן בקרב 1000 ישראלים אבות ואמהות לילדים עד גיל 12 עולה כי 1 מתוך כל 4 ילדים עד גיל זה בישראל מעדיף טעם ענבים. עוד עולה מהסקר כי העדפת הטעם אינה משתנה באופן דרסטי בין ילדים צעירים ומבוגרים יותר.
טעם הענבים הוביל בכל קבוצות הגיל:
-בקרב ילדים עד גיל שנתיים אהבו 22% את טעם הענבים.
-בגילאי 3-5 27% מהילדים העדיפו את טעם הענבים.
-בגילאי 6-12 34% מהילדים העדיפו את טעם הענבים.

לדברי אוסי דובז'נסקי, מנהלת מותג אדויל בחברת ניאופרם: "לטעם חשיבות גבוהה בתחום של תרופות לפעוטות וילדים, שכן הוא מקל על ההורה את מתן התרופה במצבים בהם קשה להתמודד עם סירובו של הילד לקבל את התרופה. אדויל לילדים הוא היחיד המגיע כיום בטעם ענבים. כאשר מצרפים זאת למהירות ההשפעה ואורכה אין ספק שזה מקל על בחירתו של ההורה מה לתת לילד כשהוא חולה".
התדירות המומלצת לנטילת התרופה: 3-4 פעמים ב-24 שעות.
מאושר לשימוש ללא מרשם רופא לילדים מגיל 6 חודשים (עם מרשם רופא מגיל 3 חודשים).

יש לאחסן בטמפרטורת החדר.

מחיר מומלץ לצרכן לאריזה של 120 מ"ל : 29.87 ₪

ניתן להשיג את אדויל ילדים בכל בתי המרקחת הפרטיים, בקופות החולים וברשתות הפארם.

כאבי אוזניים אצל ילדים  - מה עושים?


כמעט כל הורה חווה לפחות פעם אחת דלקת אוזניים אצל הילדים. בדרך כלל מדובר בדלקת אוזן תיכונה שגורמת לכאבים, אי שקט ולעתים גם לחום.
מחקרים חדשים טוענים שעדיף להמתין 48 שעות לפני תחילת מתן טיפול אנטיביוטי וממליצים על טיפול  במשככי כאבים בלבד.  התוצאה: פחות חיידקים עמידים לאנטיביוטיקה ונסיגת הדלקת מעצמה גם ללא טיפול אנטיביוטי.
ד"ר גרומן, מומחה לרפואת ילדים, מנהל יחידה להתפתחות הילד במכבי, מרגיע את ההורים ומציע מספר דרכים להתמודדות עם כאבי אוזניים אצל ילדים:
מדוע זה קורה?
כאב אוזניים נגרם עקב לחץ על עור התוף העשיר בסיבי עצב או עקב פגיעה בתעלת האוזן החיצונית (תעלת העור המובילה מפתח האוזן ועד לעור התוף).
הלחץ על עור התוף נגרם עקב ריבוי נוזלים באוזן התיכונה (החלק של האוזן שנמצא מאחורי עור התוף) והפרעה לניקוז, כמו במחלה וירלית של דרכי נשימה עליונות או בנזלת אלרגית. הדבר גורם לתחושת מלאות באוזן (גודש והרגשה שהאוזן סתומה) ומפחית את יכולת השמיעה באופן זמני. מאחר וחלל האף והלוע מלאים בחיידקים בכל מקרה, הנוזל העומד ללא ניקוז באוזן התיכונה  מספק קרקע פוריה ליצירת זיהום חיידקי.  הזיהום החיידקי גורם בדרך כלל לכאב עז ולעיתים גם לחום. כאב זה לעיתים משפיע  על אוזן אחת ולעיתים  על שתיהן. מצב זה אופייני בשכיחות גבוהה יותר בקרב תינוקות ופעוטות, שחצוצרת השמע אצלם צרה יותר ובעלת זוית פחות תלולה.
דלקת אוזן חיצונית שכיחה מאוד בקיץ ונגרמת עקב הצטברות מי בריכה או מי ים (אם כי פחות שכיח) בתעלת האוזן החיצונית, הבאה לידי ביטוי ביצירת פטרת מקומית בעור התעלה, שגורמת לגרד. כאשר מנקים את התעלה בקיסמי אזניים ובמרץ רב מדי, עלולה להיווצר דלקת חיידקית חיצונית בעור התעלה, לעיתים עד כדי יצירת מורסה בתעלה, מצב המלווה בכאבים  ודורש טיפול מקומי בטיפות אוזן אנטיביוטיות, ניקוי התעלה על ידי רופא אף אוזן גרון והימנעות מהרטבת התעלה למשך מספר ימים.

אז מה עושים?
אצל תינוקות בדרך כלל יתאפיינו כאבי האוזניים באי שקט ניכר, בכי רב, חוסר תיאבון ובמקרים נדירים יותר יגרמו שלשולים. פעוטות נוטים לגעת באוזניים ואילו ילדים גדולים יותר, מתלוננים ממש על כאב אוזניים. במצבי דלקת משמעותית, בדרך כלל יתלווה לדלקת האוזניים גם חום.
בשנים האחרונות הגישה לדלקות אוזניים שמרנית יותר, על כן שכיחות הטיפול באנטיביוטיקה יורד.  במחקרים רחבי היקף שבוצעו לאחרונה, נמצא שמתן עזרה לילד באמצעות אלחוש הכאב וטיפול סימפטומטי בסימני המצוקה והחום, ללא טיפול אנטיביוטי, אינו מסכן את הילד ושכיחות הסיבוכים קטנה ביותר. יחד עם זאת, ישנם מקרים מוגדרים, התלויים בגיל הילד וחומרת המחלה, בהם הרופא יחל מיד בטיפול אנטיביוטי. במקרה של כאבי אוזניים אצל ילדים, מומלץ לנהוג כמו בכל כאב שמופיע, לאלחש מקומית על ידי טיפות אוזניים, לתת משכך כאבים ומוריד חום, כגון אדויל ילדים – משכך כאבים ומוריד חום עד 8 שעות ולהקפיד על שתייה מרובה, אם יש חום.  




ואם הילד חושש מנטילת תרופה?
לעיתים הילדים לא ישתפו פעולה בלקיחת התרופה, מצב הנובע מהימנעות הילדים מגיוון באוכל ובשתיה ומהטעם החריג של התרופה שלא תמיד ערב לחיכו של הילד. בנוסף ההורים נלחצים עקב הצורך לתת לילד את התרופה בכל מחיר. ברגע שהילד מרגיש את הלחץ של ההורים, הבעיה מחמירה. הוסיפו לזה את העובדה שהילד חולה ובכל מקרה מסרב לאכול או לשתות ואז נוצר משבר. ד"ר גרומן מציע:
1.       להירגע. לא להילחץ.
2.       לפנות להיגיון של הילד ולהסביר לו את הצורך בתרופה, לפני מתן התרופה עצמה.
3.       לנסות לבחור את התרופה הטעימה ביותר שקיימת, בטעם שילדים אוהבים: ענבים, למשל.
4.       בתרופות המאפשרות זאת, לנסות לערבב אותן עם אוכל שהילד אוהב ולא מול עיני הילד.
5.       לא לנסות בכוח. זה מתכון לכישלון. הילדים מצויינים בהתנגדות ובסוף יצליחו.

אז לפני שאתם רצים למיון, או ניגשים לרופא, נסו להיות קשובים לילד ולמצות את הטיפול בבית.