יום שלישי, 10 ביולי 2018

'טונה סטארקיסט' משיקה: טונה פאוצ' באריזה משפחתית, דקה במיוחד וללא צורך בסינון השמן. מהיום ניתן להכין ארוחת בריאות לכל המשפחה בדקה!


'טונה סטארקיסט' משיקה: טונה פאוצ'
באריזה משפחתית, דקה במיוחד וללא צורך בסינון השמן.
מהיום ניתן להכין ארוחת בריאות לכל המשפחה בדקה!

כחלק ממגמת הבריאות בעולם, הטונה הפכה למרכיב דומיננטי בארוחה אצל כולנו, אם בארוחת ערב בבית או כנשנוש לאחר אימון וכציוד חובה בכל נסיעה לחו"ל.
סטארקיסט, הפילה של הטונה, מתחדשת במארז מפתיע: מארז נתחי טונה איכותיים בשמן צמחי לכל המשפחה. באריזת פאוצ' דקה במיוחד ובמשקל 400 גר'. 
קיבלנו את הפאוצ' החדש מבית סטארקיסט.
הכנו קערה גדולה של סלט עם מלא מלא ירקות טריים
הוספנו גבינה בולגרית, ביצה קשה, אניפסטי, והרבה טונה מפוררת.
הכנו לעצמנו סלט בריא גדוש בטעמים מעולים וטעים להפיא, הפאוץ מביא הנאה בלסחוב את הערכה לכל מקום איתך, חופשה, נסיעה לחול לשומרי כשרות ואפילו למשפחה.
אפשר להכין איתו סלט גדול ואיכותי מומלץ בחום עולמה של רויטל











סטארקיסט - מובילת שוק הטונה, מובילה בחדשנות בתחום ואחראית להשקות רבות כגון: סדרות 'לה
 סנדביץ', 'לה סלט', טונה בטעמים ,סדרת המעושנים, מוצרי דל נתרן, מוצרי טונה בשמן זית כתית מעולה ועוד. וכעת, משיקה אריזה חדשנית מסוגה בארץ, במארז פאוצ' וללא צורך בסינון השמן כנהוג בקופסאות השימורים הרגילות.

האריזה נוחה לנשיאה ולפתיחה, הצורה והמשקל מתאימים במיוחד לסחיבה בתיק, במזוודה  או בצידנית ומומלצת גם לטיולים בארץ ובחו"ל.
האריזה מגיעה במשקל מסונן של 380 גר', שוות ערך ליותר מ-3 קופסאות טונה רגילות במשקל מסונן של 112 גרם. ומתאימה לכל שימוש במטבח הביתי: לבישול, אפיה, אירוח ולכל סלט גדול שתבחרו להכין.
לדברי עינת ליפשיץ גרוס - מנהלת השיווק של סטארקיסט: "טונה סטארקיסט היא בסיס לכל ארוחה מזינה, קלה ומהירה או מושקעת ומכובדת. סטארקיסט מחויבת להמשיך ולהכיר ללקוחותיה יתרונות והרגלי צריכה חדשים. המוצר החדש הוא מוצר איכותי, נוח וחסכוני, המתאים במיוחד עבור משפחות וארוחות משפחתיות. מדובר במוצר חובה בכל בית!"
את המוצר ניתן לאחסן בכל טמפרטורה. האריזה עשויה מחומר רב שכבתי ומכילה שכבת אלומיניום אטומה לחלוטין ובטוחה לשימוש, היא עוברת תהליך עיקור בחום המחסל את החיידקים בדיוק כמו קופסת השימורים הסטנדרטית.
תכולה: 400 גר'.
מחיר:  17.90
ניתן להשיג ברשתות השיווק והחנויות הפרטיות הנבחרות בארץ.

מתכון לקיש טונה פאוצ' משפחתי:
מצרכים:

מתכון לתבנית פאי בקוטר 26 ס"מ
חומרים לבצק : 

3 וחצי כוסות קמח
1/4 כוס שמן זית
2 כפיות מיץ לימון
1 כפית מלח
3/4 גביע אשל
חצי כוס עלי בזיליקום

חומרים למילוי : 
1 אריזת טונה פאוצ'
2 ביצים
5 כפיות מיונז
1/2 כוס חלב
4 כפות גבינה צהובה מגוררת
2 עגבניות קלופות חתוכות לקוביות
מלח ופלפל לפי הטעם.
אופן ההכנה:
  • מחממים תנור ל180 מעלות.
  • מערבלים במיקסר את כל חומרי הבצק לקבלת בצק אחיד. מרדדים את הבצק לעלה גדול מספיק לתבנית לכיסוי התחתית ודפנותיה.
  • מערבבים את המילוי ויוצקים מעל הבצק, אם נותר בצק ניתן לקשט עם יתרת הבצק את הפאי בחלקו העליון.
  • אופים על חום בינוני 180 מעלות ל45 דקות. בתום 45 הדקות, מורידים את החום לחום נמוך ומשאירים את הפאי לעוד כחצי שעה בתנור. 
  • מגישים חם.


סטארקיסט הוא מותג הטונה המוביל בישראל הפועל החל מ-1999. החברה מקפידה על דייג של דגי טונה הגדלים בטבע ועל שיטות דיג העומדות בתקנים המחמירים של האיחוד האירופי. סטארקיסט מקפידה לא רק על בריאות המוצרים וטעמם אלא גם על הקפדה יתרה בנושאי בטיחות, איכות ובקרה. חומרי הגלם אותם סטארקיסט בוחרת למוצריה הינם חומרי גלם מובחרים- החברה משתמשת רק בפילה של הטונה, החלק האיכותי ביותר. מגוון מוצרי החברה הם ללא חומרים משמרים, מכילים חלבון קל ואיכותי לעיכול ומהווים מקור מצוין לוויטמינים ומינרלים. לפרטים נוספים: http://www.starkist.co.il/
עשו לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג, ולא תפספסו אף פוסט!