יום ראשון, 29 ביולי 2018

סדרת הפיצות החדשה של דומינו'ס: דומינו'ס פיצה משיקה את סדרת הצ'יזי קראסט - פיצה עם סוף טוב!



דומינו'ס לא מפסיקה לחדש בקיץ הזה... תכירו את סדרת הפיצות החדשה של דומינו'ס:

דומינו'ס פיצה משיקה את

 סדרת הצ'יזי קראסט - פיצה עם סוף טוב!


דומינו'ס פיצה מרחיבה את ליין הפיצות הייחודיות עם סדרת פיצות חדשה, דומינו'ס צ'יזי קראסט, שתכלול בשלב הראשון שתי פיצות. הפיצה תימכר בכל סניפי הרשת בגודל משפחתי בלבד!



< משפחתית צ'יזי קראסט מוצרלה – בצק טרי הנפתח במקום, רוטב עגבניות משובח, 100% גבינת מוצרלה על הפיצה וגם שוליים מלאים ב- 100% גבינת מוצרלה איכותית.

< משפחתית צ'יזי קראסט שמנת שום - בצק טרי הנפתח במקום, רוטב עגבניות משובח, 100% גבינת מוצרלה על הפיצה וגם שוליים מלאים בגבינת שמנת שום משובחת.

< לרגל ההשקה דומינו'ס פיצה יוצאת במבצע מיוחד של משפחתית צ'יזי קראסט במילוי מוצרלה או שמנת שום + תוספת לבחירה + משפחתית 100% מוצרלה ב- 59.90 ₪ כל אחת בלבד.
טעמנו מהפיצה ציזי קראסט, אהבנו מאוד את הטעמים החדשים, שמוסיפים טעם וקרנציות לבצד המעולה של הפיצה של דומינוס, מומלץ לארוחת ערב משפחתית, הילדים התלהבו מהמשפחתית במילוי גבינת מוצרלה איכותית ומסרו שזה טעים מאוד ומוסיף לפיצה מאוד.



תל אביב, ‏‏‏שבת 28 יולי 2018
לאחר שהפתיעה את לקוחותיה עם קמפיין ייחודי לתקופת המונדיאל שכלל את שחקני נבחרת ישראל בתור שליחי פיצה, ואחרי שהשיקה בשת"פ עם חברת פרטנר, לראשונה בישראל, את אפליקציית הזמנות הפיצה דרך הטלוויזיה,  דומינו'ס מביאה בשורה שלישית עם סדרת פיצות חדשה ומפנקת במיוחד - דומינו'ס צ'יזי קראסט. פיצות טעימות במיוחד עם מילוי גבינות איכותיות בשוליים. הסדרה תכלול בשלב הראשון 2 סוגי פיצות חדשות: ציז'י קראסט במילוי 100% מוצרלה קלאסי וצ'יזי קראסט במילוי שמנת שום משובחת אשר ימכרו בגודל משפחתי בלבד! הסדרה החדשה צפויה לכלול עוד פיצות בהמשך שיתבססו על העיקרון של מילוי ותוספות בקצה הפיצה.

עידו פרידמן, סמנכ"ל השיווק בדומינו'ס פיצה: "אנו שמחים להשיק בישראל את פיצת הצ'יזי קראסט של דומינו'ס ארה"ב - פיצה משפחתית המציעה מילוי גבינות משובחות שנועדו לתת ביסים טעימים במיוחד לקראת סוף הפיצה. בכך שפתחנו את אפשרות הצ'יזי קראסט לכל התפריט (למעט הפיצות של אסף גרניט), ניתן יהיה להזמין את מילוי הקראסט למעשה עם כל שילוב אפשרי של תוספות ובכך לספק חוויה משדרגת לפיצות האהובות שלנו".  
פיצות הצ'יזי קראסט ישווקו בכל בסניפי הרשת החל מהיום, כשלרגל ההשקה תציע דומינו'ס פיצה הטבה מיוחדת: משפחתית צ'יזי קראסט במילוי מוצרלה או שמנת שום + תוספת לבחירה + משפחתית 100% מוצרלה ב- 59.90 ₪ כל אחת.  
עשו לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג, ולא תפספסו אף פוסט!