יום חמישי, 19 ביולי 2018

מבלים בקיץ? תעשו לעצמכם טובה ושימו את הפריטים האלו בתיק!

מבלים בקיץ? תעשו לעצמכם טובה ושימו את
 הפריטים האלו בתיק!

כל הורה מכיר זאת, בילוי שגרתי עם הילדים בימי החופש הגדול מצריך הערכות מראש וניסיון לחזות את כל התרחישים האפשריים מחוץ לבית ומה הם מצריכים מראש.
הילד אכל גלידה והיא לכלכה את הפנים? מסתובבים שעות מאטרקציה לאטרקציה בחום הגדול? אוכלים ארוחת צהריים בחוץ? שלא יתפסו אתכם לא מוכנים...
ריכזנו עבורכם את רשימת הדברים שלא תרצו להיתקע בלעדיהם בבילוי בחופש הגדול בין אם זה בפארק עם הילדים, בבילוי יום ברחבי העיר בטיול באתרי הטבע. כמובן שהכל תלוי גם בגיל הילדים...
ראשית, מומלץ תמיד להסתובב בחוץ עם בקבוק מים. לרוב עלות המים במקומות בילוי סגורים היא יקרה מאד, וחבל. כמו כן, מאותה סיבה, מומלץ להביא אתכם משהו טעים שהילד אוהב, בין אם זה במבה או תפוח או ביסקוויט פתיבר. אם אתם מסתובבים בחוץ עם פעוטות, אתם בטח מתורגלים עם הערכה החיונית, וכמובן אל תשכחו כובע לכם ולקטנים.
אז מה עוד?
אני תמיד מצטיידת בחצי מחפצי הבית שאנחנו יוצאים לטייל, בילוי ונסיעות לחו"ל.
יש מותגים שאני לא יוצאת בלעדיהם.
 בין מותגי הבית שיש אליהם וטו... אנחנו שולחים באופן קבוע על כל תיק של הילדים שלנו ג'ל לחיטוי לשמירה על ההגיינה האישית.
בזמן חשיפה לשמש ארוכה אנחנו מורחים אותם בספריי ד"ר פישר נגד הגנה מהשמש, תרסיס נפלא שמשמש אותנו בכל תקופת הקיץ, בבריכה ובנסיעות.
אנחנו אף פעם לא שוכחים לקחת מגבונים של ד"ר פישר להתרעננות, מגבונים נהדרים מריחים נפלא ומרעננים את הגוף.
ג'ל לחיטוי – ידוע כי ילדים אינם יודעים כיצד לשמוע על ההיגיינה; לאורך היום, הם משחקים ונוגעים במשטחי עתירי חיידקים כדוגמת משענות המושבים ברכבת, באוטובוס או על המטוס. אם יצאתם לבלות הם נחשפים למתקני הלונה פארק, ידיות עגלות הסופר, מתקני שעשועים ועוד ועוד. עד שתוכלו לשטוף להם את הידיים מכל מה שנגעו בו, תעשו לעצמכם טובה ושימו בתיק בקבוקון אלכו-ג'ל של ד"ר פישר לניקוי יעיל ומהיר וללא צורך בסבון ובמים. אלכוג'ל הינו תכשיר מבוסס נוסחה ייחודית המשלבת אלכוהול בריכוז גבוה (70%) הקוטל 99.99% מהחיידקים ובמקביל שומר על לחות הידיים.
הגנה זה שם המשחק -  כולנו יודעים שהחשיפה לשמש היא מסוכנת. הקרינה ההרסנית מסוכנת לנו לא רק בחוף הים, אלא גם בפעולות היומיומיות תחת השמש - בדרך למסעדה לארוחת צהריים, בנסיעה לעבודה או בבילוי בפארק עם הילדים. אולטרסול ספקטרום היא הסדרה היחידה בישראל, שבנוסף להגנה מפני קרינת UVA&UVB, מסייעת בהגנה גם מפני קרינת IR ומפני קרינת HEV - קרינת האור הנראה באנרגיה גבוהה. זיכרו – בעת נסיעה, חלק מקרני השמש  עוברות גם דרך שמשת הרכב ולכן יש להתגונן מפניהן. 
ומה עם התינוק? גם בעגלה, חשוב לשמור על עורו העדין של התינוק מפני השמש עם מוצר המותאם לתינוקות ומסוגל להזין את עורם. קמיל בלו קרם פנים לעור יבש לתינוק הכולל הגנה גבוה מהשמש SPF30, ישמור על עור הפנים של התינוק שעשוי להיות יבש או מגורה במהלך הבילוי הארוך מחוץ לבית והכי חשוב תוכלו להיות שקטים שהתינוק שלכם מוגן מהשמש.
כדור נגד כאב – נהוג לומר no pain no gain אבל אנחנו מעדיפים ליהנות ולא לסבול. אז אם חטפנו כאב ראש מחוסר שתייה או מיום ארוך במיוחד עם הילדים בחוץ, או לחילופין הילדה מתלוננת על כאבי בטן, חשוב שתמיד יהיה איתנו בתיק משכך כאבים. רצוי להשתמש באדוויל שהוכח מחקרית שמעביר את הכאב במהירות ופעיל לאורך זמן- עד 8 שעות ללא כאבים וכמו כן הוא גם אנטי דלקתי. לילדים כמובן יש את אדוויל לילדים.

מגבונים לניקוי ידיים- ארוחת הצהריים מתקרבת ואין בנמצא מקום לרחוץ ידיים כראוי לאחר יום שלם בחוץ? הכי פשוט יהיה לשלוף את אלכו-ג'ל מגבונים של ד"ר פישר ללא אלכוהול לילדים לשמירה על הגיינת הידיים. הם מגיעים באריזות אישיות וזה מאוד קל לזרוק כמה מגבונים לתיק שיהיו שם ברגע הנכון.

מגבוני  פנים – הארטיק לכלכך את הפנים? זה הזמן לשלוף את מגבוני פנים לתינוק מסדרת קמיל בלו סנסיטיב באריזת TO GO  ולתקן את המצב, לפני שיחמיר... ובכלל, טיפ חשוב לחיים – מגבוני פנים הם אחד המוצרים שאתם רוצים שתמיד יהיה אתכם. הם עבים ורכים המיוחד, מועשרים בקמומיל להרגעת העור ובפרו ויטמין B5 להענקת לחות ומניעת יובש. הם מעולים לניקוי פנים ולהתרעננות, גם עבורכם ההורים. אל חשש! המגבונים נבדקו אופטלמולוגית ואינם צורבים בעיניים ואף עברו את מבחן הסנסיטיב המחמיר המעיד על התאמה לעור רגיש ועדין במיוחד.


חופש נעים ונקי מדאגות!
עשו לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג, ולא תפספסו אף פוסט!