יום חמישי, 7 ביוני 2018

חדש ובלעדי מד"ר פישר: אולטרסול SPECTRUM

חדש ובלעדי מד"ר פישר: אולטרסול SPECTRUM
ההגנה הטובה ביותר מהשמש בספקטרום הרחב ביותר - Ultra Protection.
לאחר שנתיים אינטנסיביות של פיתוח, מעבדות המחקר של ד"ר פישר גאות להשיק את סדרת אולטרסול ספקטרום, המסייעת לראשונה גם בהגנה מפני קרינת HEV - קרינת האור הנראה באנרגיה גבוהה.


חשיפה לקרינת השמש ללא הגנה מתאימה עלולה לגרום נזקים מידיים כמו כוויות, אדמומיות ושלפוחיות וכן לנזקים בטווח הארוך, כדוגמת הופעת נגעים קדם סרטניים בעור והעלאת הסיכון להתפתחות סרטן עור מסוגים שונים, וביניהם מלנומה, וכן לפגיעה בעיניים ולקטרקט. בנוסף, חשיפה לא מוגנת לשמש גורמת להזדקנות מוקדמת של העור - קמטים, קמטוטים, כתמים, פגיעה בגמישות העור, רפיון עור, יובש, חספוס, מראה חסר ברק וגוון לא אחיד.
המחקר המדעי העוסק בנזקי השמש לעור האדם ובריאותו לא מפסיק לחדש. בשנים האחרונות התפרסמו בכתבי העת המדעיים מחקרים חדשים המעידים על נזקים הנגרמים לעור גם מחשיפה לקרינת האור הנראה HEV שכמעט ולא נחקרה עד כה.
אנחנו נוסעים לטייל ולנפוש עם המשפחה בחו"ל ובארץ.
אני תמיד אבל תמיד לוקחת איתי את אולטרסול של ד"ר פישר.
אני מורחת את ילדיי כל שעתיים/ שלוש ורגועה שהם מוגנים מקרני השמש המזיקות לעור.
אנחנו מאוד אוהבים את התרסיס שמקל על עבודת המריחה ועם ילדים זה פשוט קל להפליא, ילדי הבוגרים כבר מתיזים על עצמם בקלות ומוגנים היטב מהשמש.
אז תבחרו בד"ר פישר היום ניתן להשיג תרסיס+תחליב הגנה וקרם פנים שמתאים במיוחד לילדים להגנה מקרינת שמש ולהגנה מוגברת.
מה היא בעצם קרינת HEV? קרינת השמש מורכבת מספקטרום רחב של קרניים מזיקות (UVA, UVB, IR, HEV), מתוכן קרינת האור הנראה היא היחידה אותה ניתן לראות. האור הנראה בנוי מצבעים שונים (אדום, כתום, צהוב, ירוק, כחול, סגול) וכאשר הם משולבים יחד מתקבל האור הלבן אותו אנו רואים. האור הנראה מחולק לרמות שונות של אנרגיה. קרינת האור הנראה באנרגיה גבוהה נקראת גם HEV (High Energy Visible light). מחקרים מוכיחים כי חשיפה לקרינת HEV מעודדת יצירת רדיקאלים חופשיים מזיקים הגורמים בין השאר לפירוק סיבי הקולגן והפחתת ייצורו, לפגיעה בחוזק, גמישות ואלסטיות העור ומובילה להזדקנות המוקדמת של העור, להיווצרות קמטים, כתמים ולרפיון עור.
ULTRASOL SPECTRUM הינה סדרה פורצת דרך המבוססת על טכנולוגיה ייחודית הנקראת BST (Broad Spectrum Tech). הטכנולוגיה מסייעת להגנה מספקטרום רחב במיוחד של קרני השמש המזיקות UVA+UVB+IR+HEV. הטכנולוגיה משלבת רכיבים ייחודיים וחדשניים בהתאם לסוג המוצר:
רכיב ייחודי המסייע בהגנה מפני קרינת האור הנראה HEV, בעל פעילות אנטי אוקסידנטית גבוהה כנגד רדיקלים חופשיים (ROS). רכיב ייחודי וחדשני זה הינו דמוי מלנין המגן על העור באופן טבעי מפני נזקי קרינת השמש.
וכן רכיב ייחודי המופק מזרעי פולי קקאו פרואנים מובחרים העשירים בפפטידים ופוליפנולים. הרכיב הינו בעל פעילות אנטי אוקסידנטית גבוהה כנגד רדיקלים חופשיים (ROS) הנוצרים גם כתוצאה מחשיפה לקרינת האור הנראה HEV. כמו כן, הרכיב מסייע בשיפור גמישות ואלסטיות העור ובקבלת מראה עור בריא יותר.
סדרת ULTRASOL SPECTRUM כוללת:
  • קרם פנים 50SPF בעל מרקם קליל, נספג במהירות, לא דביק ולא שומני.
  • ספריי שקוף וספריי תחליבי 50SPF לשימוש קל ונוח בטכנולוגיית Pure Spray -טכנולוגיית התזה חדשנית ללא גז.
  • תחליב הגנה SPF50 בשפופרת נוחה לשימוש, בעל מרקם קליל, נספג במהירות, לא דביק ולא שמנוני.
כל מוצרי הסדרה הינם היפואלרגניים ועברו בהצלחה את מבדקי סנסיטיב - המעידים על התאמה לעור רגיש. המוצרים מועשרים בלחות ל- 24 שעות, עמידים מאוד במים וללא פראבנים.
מחיר מומלץ: ספריי שקוף / ספריי תחליבי / תחליב הגנה – 69.90 ש"ח  I  מחיר היכרות: 59.90 ₪  I  תכולה: 200 מ"ל
מחיר מומלץ: קרם פנים – 59.90 ש"ח | מחיר היכרות: 49.90 ₪  I  תכולה: 50 מ"ל
להשיג ברשתות הפארם, רשתות המזון, בתי מרקחת ובחנויות הנבחרות
בעולם מלא בהבטחות אני סומכת על ד"ר פישר
בד"ר פישר משלבים למעלה מ-50 שנות ניסיון, מחקר וידע רפואי בינלאומי כדי לפתח את התכשירים המתקדמים ביותר לבריאות כל בני המשפחה. תכשירי התשלובת מיוצרים במפעלי ד"ר פישר תחת בקרת איכות קפדנית, כמקובל במפעלי תרופות, על-פי תקני הייצור הבינלאומיים המחמירים תוך שימוש במרכיבים מהמתקדמים, הבטוחים והבדוקים ביותר.

מפעלי ד"ר פישר הינם בעלי תו תקן הפלטינה היוקרתי של מכון התקנים הישראלי המעיד על מצוינות תפעולית ועמידה ב-5 תקני איכות מחמירים: ייצור תכשירים קוסמטיים ואביזרים רפואיים, איכות הסביבה, בטיחות וניהול מערכות. תכשירי ד"ר פישר הינם בעלי מוניטין בינלאומי ונמכרים בהצלחה בעשרות מדינות ברחבי העולם.
עשו לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג, ולא תפספסו אף פוסט!