יום חמישי, 28 ביוני 2018

אסם נכנסת למטבח האסייתי החל מנודלס ועד לרטבים אסם מביאה את הטעם האסייתי הישר אל המטבח הישראלי

החל מנודלס ועד לרטבים אסם מביאה את
 הטעם האסייתי הישר אל המטבח הישראלי
עולמה של רויטל
המטבח האסיאתי כבר מזמן לא רק "טרנד"! המסעדות האסייתיות נתפסות מיינסטרים, ומהוות חלק מהיום-יום שלנו, בזכות הטעמים העזים והאקזוטיים מעוררי התיאבון שיש למטבח האסייתי להציע. גם למטבח הביתי המגמה הזו הגיעה: ממחקר שערכה אסם עולה כי 30% מהישראלים מקפיצים ארוחה אסייתית לפחות פעם בשבוע. למרות הפופולאריות והצמיחה של הקולינריה האסייתית, עדיין רוב הבשלנים בישראל נרתעים לנוכח רשימת מצרכים אינסופית, רכיבים שפחות מוכרים ומתכונים מורכבים.
ארוחת הערב בפתח ואסם מפתיעה אותי עם הסדרה האסייתית.
נכנסת למטבח וחושבת מה להכין? כמובן שבחרנו בהכנת מוקפץ.
השרתי בצל ורצועות בקר ברוטב אסייתי למוקפץ.
הקפצתי במחבת, הוספתי מעט מירין, מעט גינג'ר וסויה.
לאחר מכן בישלתי אטריות ביצים על פי ההוראות ואיחדתי עד לצמצום הטעמים.
יצא מעולה, הילדים שלי חיסלו! לא לשכוח לפזר בוטנים או קשיו לתוספת קרנציות למנה.
עולמה של רויטל



עוד הכנתי סלמון אפוי שהשרתי ברוטב סויה, הגשתי לצד סלט ירוק קטן של קייל, חמוציות ותערובת של גרעיני חמנייה קלוים.
יצא בריא וטעים להפליא.
עולמה של רויטל

כחלק מהמגמה ובכדי לסייע לצרכן הביתי, אסם משיקה את "הסדרה האסייתית": סדרת מוצרים חדשה שמנגישה את המטבח האסיאתי לבישול הביתי, בעזרתה תוכלו להכין מגוון רחב של מנות אסייתיות בקלות ובהנאה. המוצרים החדשים פותחו עם שפים, בהתאמה לחיך ולטעמים הישראליים.  כל מה שצריך לעשות זה לבחור את סוג הנודלס המועדף, להוסיף ירקות ותוספות שאוהבים, לבחור את הרוטב המועדף ולהתחיל להקפיץ.

בתחום הרטבים הסדרה כוללת 5 רטבים: רוטב אסייתי למוקפץ, רוטב אסייתי חריף למוקפץ, רוטב סויה קלאסי, רוטב קארי ירוק תאילנדי ורוטב ספייסי צילי. בקטגוריית עזרי הבישול אסם משיקה פירורית פנקו. בתחום התוספות הסדרה כוללת 6 מוצרים: נודלס אטריות אורז רחבות, נודלס אטריות להקפצה, נודלס אטריות מסולסלות, נודלס אטריות ביצים שטוחות, נודלס אטריות ביצים רחבות ונודלס אטריות עם תרד.




לדברי ליאת קידר פייגין, מנהלת הפעילות בחטיבה הקולינרית באסם: "כחלק מהאסטרטגיה של אסם להיות השותפה לבישול, בחרנו להנגיש לצרכן הישראלי את המטבח האסייתי הכל כך אהוד. לאור המגמה הצומחת להכנה של מנות מהמטבח האסייתי, צרכנים מחפשים מוצרים שיסייעו להם להכין ארוחה טעימה ובקלות. הסדרה האסייתית של אסם נותנת מענה מלא להכנה של אוכל אסייתי טעים שכל המשפחה תאהב. עבודת הפיתוח על הסדרה ערכה כ-שנה ולוותה במבחני טעימה בכדי להתאים את המטבח מהמזרח הרחוק לחיך הישראלי".

כשרות נודלס חתם סופר, למעט אטריות אורז - בד"צ בית יוסף
כשרות רטבים בד"צ, למעט רוטב סויה קלאסי וקארי ירוק תאילנדי – חתם סופר

ניתן להשיג ברשתות השיווק ובחנויות הפרטיות.  
עשו לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג, ולא תפספסו אף פוסט!