יום חמישי, 28 ביוני 2018

דן דיל - רשת חנויות איכותית לציוד לבית הספר.

עולמה של רויטל

היום מסתיימת לה שנת לימודים והילדים שלנו יוצאים לחופשת הקיץ.

השנה קיבלתי רשימת ציוד מרגשת אחת לבן שלי שעולה לכיתה א', והשנייה לבתי שעולה לכיתה ד'. 
החלטתי שאני קונה את הציוד לבית הספר כבר עכשיו כדי למנוע מעצמי חוסרים.
עולמה של רויטל

אני אוהבת להיות מסודרת מראש, כי אנחנו מאוד עסוקים בחופשת הקיץ בקיטנות ובהנאות.
אספתי את ילדיי ונסענו לסניף הבית שלנו בנס ציונה של דן דיל.
רבות סיפרתי בעבר על החנות, אך כל פעם מחדש אני נהנת בה יותר ויותר ומוצאת את מה שאני מחפשת.
אני תמיד מוצאת אוזן קשבת, נותני שירות שנותנים ללקוח שירות מעולה וקשוב.
הגעתי לסניף עם רשימות מסודרות כבר בכניסה שאלה אותי בחורה מתוקה להפליא עם אני צריכה עזרה באיסוף כל הציוד הנדרש לשנת הלימודים החדשה לילדי.
עולמה של רויטל

לדן דיל יש מבחר עצום של כלי כתיבה וציוד בית ספר ומשרדי והכל בעלויות שוות לכל כיס בין 2.5 ש"ח ל10 ש"ח.
חייבת לציין לטובה את תיקי הגב והקלמרים המהממים והממותגים שנמכרים ב20 ש"ח.
עולמה של רויטל
עלמה של רויטל
עולמה של רויטל





הילד שלי שעולה לכיתה א' היה מסוחרר מרוב בחירה והיה לו מאוד קשה לבחור. אבל הכי חשוב החיוך לא ירד מפניו.
הוא ציין כי זה ממש כיף לעשות קניות לכיתה א' :)
דן דיל מציע מבחר עצום, ואין ילד או ילדה שלא ימצאו מה לבחור!

זכור לי שבשנה שעברה התבקשתי לקנות חייל משחק וקוביה כחלק מרשימת הציוד לבית הספר, בחנות מוכרת שילמתי 20 ש"ח עבור כל הפריטים, הפעם בדן דיל אשת השירות לקחה אותי יד ביד למחלקת היצירה ונתנה לי חבילה של חיילי משחק וקוביות וכל זה עלה לי רק 4 ש"ח.
הכמות שיש בשקית תספיק לי עד לסיום כיתה ו' של ילדי.
לבנות ולבנים ישנם עפרונות ממותגים וכלי כתיבה ממותגים של ניקי, נסיכות, חד קרן, לבנים בחבורה ניתן להשיג גיבורי על, ספידרמן, בטמן, הנוקמים ועוד....
עולמה של רויטל

עולמה של רויטל

יש גם ציוד ותיקים מדהימים לבני נוער, מומלץ ללכת ולרכוש כי המותגים נחטפים. גם אני רכשתי לי כמה וכמה עטים מגניבים לעבודה.
הבת שלי התאהבה במחירים של המרקרים בצבע פסטל וקנתה לעצמה כמה וכמה סדרות של המרקרים הצבעוניים.


בילתי בחנות לפחות שעה בהנאה צרופה, קניתי עבור ילדי את כלל הציוד מראש ברוגע... וכמעט ולא היו חוסרים.
אני ממליצה ללכת ולבקר בדן דיל אחלה של מחירים וציוד לשנת הלימודים הקרובה.
עולמה של רויטל

כל המוצרים החדשים לחזרה לבית הספר אצלנו על המדפים. החל מילקוטים וקלמרים ועד ציוד בסיסי כמו עפרונות, מספרים ודבק. חלק מהמוצרים הם יבוא אישי של חברת דן אס, המתמחה בחומרי יצירה וציוד ולכן למחירים שלנו אין תחרות.  במהלך השנה ניתן למצוא אצלנו מעולה ובמחירים זולים.
עולמה של רויטל
אתם עוד פה אני כבר שם!!!!
3 סניפי דן דיל מחכים לכם עם מבצעים אטרקטיבים, מוצרי צריכה, יצירה, ציוד משרדי ועוד דברים מהממים לבית
כעת ניתן בנוסף להשיג בדן דיל - סט 5 מחברות ממותגות ב 2.5 שח בלבד, קלסרים גם הם ב 2.5 שח! 
מחכים לכם בחנות!!!!












עשו לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג, ולא תפספסו אף פוסט!