"הכל מסתדר כשמשתפים"
מרס ישראל משיקה אריזה מוגדלת של M&M בטעמים
נבחרים
מרס ישראל מרחיבה את סדרת מוצרי המותג M&M ומשיקה את חטיפי השוקולד
המוכרים גם באריזה מוגדלת של כ- 300 גרם.
האריזות המוגדלות מוצעות ב3 טעמים נבחרים: בוטנים ושוקולד, שאליהם
מצטרף טעם חדש ומפתיע שלM&M קפה. טעמים אלו של
השוקולדים האהובים והצבעוניים מושקים
תחת הקונספט "הכל מסתדר כשמשתפים" ומבטיחים חוויית נשנוש משותפת, טעימה
וכיפית במיוחד. רעיון השיתוף מאפשר לאוכלים מM&M לחלוק, לשתף וליהנות ביחד
מחטיף השוקולד הממכר. בנוסף,
לאריזות המוגדלות אפשרות סגירה חוזרת ושמירה על טריות.
החלטתי לאפות עוגת שיש מתוך המתכון של קרין גורן שרץ ברשת, פזרתי מעל Mַ&M
בטעמי קפה, התוצאה: העוגה נחטפה! מומלץ בחום.
מרס
ישראל, מציינת כי "הרעיון
שעומד מאחורי ההשקה והקמפיין הוא לאפשר לצרכנים לחלוק את חוויית הM&M עם חברים. האריזה החדשה והמוגדלת
מותאמת לצריכה משותפת ותורמת לחוויית הצרכן הישראלי. אנו מאמינים כי M&M באריזה של כ- 300 גרם יכולה להגדיל את הקטגוריה של חטיפי
השוקולד וליצור הזדמנות צריכה חדשה אשר מאפשרת לשתף את הממתק האהוב. השקה זו
מצטרפת למגוון מוצרי M&M במשקלים השונים ובטעמים
המגוונים, במחירים שווה ערך לכל צרכן ישראלי".
האריזות המוגדלות של M&M יימכרו במחיר מומלץ לצרכן של 17.90 שקלים.
ניתן להשיג ברשתות השיווק.
מרס
הינה חברה פרטית בבעלות משפחתית עם היסטוריה של למעלה מ - 100 שנה המייצרת מוצרים
ומציעה מגוון שירותים לבני אדם ובעלי חיים. עם מחזור מכירות של כ-35 מיליארד
דולר בשנה, החברה מייצרת בין השאר: M&M’s®, SNICKERS®, TWIX®,
MILKY WAY®, DOVE®, PEDIGREE®, ROYAL CANIN®, WHISKAS®, EXTRA®, ORBIT®, 5™,
SKITTLES®, UNCLE BEN’S®, MARS DRINKS and COCOAVIA®.
בנוסף, מציעה מרס שירותים וטרינרים הכוללים את BANFIELD® בית החולים לחיות. עם מטה בMCLEAN,VA מרס מעסיקה כיום כ- 85000 עובדים
ב80 מדינות. חמשת עקרונות החברה מבוססים על איכות, אחריות, הדדיות, יעילות
וחופש.