יום שישי, 24 בנובמבר 2017

מלון IBIS ירושלים - לחוויה ירושלמית מושלמת





מותג בתי המלון הבינלאומי IBIS מרשת אקור (ACCOR) הגיע לישראל  ופתח מלון חדש במרכז ירושלים, ואנחנו הגענו להתארח ללילה במלון. כבר עם הגיענו למלון, התרשמנו מאוד מהלובי ההיטקיסטי המודרני, צבעי האפור / אדום / שחור / לבן השולטים בקו העיצובי של המלון, ונותנים לו מראה עדכני / עתידני בלב ירושלים העתיקה.

קיבלו אותנו באדיבות וביעילות, והחדר היה מוכן כבר לפני הזמן. במלון 124 חדרים חדשים הממשיכים את הקו העיצובי המודרני והצעיר. מצויידים במיטה מרווחת ומפנקת, טלוויזיה חכמה עם חיבור לכבלים, כספת, שולחן ואיזור לתליית בגדים. במלון כמובן יש WiFi חופשי וחינם. 







הנוף מהחדר אל רחוב יפו:


לאחר התארגנות קצרה ירדנו לטייל בעיר. ואם עד עתה חשבנו שהמלון נפלא, הרי עכשיו גילינו כמה המלון פשוט מושלם! כי כשמגיעים לחופשה קצרה בעיר, הכי חשוב זה המיקום, המיקום, המיקום! והמלון פשוט ממוקם במיקום הטוב ביותר לחוות את העיר. המלון נמצא בסמטה צדדית של דקה הליכה מרחוב יפו ההומה וצמוד לכיכר ציון. פנייה ימינה ותוך פחות מ-10 דקות הליכה מגיעים לשוק מחנה יהודה, פנייה שמאלה וכמה דקות הליכה מגיעים לממילא ולעיר העתיקה. למעוניינים להרחיק החשמלית צמודה למלון ובקלות ניתן להגיע לכל נקודה בעיר.


 אין כמו לטייל בשוק מחנה יהודה, לקנות ולטעום ממטעמי השוק.



 אחר הצהריים המלון מציע Happy Hour עם שתייה ונשנושים. זאת גם הזדמנות לחלוק שולחן, ספה או בר עם אורחים נוספים במלון, אורחים מהארץ והעולם.

הערב יורד, והעיר משנה צורה.המוני מבלים ותיירים שוטפים את האיזור.  חו"ל זה כאן! הרגשה של עיר אירופאית קסומה, עם שלל מסעדות, ברים, ומקומות לשבת ולהנות.


ארוחת הבוקר במלון פשוט מעולה !!! מוגשת בחדר האוכל של המלון בקומה מינוס 1, החל מ 6:30 בבוקר, בופה חופשי שלא נופל ואף מתעלה על מלונות 5 כוכבים. יש הכל מהכל, מגוון, טרי, טעים וחמים. לא לפספס את השקשוקה הירושלמית!

מלון IBIS ירושלים הוא תוספת נפלאה לרפרטואר המלונות בארצנו. מלון שיש בו כל מה שצריך לחופשה בעיר הבירה. מומלץ ביותר לחוויה ירושלמית מושלמת.

מלון IBIS 
כתובתיצחק אלישר 4, ירושלים, 9423404

עשו לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג, ולא תפספסו אף פוסט!