יום חמישי, 30 בנובמבר 2017

ג'נג'יג'ל בייבי טיסינג ג'ל להקלה על כאבים בזמן בקיעת שיניים בתינוקות וילדים בנוסחה חדשה ומשופרת


ג'נג'יג'ל בייבי טיסינג
ג'ל להקלה על כאבים בזמן בקיעת שיניים בתינוקות וילדים
בנוסחה חדשה ומשופרת
החידושים: ריכוז גבוה במיוחד של החומר הפעיל חומצה היאלורונית


הכאבים ואי-השקט שחווים תינוקות וילדים בעת בקיעת השיניים מותירים רבים מההורים חסרי אונים. נוסחה חדשה של ג'נג'יג'ל בייבי טיסינג (Gengigel Baby Teething), ג'ל להקלה על כאבי בקיעת שיניים בתינוקות, מכילה את החומר הפעיל - חומצה היאלורונית - בריכוז גבוה במיוחד (0.54%). הריכוז הגבוה מקל ביעילות על כאבי בקיעת שיניים, מסייע להפחתת הנפיחות האופיינית בחניכיים ומאיץ את החלמתן. הג'ל מאושר לשימוש על ידי האיחוד האירופי ומשרד הבריאות בישראל. ג'נג'יג'ל בייבי טיסינג משווק ברשתות הפארם, בבתי מרקחת פרטיים ובבתי המרקחת של מכבי שירותי בריאות ומאוחדת. מחיר מומלץ לצרכן  79.50 ₪.

לאחרונה ראיתי את הקטן של חברתי הטובה מעין סובל מאוד, הוא בן 9 חודשים, עולל חמוד להפליא.
חברתי סיפרה לי שרון שלה סובל מאוד מכאב של בקיעת שיניים.
לרון הפיצפון יש כבר 4 שנים קדמיות, הספיק להוציא יפה מס' שינים.
החלטתי להציע לה להקל על כאבי בקיעת השיניים ולנסות להשתמש ולהרגיע את רון בג'נג'יג'ל בייבי טיסינג. היא כבר מספר ימים מורחת לו מעט מהמשחה, ומספרת על הקלה גדולה, רון שלנו פחות מריייר וסובל מבקיעת השינים, הג'ל מרגיעה והיא מעסה לו את החנייכים בעדינות.
היא כל כך שמחה שהכרתי לה את הג'ל שעוזר לבנה לחוש ברוגע.
מומלץ בחום, לאימהות שדואגות לפחות כאב מיותר מהעוללים שלנו!!!
חומצה היאלורונית נמצאת בריכוז גבוה בחניכיים באופן טבעי. אבל, ריכוזה פוחת במצבי דלקת ופצעים בחניכיים. הנוסחה המשופרת של ג'נג'יג'ל בייבי טיסינג מאפשרת לג'ל 'להידבק' לחניכיים, ולפעול ביעילות לאורך זמן, כשאינו "נשטף" עם הרוק, שייצורו גובר מאוד בעת בקיעת שיניים. הג'ל מרגיע מיד לזמן ממושך את הכאבים והנפיחות ושומר על בריאותן של רקמות החניכיים.
ג'נג'יג'ל בייבי טיסינג לא מכיל חומרים מאלחשים, צבעי מאכל, חומרים משמרים [פאראבנים], אלכוהול וסוכר. השימוש בג'ל מתאים גם לטיפול באפטות ופצעים בפיהם של תינוקות וילדים עד גיל 6. הג'ל מתאים לטיפול גם בתינוקות ובילדים סוכרתיים.

ג'נג'יג'ל בייבי משווק על ידי חברת פרמשלום. מוצרים נוספים בסדרת ג'נגיג'ל: ג'נגיג'ל ג'וניור לילדים ובני נוער לטיפול באפטות ופצעים בחלל הפה ולשימוש בעת טיפולים אורתודנטיים. סדרת ג'נג'יג'ל למבוגרים לטיפול באפטות, דלקות בחניכיים, פצעים ובעת טיפולי השתלות. 
עשו לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג, ולא תפספסו אף פוסט!