יום שישי, 3 בנובמבר 2017

כל המשפחה נהנית משיריו האהובים של קובי אושרת! "ספרק טויס" השיקה ספר מזמר לילדים – "ילד פלא" ובו מגוון מהקלאסיקות הישראליות של המלחין קובי אושרת

כל המשפחה נהנית משיריו האהובים של קובי אושרת!
"ספרק טויס" השיקה ספר מזמר לילדים – "ילד פלא" ובו מגוון מהקלאסיקות הישראליות של המלחין קובי אושרת

חברת "ספרק טויס" הישראלית, המתמחה בפיתוח צעצועים אינטראקטיביים, מזמינה את כל המשפחה – ההורים, הילדים וסבא וסבתא - ליהנות יחד מהקלאסיקות הישראליות של קובי אושרת, מגדולי המלחינים בתולדות הזמר הישראלי.
אופק שלי מאוד אוהב את השיר ילד פלא! שקיבל את הספר המזמר, החל לרוץ בבית, לרקוד ולשמוח ולשיר בקולי קולות את השיר, לאחר מכן עבר עמוד עמוד, ולחץ על השיר התואם.
ספר מקסים, מוזקלי, מפתח ומשמח ילדים!
"ספרק טויס" השיקה בימים אלה ספר אינטראקטיבי מזמר – "ילד פלא", המנגיש לילדים את שירי הילדים האהובים שהלחין קובי אושרת - ראש כרוב, היפו היפי, אמת או חובה, גלי, ידידי טינטן, זהירות בדרכים, ג'ינג'ית, ילד פלא ועוד. בספר עשרה שירים נפלאים שנכתבו על ידי טובי המשוררים: אהוד מנור, לוין קיפניס, מרים ילן-שטקליס, חמוטל בן זאב ועוד.
בספר משולבים איורים מקסימים של סיגל משל, הממחישים את השירים עבור הילדים הקטנים שעדיין לא יודעים לקרוא. בחזית הספר מצויים לחצנים ועליהם תמונות קטנות מתוך האיורים שבספר, והילד יכול ללחוץ עליהם  כדי לשמוע את השירים המוקלטים.
ההורים והסבים אשר גדלו על השירים המפורסמים, יכולים לפצוח בשירה עם הילדים בכיף ובהנאה, בבילוי משפחתי בבית, או בטיול. כמו כן, הילדים הקטנים שעדיין לא יודעים לקרוא יכולים ללחוץ על הלחצנים ולהאזין לשירים, והילדים הבוגרים יותר יכולים לקרוא את השירים ולשיר עם ההקלטה.
הספר כולל שני לחצנים לשליטה בעוצמת השמע, המאפשרים לילדים ולהורים להגביר או להחליש את הצלילים כרצונם. כמו כן, ניתן לעצור את המוסיקה בלחיצה כפולה על אחד הלחצנים.
ספר שירי הילדים החדש של קובי אושרת מצטרף לספר מזמר מקסים חדש נוסף שהשיקה "ספרק טויס" לאחרונה – ספר שירי ילדים של חיים נחמן ביאליק.
לספרק טויס מגוון רחב של ספרים אינטראקטיביים, ובהם "דירה להשכיר", "בוא אלי פרפר נחמד", "קופיקו ונגה בגן החיות", "מעשה בחמישה בלונים", "האריה שאהב תות", "תירס חם", "איה פלוטו" ועוד.
הספר מתאים לילדים מגיל שנה ומעלה.
מחיר לצרכן: 100 ₪.
להשיג: ברשת צומת ספרים ובחנויות הצעצועים.
עשו לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג, ולא תפספסו אף פוסט!