יום רביעי, 5 ביולי 2023

חברת קריאייטיב פי Creative Pea מציעה את סדרת BEEFFREE, CHIKENFREE ,FISHFREE – תערובת על בסיס חלבון אפונה להכנת תחליפי בשר.

חברת  קריאייטיב פי Creative Pea 

מציעה את סדרת BEEFFREE, CHIKENFREE ,FISHFREE – תערובת על בסיס חלבון אפונה להכנת תחליפי בשר. הדרך הבריאה, המהירה והטעימה

לארוחה מזינה.

תמונה שמכילה טקסט, בשר, נשנוש, אוכל

התיאור נוצר באופן אוטומטי


תמונה שמכילה טקסט, נשנוש, אוכל, אוכל מהיר

התיאור נוצר באופן אוטומטי


16 גרם חלבון איכותי!

חברת  Creative Pea מציעה סדרת מוצרים בפיתוח חדשני המאפשרת הכנת תחליפי בשר טבעוניים על בסיס חלבון אפונה איכותי הידוע ביתרונותיו הבריאותיים הרבים.

המוצר הייחודי מגיע כתערובת שאינה דורשת קירור או הקפאה, ומהווה חומר גלם זמין ובריא להכנת מגוון מנות המתאימות לשילוב בכל ארוחה.

סדרת המוצרים כוללת שלוש תערובות שונות המיועדות להכנת מנות בטעם בשר, עוף ודגים.

מוצרי הסדרה מבוססים על חלבון אפונה איכותי שאינו מהונדס גנטית, והם אינם מכילים דגנים וסויה, הורמונים ומונוסודיום גלוטמט ומאפשרים הכנה מהירה ונוחה של מגוון מנות.

לאפונה יתרונות בריאותיים רבים. היא מסייעת בשמירה על בריאות העצם, מסייעת בחילוף חומרים, מהווה מקור טוב לברזל ולחומצה פולית, מסייעת בחיזוק המערכת החיסונית ומכילה ויטמין C.

להכנת התבשילים נדרשת הוספה של מים ושמן בלבד, ליצירת מסה מוכנה לבישול, המאפשרת להכין כמעט כל מנה- קציצות, מוקפץ, המבורגר, נקניקיות, נאגטס, קבבים ועוד.  התערובת מכילה תבלינים , אך ניתן להוסיף לפי טעם אישי.

בזכות יתרונותיו הרבים של חלבון האפונה, ממנו מורכבים המוצרים, BEEFFREE, CHIKENFREE, FISHFREEהם מתאימים מאוד לספורטאים המבקשים לשמור על אורח חיים בריא וכן לצמחונים וטבעונים. 

חשבתי מה אני יכולה להכין עם המותג תערובת על בסיס חלבון אפונה

כמובן שקפץ לי לראש להכין פשטידה לערבב את הבסיס חלבון אפונה עם עוד מס' רכיבים טבעונים.

להניח על ממרח טופו ומלפפונים ושמיר סטייל ציזקי.

יצא פשוט מעולה.

הכי כיף לקבל בארוחת ערב מנת חלבון טובה, שתחזיק אותך שבע לאורך זמן.

עולמה של רויטל

עולמה של רויטל

שקית המוצר מספיקה להכנה של מספר מנות ויכולה להתאים גם לשומרי כשרות בשל היותו פרווה. מאחר והתערובת אינה מצריכה קירור או הקפאה, היא מתאימה מאוד לנסיעות וטיולים, גם בחו"ל. 


מחיר  תערובת להכנת תחליף בשר ועוף  -כ-30 ₪ לאריזה בת 130 גרם (המתאימה להכנת תחליף בשר של 500 גר) 

מחיר תערובת להכנת תחליף דג  -כ35 ₪ לאריזה בת 130 גרם (המתאימה להכנת תחליף בשר של 500 גר)


ניתן להשיג בחנויות הטבע ניצת הדובדבן, טבע מרקט ואניס, ברשתות המזון שופרסל דיל וטיב טעם ובאתר החברה: https://creatpea.com/ 


Creative Pea הוקמה לפני כארבע שנים, באופקים, מתוך רצון לקחת חלק במאמץ לשמירה על הסביבה ויצירת עולם בריא, נקי ומוסרי יותר על ידי יצור תחליפי בשר שיהוו חלופה בריאה וקלה עבור הצרכן. ל Creative Pea סדרות מוצרים המבוססים חלבון אפונה ומגיעים בצורת תערובת יבשה או כמוצר מוכן קפוא של קציצה בטעמי בשר, עוף או דגים. החברה משווקת מוצרים לצרכן הסופי ולצרכן המוסדי.
עשו לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג, ולא תפספסו אף פוסט!