יום רביעי, 21 ביוני 2017

תזמורת הבמה הישראלית בסדרת קונצרטי קיץ לילדים במוזיאון תל אביב לאמנות

במקום בו נפגשות אגדות ומוסיקה קלאסית – תזמורת הבמה הישראלית בסדרת קונצרטי קיץ לילדים במוזיאון תל אביב לאמנות

תזמורת הבמה הישראלית אשר מציעה חוויה יוצאת דופן ומהנה, המשלבת בין מוסיקה קלאסית לאמנויות הבמה השונות תעלה בחודשים יולי ואוגוסט סדרה של שלושה מופעי מוזיקה-תיאטרליים לילדים במוזיאון תל אביב לאמנות: "אגם הברבורים" (8.7) ו"צעצוע של קונצרט" (17.8 ו-19.8). מחיר הכרטיס כולל כניסה למוזיאון ומאפשר את המשך הבילוי המשפחתי גם אחרי סיום המופע. המופעים מתאימים לילדים בגילאי 3-10.


אגם הברבורים
שבת, 8.7 בשעה 11:00
סיפורם העל-זמני של אודט הנסיכה שקללת המכשף הפכה אותה לברבור והנסיך יפה התואר והעצוב זיגפריד, יורש הממלכה, שאינו יכול להינשא מאהבה מתעורר לחיים ביצירה לבלט המוכר והאהוב של צ'ייקובסקי והפעם בעיבוד מיוחד לכל המשפחה בליווי שני רקדני בלט ובהנחייתה של השחקנית מיטל נוטיק.

ניצוח - טליה אילן , ריקוד וכוריאוגרפיה - קרן נוטיק , ריקוד - מיכאל שניידר, משחק והנחייה- מיטל נוטיק
לטעימה מהמופע: 

לסקירה שלי על המופע הנפלא, לחצו כאן ; ממליצה בחום! 

צעצוע של קונצרט
חמישי 17.8 ושבת 19.8 בשעה 11:00

מופע מוסיקלי, צבעוני וקליל לילדים,  המציג את עולם המוסיקה דרך העולם האהוב על ילדים: ממלכת הצעצועים. בחנות הצעצועים הקטנה של אפרים מסתתר שדון קטן הנוהג להעיר משנתם מספר צעצועים כל לילה, כדי שיוכל לשחק ולרקוד איתם. לכל צעצוע מתאימה רק מנגינה אחת הנמצאת בתוך שק המנגינות של השדון. את מי יעיר השדון הלילה?

ניצוח, הנחיה ועיבודים לתזמורת: טליה אילן
פנטומימה: ניצן זיצר

לטעימה מהמופע: 


בקונצרטי התיאטרון של תזמורת הבמה לוקחים חלק נגנים, מנצח, שחקנים, רקדנים וזמרים שמכניסים יחד את הקהל הצעיר לעולם צבעוני ומרתק, דרכו הם מגלים את עולם המוסיקה הקלאסית והתזמורתית. בכל עונה נבנית סדרה חדשה של קונצרטים הן לצעירים והן למבוגרים, שמציגה לא פעם סיפורים ואגדות קלאסיות ברוח מקורית ורעננה שגורפת שבחים הן מהמבקרים והן מהקהל הרחב. את התזמורת מנהלת מוסיקלית המנצחת טליה אילן.

בנוסף לקונצרטים במוזיאון תל אביב לאמנות מופיעה התזמורת לאורך כל השנה בעשרות מקומות ברחבי הארץ. כמו כן, מעבירה התזמורת סדנאות לחינוך מוסיקלי במטרה להקנות לקהל הצעיר הרגלים להאזנה למוסיקה תזמורתית כבר מגיל צעיר, תוך הנאה ועניין.


מחיר כרטיס: 75 ₪ (55 ₪ לידידי התזמורת), כרטיס משולב לשני קונצרטים- 130 ₪.
עונת המנויים החדשה לשנת 2018 אשר תכלול אף היא שלל קונצרטים מיוחדים, תוכרז בקרוב. 
ניתן לעקוב באתר התזמורת www.orchestra.co.il


לרכישת כרטיסים למופעים במוזיאון תל אביב לאמנות: 03-6077020
לרכישת מנויים: 02-9908676


עשו לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג, ולא תפספסו אף פוסט!