יום שישי, 16 ביוני 2017

Prestige Hotel Budapest - לחופשה רומנטית "יוקרתית" מושלמת בבודפשט!

בחג שבועות האחרון, התארחנו במלון Prestige Hotel Budapest לחופשה זוגית נטולת ילדים. חיפשנו מלון מפנק במיקום מרכזי, מלון עם המלצות טובות ומחיר משתלם. מלון Prestige ענה ענה לנו על כל הציפיות. מסעדת המלון costes downtown, בעלת כוכב מישלן, בהחלט שדרגה לנו את החופשה בארוחות בוקר טעימות, וארוחת צהריים ייחודית.



על המלון

המלון הוא ברמת 4 כוכבים, בעל עיצוב יוקרתי וחדרים מפנקים. המלון נפתח מחדש לאחר שיחזור המבנה ההיסטורי לפני כשנתיים בתחילת 2015. המלון עוצב בסגנון אלגנטי, יוקרתי ומודרני . השירות במלון מצויין. קיבלו אותנו בחיוך והיו מוכנים לעזור בשמחה בכל שאלה. המלון  מכיל 85 חדרים ב-6 קומות המלון הנפתחים לגלרייה פנימית. במלון מסעדת מישלן, חדר כושר וחדר מנוחה הכולל ג'קוזי מפנק וסאונה יבשה. 




מיקום

המלון נמצא במיקום מושלם במרכז איזור התיירות של פשט, החלק המזרחי של הדנובה, ברדיוס של 5-10 דקות הליכה מרוב האטרקציות המרכזיות: גשר השלשלאות, בית הפרלמנט ההונגרי, בזיליקת אישטוון הקדוש, בית הכנסת היהודי, רחוב הואצי אוצה ועוד... במרחק 2 דקות הליכה מהמלון נמצאת הדנובה היפיפייה, ותחנות מטרו ואוטובוס, כך שבקלות ניתן להגיע גם למקומות רחוקים יותר בעיר, אך כיוון שהמלון ממוקם במרכז העניינים כמעט ולא היה לנו צורך בתחבורה הציבורית ורוב הזמן התניידנו ברגל. מוזמנים לקרוא על האטרקציות שביקרנו והמלצות קולינריות בפוסט בבלוג כאן.






החדרים

החדרים במלון בהחלט מצדיקים את שם המלון "Prestige" - יוקרה, אלגנטיות ופינוק. אנחנו התארחנו בסוויטה מפנקת שכללה 2 חללים גדולים במיוחד: חלל הסלון המעוצב ומאובזר בקפידה, וחלל חדר השינה עם המיטה המרווחת. שירות החדרים היה מצויין. החדרים נוקו בבוקר, וזכו לשירות לילה שכלל סידור החדר, החלפת מגבות ופינוק מתוק ליד המיטה.  בחדר מכונת נספרסו עם מגוון קפוסולות, להתענג על אספרסו טוב. 






העיצוב היוקרתי והמפנק נמשך גם בחדר המקלחת הצמודה והמאובזרת. החדר כלל מקלחת רחבה, חלוקי רחצה ומייבש שיער. 



במלון חשבו על הכל, והכינו תיק לג'קוזי ולחדר הכושר הכולל מגבות וכפכפים.


בכל חלל בסוויטה תלויה טלויזיה חכמה, עם ממשק ייחודי הכולל מלבד ערוצי הטלויזיה, את כל המידע על המלון, שירות חדרים, ומידע על אטרקציות בעיר.




חדר כושר ומנוחה

בקומה הראשונה נמצא חדר הכושר המכיל משקולות, מכשירי ריצה, חתירה אופניים ועוד... בצמוד אליו נמצא איזור המנוחה - פינוק של ג'קוזי גדול וסאונה יבשה. החדר ממשיך את הקו העיצובי האלגנטי היוקרתי של המלון, ובהחלט מספק חוויה רומנטית. 



מסעדת Costes downtown

במלון נמצאת מסעדת Costes downtown אחותה הצעירה של מסעדת מישלן הותיקה Costes. מסעדת Costes downtown רק נפתחה בשנה שעברה וכבר בעלת כוכב מישלן. המסעדה בעלת עיצוב אלגנטי מודרני נקי ומוקפד. למסעדה יש בר יינות מרשים לבחירה.




המסעדה מציעה לאורחי המלון ארוחת בוקר עשירה בסגנון בופה חופשי, עם הגשה אישית של ביצים לבחירה (חביתה, אגס בנדיקט, עין וכו'...). הבופה כולל מגוון לחמים, מאפים, נקניקים, גבינות, ירקות, פירות, מיצים טריים הנסחטים במקום וקינוחים מתוקים.


מנת האגס בנידקט הטעימה מומלצת בחום! 

בתוספת מחיר ניתן לשדרג את הארוחה, לקבל כוסות שמפנייה, ולבחור בין טוסטים עם כבד אווז וצ'טני תפוחים:
 או בלינצ'סים עם קרם פרש, סלמון מעושן וקוויאר. בהחלט פינוק!




אתר המלון 
ww.prestigehotelbudapest.com



מסעדת Costes downtown
http://costesdowntown.hu














הפוסט נכתב בשיתוף הבלוג הייטקמן, ופורסם כאן
עשו לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג, ולא תפספסו אף פוסט!