יום שלישי, 6 ביוני 2017

קבוצת המדיה הופ! גאה להציג: סימון החל מה 7.7 - בימי א-ה ב"לילה הופ"!

קבוצת המדיה הופ! גאה להציג:
סימון
                  החל מה 7.7  - בימי א-ה ב"לילה הופ"!



סימון, הארנבון האהוב מסדרת הספרים המצליחה, שכתבה ואיירה סטפני בלייק, מגיע למסך עם סדרה בכיכובו, בגרסה טלוויזיונית חדישה.
בכל פרק נלווה את סימון בסיטואציות יומיומיות מעולם הילדים ובהתמודדויות עם פחדים וקשיים אותם הוא מצליח לפתור בעזרת דמיון ותושייה.
 
סימון הארנבון גר עם אימו, אביו ואחיו הקטן, אדם. הוא נמצא בגיל בו ארנבונים קטנים (וגם ילדים קטנים)  מתחילים ללמוד על העולם ומתמודדים עם חוויות.
השפה בה משתמש סימון ממחישה את זה ומכילה כלים להתמודדות של ילדים עם סיטואציות בהם נתקלו לראשונה, כמו: חברים חדשים, שחיה, פעם ראשונה עם בייביסיטר, היום הראשון בבית הספר, רכיבה על אופניים ללא גלגלי עזר וכד'.
בהיותו ארנבון מקסים וחכם, בכל פרק, סיימון רוכש עוד תחום של עצמאות, מוסיף לעצמו עוד מיומנות ומצליח להתגבר על האתגרים.
וגם
לרגל שבוע הספר, מה- 7-17.6 , בשעות 16:00 - 18:00, תשודר בהופ! רצועה יומית ובה מגוון של סדרות מבוססות ספרים, כגון: הדבורה מאיה, סימסאלה גרים, פיטר הארנב, המלך בבר ועוד...


תכני הסדרה יהיו זמינים גם באתר הופ! ובאתר המנויים של הופ!, בערוץ היוטיוב של הופ!, באפליקציית ה- VOD של הופ! וכן ב- VOD  בHOT וב- yes.


ערוץ הופ! הינו הערוץ המוביל והמוערך לילד הגן בישראל. הערוץ מיועד לילדים בגילאי שנתיים עד שמונה. בסביבה נקיה מפרסומות, תכנים אלימים ולא הולמים לגיל צופים, מגיש הערוץ  תמהיל משובח של המיטב מתוכניות הבינלאומיות יחד עם תכניות מקור רבות המשקפות  באופן אותנטי את שגרת הילד והמשפחה בישראל. הערוץ מגיע לכמיליון וחצי משקי בית בישראל באמצעות חבילות הבסיס של HOT ו- yes.  תכני קבוצת הופ! זמינים גם במגוון ערוצי מדיה דיגיטלית: אתרי

אינטרנט, אפליקציות מובייל שכוללות תכני וידאו ומשחקים חינוכיים, ערוצי יוטיוב ושירותי VOD

עשו לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג, ולא תפספסו אף פוסט!