יום רביעי, 24 באוגוסט 2022

קליקסיל - בקבוקי שורש רב פעמיים חדשניים לשנת 2022 לאן שלא תלכו - שורש אתכם בכל פעילות!









קליקסיל - בקבוקי שורש רב פעמיים חדשניים לשנת 2022

לאן שלא תלכו - שורש אתכם בכל פעילות!

כבר מעל 25 שנים, פתרונות השתיה של שורש ידועים בארץ ובעולם בזכות החומרים האיכותיים, הפטנטים הייחודיים והעיצוב החדשני שלהם השומרים על הסביבה.

שימוש במערכות שתיה רב פעמיות עוזר להפחתת השימוש בפלסטיק חד פעמי, ובכך עוזר להגנה על הטבע ועל העולם בו אנחנו חיים.

המבחר הרחב של פתרונות השתיה של שורש  -ממערכות המים ועד הבקבוקים - מבטיחים לכם הנאה בכל פעילות שתעשו ושמירה על היגיינה אולטימטיבית.

השנה הוספנו בשורש קו שלם של בקבוקים, המיוצר בישראל! כדי שתוכלו לוותר סופית על הבקבוקים החד פעמיים ולהשתמש רק בבקבוקים רב פעמיים בכל פעילות!  

קו הבקבוקים של שורש נותן לכם את מלוא האפשרויות, הצבעים, הנפחים והעיצובים לשתייה בין אם אתם צריכים בקבוק יומיומי לחדר הכושר, לימודים או לשעות העבודה במשרד  או מטיילים בשביל ישראל ורוצים שלוקר איכותי שילווה אתכם לאורך הדרך. ובין אם אתם יוצאים לריצה ומחפשים בקבוק קטן לאיזוטונים.

הבקבוקים של שורש לשנת 2022 מגיעים עם פקק חדשני וקל לתפעול, ללא הברגה- קליקסיל  CLICKSEAL  נפתח במהירות, אוטם את הבקבוק בקליק ומאפשר זרימת מים גבוהה בעת השתייה, אשר פותח בשורש והינו פטנט רשום.

הבקבוק פשוט מדהים.

הסגירה בקלות, בקליק קטן, נוחה להפליא.

הנערה שלי מתכוננת לכיתה ח' ומצויידת היטב ללימודים בבקבוק איכותי, עם סגירה נוחה ואיכותית, בקבוק ששומר על המים טריים, בצבעים מדהימים שגורמים לכם רק לרצות ללגום מים בשקיקה אינסופית.







פקק CLICKSEAL של שורש- מנגנון הפתיחה והסגירה של פקק הבקבוקים החדש של שורש הוא חדשני, מהיר ולא מטפטף. פשוט לסובב את הפקק רבע סיבוב, משיכה קלה למעלה, והפקק פתוח. לסגירה בטוחה, צריך פשוט להדק את הפקק עד שתשמעו את ה"קליק ."כמה פשוט – ככה חכם. הפקק ניתן לתפעול ביד אחת, ומגיע עם רצועת פוליפרופילן, המתייבשת מהר, במגוון צבעים.

בקבוקי אקט/ CLICKSEAL ACT

-של שורש

בקבוק אקט הוא בקבוק TRITAN איכותי ומוגן מנזילות, קל וחזק לשימוש יומיומי, הליכה או טיול. האקט כולל את הפקק החכם של שורש, CLICKSEAL™, הניתן לתפעול בקלות ובנוחות ומוגן לגמרי מנזילות ומגיע עם ידית אחיזה לנוחות מרבית ותלייה על התיק. כמו כל המוצרים בשורש, גם הבקבוקים עוברים בקרת איכות מחמירה, נטולים BPA  וPVC . עשויים מחומר טריטן עמיד ואיכותי ביותר ומעוצבים בצורה נוחה וקלה לתפעול. מומלץ לנקות במדף עליון במדיח.

בקבוק ה ACT מגיע בשלושה צבעים- כחול, כתום, אפור. בשני נפחים: 700 מ"ל- 109 ₪ / 950 מ"ל- 119 ₪.

בקבוק אקו/ ECO CLICKSEAL - של שורש

אקו הוא בקבוק TRITAN איכותי, חזק ועמיד, בעל דופן כפולה ומבודדת אשר מונע הזעה של הבקבוק ושומר על טמפרטורת המים הקרים לאורך זמן, לשימוש יומיומי, מושלם ליום ארוך במשרד, לאימון בחדר הכושר או לכל פעילות מחוץ לבית.

בקבוק אקו ECO CLICKSEAL -  כולל את הפקק החכם של שורש    CLICKSEAL הניתן לתפעול בקלות ובנוחות ומוגן לגמרי מנזילות. כמו כל המוצרים של שורש - גם בקבוקי האקו עוברים בקרת איכות מחמירה, הם נטולי  BPA וPVC מחומר טריטן עמיד ואיכותי ביותר, מעוצבים בצורה נוחה וקלה לתפעול ויש להם ידית אחיזה לנוחות מרבית ולתלייה על התיק. . מומלץ לנקות במדף עליון במדיח

אקו מגיע בשלושה צבעים- כחול, כתום, ורוד. בנפח של 600 מ"ל- 139 ₪

בקבוק טריין/ TERRAIN -  של שורש

בקבוק נירוסטה איכותי, מעוצב ופונקציונלי. הבקבוק בעל דופן כפולה ובידוד ואקום לשמירה על נוזלים קרים עד 24 שעות ונוזלים חמים עד 12 שעות.

ה"טריין" כולל את הפקק החכם של שורש CLICKSEAL הניתן לתפעול בקלות ובנוחות ומוגן לגמרי מנזילות, נשאר יבש ולא מזיע. מומלץ לנקות במדף עליון במדיח.

טריין מגיע בשלושה צבעים- כחול, ירוק, שחור, בנפח 700 מ"ל- 159 ₪ 

 

ניתן להשיג את המוצרים מבית "שורש" בחנויות המטיילים, ההנעלה והספורט המובחרות. למציאת החנות הקרובה למקום מגוריך http://source-israel.co.il/stores /

שורש, הינה חברה בעלת אג'נדה חברתית וסביבתית, ערכי החברה מביעים מחויבות לפיתוח בר-קיימא ואחריות חברתית יצור כחול לבן, תעשיה ישראלית וגאווה מקומית.  החברה ממוקמת בטירת הכרמל ומעסיקה כ- 250 עובדים.

אתר "שורש"   http://source-israel.co.il
עשו לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג, ולא תפספסו אף פוסט!