יום שישי, 15 במאי 2020

סוף סוף אפשר להיפגש עם המשפחה והחברים! לכבוד חג שבועות, מציעה חברת "ביכורים מזון ומאפה" ליהנות ביחד ממבחר של "קרקרים פשתן" בריאים ופריכים, עם מבחר גבינות וירקות

סוף סוף אפשר להיפגש עם המשפחה והחברים! לכבוד חג שבועות, מציעה חברת "ביכורים מזון ומאפה" ליהנות ביחד ממבחר של "קרקרים פשתן"
 בריאים ופריכים, עם מבחר גבינות וירקות 



סוף סוף אפשר להיפגש עם המשפחה והחברים! לכבוד חג השבועות, מציעה חברת "ביכורים מזון ומאפה", המתמחה בייצור לחמים ולחמי בריאות, ליהנות ביחד ממבחר של קרקרים איכותיים מפשתן, בריאים ופריכים, עם מבחר גבינות וממרחים טעימים וירקות טריים.
כל מה שצריך זה לארגן מגשים מעוטרים בקרקרים עמוסי כל טוב, או להניח את הקרקרים בקערה נאה ואת כל הממרחים, הגבינות והירקות לסדר בכלים יפים – ושכל אחד ימרח על הקרקר שלו מה שהוא אוהב.

מה למשל?
v     קרקרים עם גבינת שמנת, טפנד זיתים ורבעים של עגבניות שרי

v     קרקרים עם גבינת שמנת-שמיר ופרוסות סלמון מעושן
v     קרקרים עם גוואקמולי אמיתי (קוביות חצי מעוכות של אבוקדו, קוביות עגבנייה וקוביות קטנטנות של בצל סגול), עם או בלי טבסקו
v     קרקרים עם חמאת שום (פשוט כמו שזה נשמע: לערבב חמאה עם שום כתוש טרי או עם שום גבישי)
v     קרקרים עם גבינה צהובה, גבינת עזים, בצל ירוק ורבע עגבניית שרי
v    קרקרים עם חומוס, סחוג ופרוסות דקות של מלפפון טרי
v     קרקרים עם טחינה, פרוסת ביצה קשה ופרוסה דקיקה של צנונית
v     קרקרים עם קוביות של חציל מוקפץ, גבינה בולגרית ופטרוזיליה קצוצה
אנחנו מתכננים ארוחת שבועות בקבוצה משפחתית מורחבת, עם גבינות משובחות, ירקות, מאפים והרבה פירות מתוקים, לצד כל זה יוגשו לחמים וכמובן הקרקרים המעולים של ביכורים.
הטעם של הקרקר עם השום, מיוחד ומתאים מאוד לגבינות מלוחות וכוס יין בצד.
הקרקרים פריכים ועשירים בערכים תזונתיים, מכילים רק 1 גרם פחמימה לקרקר ומוצעים ב-3 טעמים נהדרים – שום, זעתר וטעם טבעי. הקרקרים גם לא מכילים חומרים משמרים, רכיבים מהונדסים גנטית, רכיבים מן החי או תוספת סוכר.
כשר בהשגחת בד"צ העדה החרדית והרבנות מעלה אדומים. מחיר: 25 – 28 ש"ח (למשקל של 150 גרם). הקרקרים ארוזים ב-3 אריזות נפרדות לשמירה מירבית על הטריות.
להשיג ברשתות השיווק ובבתי הטבע ברחבי הארץ, ובאתר "ביכורים מזון מאפה": https://www.bikurim.co.il/עשו לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג, ולא תפספסו אף פוסט!