יום שני, 23 בספטמבר 2019

הקפה של בתי הקפה, עכשיו בקפסולות- מותג הקפה האיטלקי MAURO, האהוב על בתי קפה ומסעדות יוקרה בישראל, יחל להימכר בקפסולות מותאמות למכונת נספרסו

הקפה של בתי הקפה, עכשיו בקפסולות

מותג הקפה האיטלקי MAURO, האהוב על בתי קפה ומסעדות יוקרה בישראל, 

יחל להימכר בקפסולות מותאמות למכונת נספרסו


חברת טמפו, יבואנית מותג הקפה MAURO, תחל לשווק בישראל את קפסולות הקפה של המותג האיטלקי הנחשב, לשימוש ביתי.
MAURO הינו אחד ממותגי הקפה הפופולריים והאהובים על מגוון מוסדות קולינריים שחרטו על דגלם להגיש קפה איכותי ביניהם "קפה נואר", בית קפה "קדוש" הירושלמי, רשת "בנדיקט", רשת "ביתא קפה", "גראנד קפה" של מסעדת טורקיז ועוד.
המותג, המאופיין בטעמי קלייה התואמים את הטעם הישראלי, יציע קפסולות המותאמות למכונות נספרסו בשלושה טעמים: Premium, קפסולה בדרגת חוזק 12 המתאימה לאוהבי הקפה החזק. De Luxe, קפסולה בדרגת חוזק 10-המתאימה לאוהבי משקאות מבוססי חלב. ו- Cento Percento, קפסולה בדרגת חוזק 9 המתאימה לאוהבי האספרסו.


תערובות הקפה של מותג MAURO היוקרתי, עוברות את תהליך הקלייה ברג'יו קלבריה שבדרום איטליה, בתהליך מסורתי ואיטי הנקרא ,A Tostatura Lenta תחת תנאים קפדניים והישענות על 70  שנות ניסיון. תערובת הקפה של MAURO מורכבת מפולי ערביקה ורובוסטה הנבחרים בקפידה ויוצרים טעם עשיר ומעורר עם ארומה מודגשת למיצוי טעמים מקסימלי.
אנחנו טעמנו מהטעמים החדשים, ונהננו מכל דקה! קפה עשיר, איכותי וטעים להפליא.
הקפסולה החזקה ביותר, עם ניחוח וטעם עמוק.
מומלץ לשתות אספרסו טעים בתחילת כל יום, היום שלכם יראה אחרת, הבטחה של עולמה של רויטל!

עולמה של רויטל 

עולמה של רויטל


בשנים האחרונות, ניכר הגידול המתמשך באנשים המתעניינים בקפה ברבדים המעמיקים ביותר שלו ובוחנים את הרכבי התערובות, מקורות הפולים ואופן הטיפול בהם בארץ המקור. שוק הקפה המקומי צומח בכל שנה בכ-3-4%, ו-1 מכל 2 ישראלים מעידים כי הם מחזיקים במכונת אספרסו ביתית. על פי הנתונים, רוב מכונות הקפה הנרכשות בשוק המקומי מותאמות לקפסולות הקפה בטכנולוגיית נספרסו, והגידול המשמעותי בשוק זה צפוי להגיע לסכומי מכר של כ-600 מיליון שקלים עד סוף השנה.
לדברי רז קלמנוביץ', מנהל שיווק קפה, מים ופפסיקו, "Mauro הינו ממותגי האספרסו המובילים והאהובים על בתי הקפה ומסעדות התדמית בישראל. השקת קפסולות תואמות נספרסו מבית המותג מאפשרות להנגיש את הטעם והחוויה של בית הקפה לצריכה ביתית. הקפסולות מגיעות באותם הטעמים של הבלנדים שאותם ניתן להשיג בבתי הקפה המובילים."

את קפסולות MAURO ניתן להשיג בסופר-פארם בסניפים ובאתר, בחנויות ובבתי הקפה הנבחרים
מחיר מומלץ לצרכן: 18.90 ₪


עשו לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג, ולא תפספסו אף פוסט!