יום רביעי, 26 בדצמבר 2018

קבוצת הופ! משיקה את 'האתגר הגדול' – לילדים בלבד! פורמט טלוויזיוני חדש המשלב תוכנית קומית מתוסרטת ושעשועון אתגרי בהשתתפות ילדים מכל רחבי הארץ

קבוצת הופ! משיקה את 'האתגר הגדול' – לילדים בלבד!
פורמט טלוויזיוני חדש המשלב תוכנית קומית מתוסרטת ושעשועון אתגרי בהשתתפות ילדים מכל רחבי הארץ


·        הסדרה תשודר החל מיום רביעי ה- 26 בדצמבר בכל יום בערוץ הופ! ובאתר הופ! החדש
·        הסדרה פותחה על ידי הופ! בשיתוף פעולה עם אבי בלקין ("לה פמילייה", "הקלמרים") שכתב את התסריטים, ואיתי הרמן (הצ'ייסר מ"המרדף" ומומחה שעשועונים)
·        מיכל בוטל, המשנה למנכ''לי הופ!: ''לילדים יש את כל הכישורים לעמוד במרכז הבמה ולפעול על מנת להציל את המצב. פיתחנו את הסדרה במשך חודשים רבים מתוך מטרה לייצר לצופים הרבים שלנו תוכן מאתגר ומעניין לצפייה אך במקביל גם כזה שמעשיר ומעצים אותם תוך עידוד לקום ולפעול. ילדים שמרגישים שהם מסוגלים לעמוד באתגרים מסוגים שונים וחווים הצלחה, לומדים גם בחיי היום יום לפתור בעיות ולהתגבר על מכשולים."
·        בסדרה משתתפים: שני קליין, אלון פרידמן, איילת רובינסון, שחר רז ומירב שירום


קבוצת מדיה הופ! גאה להציג את הסדרה החדשה 'האתגר הגדול'.  מה עושה גיבור על בצרה? מה קורה כשחסר פרט מידע שבלעדיו אין דרך להציל את המצב? פונים לילד או ילדה ממועצת הילדים העליונה.

קבוצת הופ! מציגה פורמט טלוויזיוני חדש המשלב תוכנית קומית מתוסרטת ושעשועון אתגרי בהשתתפות ילדים מכל רחבי הארץ. מעבר להנאה, מתח והומור מטרת הסדרה היא להעמיד ילדים צעירים במרכז הבמה ולתת בידיהם את הכוח. הילדים משתתפים במשחקים המשלבים יצירתיות, דימיון, תכנון, שיתוף פעולה, ריכוז, זיכרון ועוד וצריכים להתגבר על אתגרים שונים בזמן אמת. במהלך כל פרק, גיבורי העל מתבלים את המשחק בהומור, דרמה ומתח.

הסדרה פותחה על ידי הופ! בשיתוף פעולה עם אבי בלקין ("לה פמילייה", "הקלמרים") שכתב את התסריטים, ואיתי הרמן (הצ'ייסר מ"המרדף" ומומחה שעשועונים) במטרה להעשיר את עולם הילדים ולחדד את חושיהם על ידי פתירת חדישות ומשימות מאתגרות.


הכול קורה במפקדה של גיבורי העל אליה מגיעה הודעה על משימה מיוחדת שרק גיבור על יכול לבצע אבל חסר להם פרט מידע קטן אך הכרחי שבלעדיו המשימה לא תוכל להיות מושלמת. כדי לפתור את הבעיה, המפקדה מזמנים ילדה או ילדה שצריכים לעבור ארבעה אתגרים על מנת לגלות את הפרט החסר.

הסדרה מעמידה במרכז את גיבורי היום – הילדים. כל ילד או ילדה יצטרכו לעבור 4 שלבים: אתגר המוח , אתגר הכוח, אתגר הלב ואתגר המזל. בכל שלב במשחק יאספו המשתתפים חלקי פאזל ובסוף המשחק ישלימו את התמונה וישגרו את גיבור העל לביצוע המשימה. על כל ההתרחשות מנצחת גבי, מנהלת המפקדה (שני קליין).

מיכל בוטל, המשנה למנכ''לי קבוצת הופ! מדגישה את החשיבות בהצבת אתגרים מגיל צעיר:  ''לילדים יש את כל הכישורים לעמוד במרכז הבמה ולפעול על מנת להציל את המצב. פיתחנו את הסדרה במשך חודשים רבים מתוך מטרה לייצר לצופים הרבים שלנו תוכן מאתגר ומעניין לצפייה אך במקביל גם ככזה שמעשיר ומעצים אותם תוך עידוד לקום ולפעול. ילדים שמרגישים שהם מסוגלים לעמוד באתגרים מסוגים שונים וחווים הצלחה, לומדים גם בחיי היום יום לפתור בעיות ולהתגבר על מכשולים.".

זו השנה ה- 20 שמפתחים בקבוצת הופ! תוכן איכותי המיועד לפעוטות וילדים בגיל הרך וכעת הופ! גאים להציג את הפורמט החדש 'האתגר הגדול'. הסדרה החדשה הינה שלב נוסף בתוכנית של הופ! לעיצוב והנגשת תוכן איכותי, חדיש ומעניין בתוכניות הילדים בישראל.

גיבורי הסדרה הם:
שני קליין, מגלמת את גבי - מנהלת המפקדה
אלון פרידמן, מגלם את איש הקקטוס
איילת רובינסון, מגלמת את א-קפלה
מירב שירום, מגלמת את רובו-רובוט
שחר רז, מגלם את סופר-ספורט
והכי חשוב – ילדים וילדות מכל רחבי הארץ


עשו לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג, ולא תפספסו אף פוסט!