רשת
חצי חינם מציגה מחקר צרכנים חדש ויוצאת במהלך שיווקי אגרסיבי במטרה לחשוף את
יתרונותיה הייחודיים של הרשת
"חוסכים
לכם- לא עליכם"
רשת
חצי חינם מציגה מחקר צרכנים חדש, פנימי ומקיף, בו עלו מספר תובנות צרכניות מרתקות,
אותן חיפשה הרשת ליישם על מנת לעלות בקנה אחד עם הדרישות שהועלו מהלקוחות. מן המחקר
עלה כי בכל הנוגע לתחום הקמעונאות, הצרכן הישראלי קונה לפי "הכיס", קרי -עורך
השוואות מחירים בין רשתות שונות ולבסוף יבחר ברשת עם המחירים הטובים ביותר. עם
זאת, עלה כי הצרכן הישראלי אינו מסתפק רק במחיר זול, אלא השיח עבר ל"מחיר
הוגן". הצרכן דורש מחיר הוגן אשר יכלול בתוכו פרמטרים נוספים, מלבד המחיר,
שחשובים עבורו לא פחות.
משפחתי ואני קונים את הקנייה השבועית ברשת חצי חינם בסניף לחי בראשון לציון.
אני חייבת להודות, כל כך נעים לערוך שם קניות, המוצרים נגישים, והכל מסודר ומאורגן במדפים בסדר מופתי.
אני מאוד אוהבת את המעדניות שהמותגים נראים לעין וניתן לבחור אונליין את הגבינה שבא לכם בכריך.
בשנה האחרונה אני חברת פילוט של חצי חינם, ועורכת הרבה משלוחים עד הבית.
המשלוחים מקלים אלי מאוד, בעוד אני אישה מאוד עסוקה ולפעמים אין לי ממש זמן או כוח להיכנס ולערוך קניות כמה שעות.
המשלוחים מגיעים לביתי מתוקתקים וארוזים היטב.
אני מאוד אוהבת את השירות של חצי חינם, תמיד יש את כלל המוצרים במלאי ואף פעם כמעט לא מתקשרים לעדכן אותי על חוסרים.
השירות מומלץ בחום!
בשנים
האחרונות הצרכן הישראלי הבין שיש לו כוח אל מול התאגידים וחברות הענק. הוא אינו מסתפק
רק בהורדת מחירים אלא מבקש מהם לעמוד בסטנדרטים גבוהים ואחידים גם בפרמטרים חשובים
נוספים כגון: מגוון, שירות, סדר וניקיון, טריות ואיכות. הציבור מעוניין שיחסכו
עבורו במחיר הסל אבל לא יחסכו עליו בכל שאר הפרמטרים אשר חשובים לו לא פחות, וזו
נקודת האיזון של המחיר ההוגן- רשת חצי חינם תספק את המוצר הטוב ביותר שאפשר במחיר המשתלם
ביותר. חצי חינם מאמינים בטענה הזו ומתנהלים כך לאורך השנים. בהמשך לכך החליטה
הרשת לצאת במהלך שיווקי אגרסיבי במטרה לחשוף את יתרונות הרשת ולחשוף את הרשת
לקהלים חדשים.
המהלך
החדש של חצי חינם שם במרכז את סוגיית המחיר ההוגן אל מול עמידה בשאר הפרמטרים
הנוספים שחשובים מאוד ללקוח, כפי שעלו מן המחקר, ובמקביל, שימת דגש גם על המחיר
האטרקטיבי והתחרותי, וכמות המבצעים הגדולה ביותר. הרשת משקיעה משאבים אדירים
ומקפידה על עשרות פרמטרים כגון: חניונים ענקיים, כמות עגלות רבה, שירותי אריזה
בקופות, כמות רבה של נותני שירות בכל המחלקות, בקרת איכות קפדנית לכל המוצרים
המשווקים ועוד וכל זאת לתת ללקוחותיה מענה לערכים חשובים בחוויית הקניה במקביל
למחיר הסל.
אורית
שלום, סמנכ"לית השיווק של רשת חצי חינם: "ממחקר
הצרכנים שערכנו גילינו כי הצרכן הישראלי מבקש "מחיר הוגן" העונה על
מגוון פרמטרים. אנחנו שמחים לשקף לצרכנים את המאמצים הרבים שהושקעו ברשת על מנת
שנוכל להבין באמת את רצונות וצרכי הלקוחות. הרשת עושה מאמצים קונסיסטנטיים כדי להעניק
לקהל הלקוחות מגוון מוצרים רחב, מגוון רחב של מוצרים טריים ואיכותיים, חנויות
מסודרות ונקיות וכל זאת במחיר משתלם והוגן. אנחנו גאים ומאמינים במהלך של חשיפת
יתרונותיה הייחודיים של הרשת וקוראים לקהל הרחב להגיע ולהתנסות בקניה בחצי
חינם"
בין
המבצעים השונים המוצעים ברשת:
קפה
נמס טסטרס צ'ויס 200 גרם 23.90 ₪
חלב
תנובה 1 ליטר 2.90 ₪
קוטג'
תנובה 250 גרם 2.90 ₪
היום ניתן לקנות ברחבי חצי חינם תלושים למימוש בחניות.
רשת
חצי חינם ברחבי הארץ:
חולון, רחוב המרכבה
31 / ראשון לציון, רחוב לח"י 16 /
פתח תקווה, אם המושבות/ הוד השרון, הרקון 2 מתחם שרוניםהתמונות באדיבות היח"צ חצי חינם.