יום שבת, 10 במאי 2014

בונז'ור מציגה חדשנות בקטגוריית המאפים המלוחים ברשתות השיווק– מאפי קראנץ מלוחים חלביים בגודל משפחתי וסדרה חדשה של לחמי קראסט הנאפים בתנור אבן



___¿_נ____'____ש_ר_¿_ש_ץ_¬_1612קראסט משפחה_1025___¿_נ____'__¬_¿_ף_1615


cid:image013.jpg@01CF69EB.24859900

חג שבועות חגיגי בבונז'ור

בונז'ור מציגה חדשנות בקטגוריית המאפים המלוחים ברשתות השיווק–

מאפי קראנץ מלוחים חלביים בגודל משפחתי וסדרה חדשה של לחמי קראסט הנאפים בתנור אבן

בונז'ור, החברה המובילה בתחום המאפה הטרי בישראל, יוצאת עם חדשנות מוצרית בקטגוריית המאפים המלוחים - סדרה חדשה של מאפי קראנץ מלוחים, חלביים וטעימים במיוחד, בגודל משפחתי. בסדרה שני מאפי קראנץ- במילוי פטריות וגבינה, ובמילוי תרד וגבינה.

מאפי הקראנץ המלוחים של בונז'ור הם בשורה לחובבי המאפים המלוחים, והשילובים שבהם מנצחים, התרד מעניק לגבינה טעם ייחודי ומלית הפטריות האהובה משתלבת באופן מושלם עם הגבינה. מאפי הקראנץ החדשים של בונז'ור מושלמים לאירוח חלבי בחג השבועות וישדרגו את שולחן החג.

בנוסף, בונז'ור מזמינה אתכם לטעום את פריז גם במאפיה בסופר הקרוב לביתכם ומשיקה את סדרת קראסט- בגטים ולחמים עשויים מחמצת, הנאפים בתנור אבן, באפייה צרפתית מסורתית.האפייה בתנור אבן מייצרת מרקם חיצוני פריך ושומרת על רכות ואווריריות מבפנים.


סדרת לחמי הקראסט כוללת לחמים ובאגטים צרפתיים איכותיים ומיוחדים: בגט קראסט לבן, בגט קראסט בתוספת דגנים מלאים, בגט קראסט שיפון חמוציות ואגוזים, לחם קראסט מחמצת בתוספת דגנים, ולחם קראסט מחמצת מקמח חיטה מלא וגרעיני חמנייה.

את מוצרי בונז'ור ניתן למצוא ב"מאפייה בונז'ור" קינג ג'ורג' 41 תל אביב, בנקודות המאפה של רשת מגה, וכן ברשתות הפרטיות ובשוק הפרטי.


כשרות: בד"צ חתם סופר ורבנות מקומית קריית גת



: מאפי קראנץ' - 440 גרם
באגט קראסט- 240 גרם/ לחם קראסט- 500 גרם.