יום רביעי, 30 באפריל 2014

חוגגים עצמאות ב-100 קלוריות:

חוגגים עצמאות ב-100 קלוריות:

איך שומרים על המשקל בפיקניק החג המסורתי עתיר הקלוריות?
מועדון ה- 100 קלוריות באריזה מנפץ מיתוס: ביום העצמאות קל יותר לשמור על המשקל!



כל חג והמנהגים שלו, כל חג והמסורת שלו, אך המסורת המשותפת כמעט לכל החגים היא... סעודה דשנה! והמנהג של יום העצמאות בפרט הוא המנגל!
אז איך שומרים על הדיאטה ביום המנגל?
מועדון ה- 100 קלוריות באריזה מגיש מספר עצות, בעיקר הצעות, כיצד לשמור על המשקל דווקא ביום זה ואפילו בקלות. את ההמלצות פותח המועדון דווקא בקינוחים וממליץ על שני מוצרים חדשים שנכנסו לאחרונה למועדון ה-100.
מרשמלו של כרמית בשקית אישית של 30 גרם שהיא... 100 קלוריות! -

אנחנו עוד לא נתקלנו בילד שלא אוהב שיפודי מרשמלו נמסים... ובעוד שרוב הממתקים יספקו לכם כשניים עד שלושה ביסים בעבור 100 קלוריות, כמות המרשמלו שתקבלו בעבור 100 קלוריות היא הפתעה מתוקה!
בנוסף, שקית אישית לכל ילד היא חינוך לגודל מנה סבירה שגם תמנע התנפלויות וריבים...

פרוסות אננס בסירופ קל של מגה ב... 100 קלוריות לכל הקופסא! -

 גם (ואולי בעיקר) כשאנחנו מלאים ו- 'מפוצצים', קשה לנו לוותר על המתוק בסוף הארוחה! אז קבלו הצעה לקינוח שהוא גם מתוק גם בריא וגם טעים ומתאים גם למבוגרים וגם לילדים,  קל להכנה ולגמרי סביר בכמות הקלוריות שבו –
פשוט צרבו את פרוסות האננס על המנגל וקבלו מנת קינוח חמה שהיא גם מעדן מלכים!
ומה עם האוכל?
באתר של מועדון ה-100 קלוריות באריזה, תוכלו למצוא:

קבב של זוגלובק ביחידות של 40 גרם שהן... 100 קלוריות! –

ונקניקיות של טירת צבי ביחידות של 40 גרם שהן... 100 קלוריות! -


יחד עם זאת, שימוש בבשר רזה יותר יאפשר לכם לאכול כמויות גדולות יותר. כך לדוגמא:
-         אם תכינו לבד את שיפודי הפרגיות, תוכלו לשפד כמות של כ- 70 גרם על כל שיפוד של 100 קלוריות.
-         אם תכינו לבד את הקבב, תוכלו להוסיף לבשר בצל, עלי נענע ועלי פטרוזיליה (או כוסברה) קצוצים דק ביחס של כ- 300 גרם ירקות (150 גרם בצל ו- 150 גרם עלים) לכל ק"ג בשר וליצור לעצמכם קציצות בגודל של כ- 50 גרם ל- 100 קלוריות.
-         אם תכינו לעצמכם סטייקים, בחרו בשר נקי משומנים וחתכו חתיכות בגודל של 70 גרם ליחידה של 100 קלוריות.

ומה עם התוספות?
ביום כזה, נמליץ לכם בעיקר על ירקות! ואם אתם מחפשים לעצמכם חיים קלים, אתם מוזמנים לבקר בקטגוריית הירקות באתר של מועדון ה-100 קלוריות באריזה, שם תוכלו למצוא תוספות מן המוכן, כמו כרוב חמוץ של תומר במשקל של 855 גרם ל- 100 קלוריות! וגם מגוון רחב של לקטי ירקות שטופים וחתוכים ב... 100 קלוריות, שרק צריך לשפוך לתוך קערה ולתבל. הנה דוגמא –

סלט המושבה של שטראוס באריזה של 450 גרם שהיא... 100 קלוריות –


בנוסף, אתם יכולים לקנות חצילים שלמים במשקל של כ- 450 גרם כל אחד, אותם אפשר לשרוף על המנגל, לקלף במקום, לזלף מיץ לימון ולתבל במעט מלח גס.
כל חציל כזה, לאחר הקילוף מכיל כ- 100 קלוריות!
השימוש ביחידות של 100 קלוריות יאפשר לכם להיות בשליטה מבלי לוותר על ההנאה... ביום העצמאות, דווקא לא כל כך מסובך לשמור על המשקל...
חג שמח ובתיאבון!
על מועדון ה- 100 קלוריות באריזה
אתר האינטרנט "מועדון ה-100 קלוריות באריזה" מהווה מועדון צרכנים, המייצג מהפיכה תזונתית ותפיסה חדשנית בתחום של ייצור, אריזה ושיווק של מזון. האתר מציג את החזון ומרכז את המידע על (כמעט) כל מוצרי המזון בישראל, אשר נמכרים ביחידות של כ- 100 קלוריות לאריזה (או יחידה).
על פי השיטה המהפכנית החדשה, לא צריך יותר לספור קלוריות, אלא פשוט סופרים אריזות וכך מתאפשרת שליטה בכמות הקלוריות אותה אנו צורכים בקלות וביעילות. למשל, אם נרצה לאכול 2,000 קלוריות, פשוט נספור 20 אריזות. האתר מפלח ומאפשר למיין את המוצרים לפי קטגוריות, מדדים של שובע ובריאות ועוד ומאפשר בחירה מושכלת של 100 קלוריות לכל מטרה - 100 קלוריות משביעות, 100 קלוריות בריאות, 100 קלוריות מפנקות וכו'. 
פרטים נוספים באתר: http://www.100cal.co.il/ 
ובעמוד הפייסבוק: https://www.facebook.com/100cal