יום חמישי, 14 בינואר 2021

חם מהתנור: חברת "גרין לייט" משיקה את "סדרת הארטיזנל": לחמים ובאגטים טבעוניים ונטולי גלוטן! הלחמים והבאגטים נאפים בתנור הביתי ומוגשים חמים וטריים, עם קראסט משגע

חם מהתנור: חברת "גרין לייט" משיקה את

 "סדרת הארטיזנל":

לחמים ובאגטים טבעוניים ונטולי גלוטן!

הלחמים והבאגטים נאפים בתנור הביתי ומוגשים חמים וטריים, עם קראסט משגע


חם מהתנור: חברת "גרין לייט" משיקה את "סדרת הארטיזנל"*: לחמי ארטיזנל ובאגטים רוסטיק - טבעוניים ונטולי גלוטן, הנאפים בתנור הביתי ומוגשים חמים וטריים, עם קראסט משגע. כעת, גם נמנעים מגלוטן וחולי צליאק יכולים ליהנות מהם בצורה זו! החברה, המובילה בשוק הלחמים והמאפים ללא גלוטן, עמלה על פיתוח הסדרה למעלה מ-3 שנים. כדי לשמר את טעמם ומרקמם, מוקפאים הלחמים בהקפאה עמוקה מייד בתום 90% מזמן האפייה המלא. את גמר האפייה הם מקבלים בתנור הביתי – מה שמקנה להם מרקם קראסט וחוויית לחם טרי, שעד כה לא היתה אפשרית לקהלים אלה.

*ארטיזנל הוא מונח המתאר מוצר אותו מכין אומן או בעל מלאכה מיומן בתחומו.

"האתגר היה לפתח לחם נטול גלוטן - שנטעם ומרגיש כמו לחם עם גלוטן, שנאפה בעבודת יד במאפייה המתמחה בלחמים. בנוסף, רצינו שזה יהיה לחם שניתן לסיים את אפייתו בבית ולהגישו טרי, חם ועם קראסט", הסביר עופר אליאב, מנהל השיווק והמכירות ב"גרין לייט".

עולמה של רויטל

ארוחת ערב בביתנו הקט!

אנחנו פחות נוטים להשתמש בבית בקמחים לבנים, מנסים לשמור על ערך פחחמתי נמוך, שמחנו מאוד לקבל להתנסות את המוצרי מאפה של חברת גרין לייט.

עולמה של רויטל


המתאמים לחולי צליאק- ללא גלוטן!!!

חיממנו 15 דקות את בגט הרוסטיק בתנור

הוספנו לו חביתה וחומוס ביתי- לצד פלפלים טריים

ויש לחם אחלה של ארוחת ערב נפלאה ובריאה!

עולמה של רויטל

טעם הבאגט - טעים להפליא, קראנצי ומספק את התאבון הבריא,

 מומלץ בחום עולמה של רויטל

"בעזרת תהליכי ייצור מיוחדים וטכנולוגיות מתקדמות בתחום האריזה, פיתחנו לחמים שמחקים בהצלחה את המרקם והטעם של לחמי ארטיזן עם גלוטן. גם זיהוי האיזון המדויק בין הרכיבים היה מורכב, והתוצאה הטעימה מאוד משמחת אותנו", אמר. "הידע והניסיון הרב שצברנו במשך 30 שנות פיתוח מוצרים כשרים לפסח וללא גלוטן, מאפשרים לנו להמשיך ולפתח - בסטנדרטים הגבוהים ביותר - מוצרים נוספים ומיוחדים, התואמים למוצרי המאפה הרגילים", הוסיף.


סדרת הארטיזנל כוללת:

»        לחם צרפתי קלאסי – לחם צרפתי ביתי (500 גרם)

»        לחם צרפתי גרעינים – לחם צרפתי מועשר בצ'יה, טף, חמנית, פשתן ודלעת (500 גרם)

»         באגט רוסטיק קלאסי – 2 באגטים קלאסיים (240 גרם כל באגט)

»        באגט רוסטיק סופר פוד – 2 באגטים מועשרים בצ'יה, טף ופשתן (240 גרם כל באגט)

»        באגט רוסטיק גרעינים –  2 באגטים מועשרים בפשתן, דוחן, חמנית ודלעת (240 גרם כל באגט)

 

המוצרים אפויים ונמכרים קפואים. יש להפשירם ולהוציאם מאריזתם, טרם אפייתם הסופית.

הוראות הכנה: להפשיר את הלחם. להוציא מהאריזה. לחמם תנור מראש ל – 200 מעלות. לחם: לאפות 15 – 25 דקות ; באגט: לאפות 10 - 15 דקות (תלוי בעוצמת התנור).

"סדרת הארטיזנל" מצטרפת למגוון מוצרי הלחמים והמאפים שפיתחה החברה ובהם מבחר לחמים (לבן, חלה, כפרי ועוד), לאפה, לחמניות שונות, פיתות, בסיס לפיצה, באגט צרפתי, בייגל אמריקני, פיצה מרגריטה, עוגות, מאפי עלים ועוד.

המוצרים כשרים פרווה בהשגחת הרבנות יבנה ובד"צ חתם סופר בני ברק.

מחיר: באגט - 21.50 ש"ח (2 באריזה, 480 גרם) ; לחם - 20.50 ש"ח (500 גרם).

להשיג ברשתות השיווק ובחנויות הטבע.

***

חברת "גרין לייט", פרי שיתוף פעולה של חברת "איתנ'ס" - המתמחה במאפים ועוגות (גם כשרות לפסח), וחברת "הדר טכנולוגיה" - המתמחה בפיתוח מזון, הוקמה במטרה לספק מענה איכותי, טעים וזמין לחולי צליאק ולנמנעים מגלוטן. החברה פיתחה מגוון מוצרים ללא גלוטן ובהם לחמים, לחמניות, עוגות, עוגיות, מאפי עלים ועוד, הדומים למוצרי מאפה רגילים ומצטיינים בטעם ובמרקם מעולים. המוצרים מיוצרים בסטנדרטים גבוהים במפעל חדיש ומתקדם, העומד בתקנים המחמירים ביותר, בהם,ISO 22000  HACCP ו-.GMP

 

 

עשו לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג, ולא תפספסו אף פוסט!