יום שבת, 2 בינואר 2021

טעים לאכול נכון עם Fitness סדרת קרקר THIN של פיטנס כבשה את הקטגוריה ומתרחבת עם מוצרים חדשים המכילים ירקות

טעים לאכול נכון עם Fitness

 סדרת קרקר THIN של פיטנס כבשה את הקטגוריה

ומתרחבת עם מוצרים חדשים המכילים ירקות

 

המותג המצליח Fitness ביסס עצמו בשנים האחרונות כמותג ה Better for you המוביל בקטגוריית המאפה, בזכות שילוב מושלם בין טעם נהדר, חומרי גלם טובים ומזינים והמלצה על מנה קלורית מדודה.

סדרת קרקר THIN מבית המותג הושקה בסוף 2019 ובחודשים ספורים ביססה עצמה כסדרה המובילה בקטגוריית המאפה המלוח. הקרקרים מכילים דגנים מלאים, הם דקים, קריספיים במיוחד ומציעים חווית אכילה חדשה, כיפית ומרעננת בעולם הקרקרים האפויים.

 שנה מאז השקתה, אסם-נסטלה ממשיכה לרגש ולחדש ותרחיב את הסדרה האהובה עם השקת 2 מוצרים נוספים, טעימים במיוחד המכילים ירקות – קרקר פיטנס THIN בתוספת בטטה או בתוספת סלק.

בני הבית שלי ואנוכי מאוד אוהבים את סדרת הקרקרים של פיטנס.

הילדים מכרסמים ונהנים מאכילת קרקר בריא ומשביע.

אני לפעמים שולחת איתם בשקית לבית הספר מס' קרקרים להתחלת היום.

אני נהנת לנשנש מספר קרקרים בשעת הארבע שלי לצד כוס קפה.

טעים, בריא וקריספי בטירוף!!!!





המוצרים החדשים בעלי יתרונות תזונתיים כמכילים דגנים מלאים וירקות. הם טעימים, צבעוניים, דקים וקריספיים ומכילים כ- 99 קלוריות ל- 5 יחידות בלבד.

הקרקרים משתלבים נהדר בכל ארוחה, עם גבינה, ממרחים או סתם לנשנוש, מכילים דגנים מלאים וירקות לתזונה טובה ומאוזנת יותר, כל זאת מבלי להתפשר על הטעם.

לדברי ליאור עזרי, מנהל פעילות המאפה באסם-נסטלה: "השקת הקרקר של פיטנס הייתה בשורה של ממש לעולם המאפה המלוח ולראייה- הצרכנים הישראלים התאהבו במוצרים ומאז השקתם הם תופסים את המקום הראשון בקטגוריה. כחברה שחרטה על דגלה הצעת ערך של תזונה טובה יותר, אנחנו מתרגשים לקראת הרחבת הסדרה עם מוצרים המכילים ירקות. הקרקרים החדשים מציעים תזונה טובה יותר, הם טעימים במיוחד וימשיכו לחזק את פיטנס כמותג ה Better for you המוביל והחזק בעולם המאפה המלוח"


ניתן להשיג ברשתות השיווק ובחנויות הפרטיות.  

כשרות : בד"ץ העדה החרדית

עשו לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג, ולא תפספסו אף פוסט!