יום שבת, 2 בינואר 2021

מאמא מיה! סוגת מרחיבה את סדרת קמחי הקסם ומשיקה קמח שמרים להכנת פיצה בסגנון איטלקי בקלי קלות

           מאמא מיה!

סוגת מרחיבה את סדרת קמחי הקסם ומשיקה קמח שמרים להכנת פיצה בסגנון איטלקי בקלי קלות

 

לאור הצלחת סדרת קמחי הקסם, חברת סוגת משיקה "קמח שמרים פיצה" לאפיית פיצה בניחוח איטלקי בקלות ובמהירות. הקמח פותח בשיתוף פעולה עם טחנות הקמח שטיבל והשף-אופה המוביל ארז קומרובסקי שעמלו יחד על פיתוח הרכב המצרכים המדויק להכנת פיצה משובחת וקלה לאפיה-

רק מוסיפים מים לקמח ומתקבל בצק פיצה איטלקית

לאור הצלחת סדרת קמחי הקסם, "סוגת" מרחיבה את הסדרה ומשיקה קמח נוסף– "קמח שמרים פיצה". סדרת קמחי הקסם, אשר משלבת נוסחה מיוחדת המאפשרת לקמחים לתפוח באופן מהיר ואחיד לאפייה קלה, נוחה ומהירה וללא צורך בניפוי, מציעה קמחים ייעודיים להתאמה מיטבית של סוג הקמח למאפה, לתוצאות אפייה מדויקות, טעימות ובעלות מרקם מושלם, ממש כמו של המקצוענים. הסדרה הינה פרי שיתוף פעולה של חברת סוגת עם טחנות הקמח שטיבל והשף-אופה המוביל ארז קומרובסקי, שעמלו יחד על פיתוח ההרכבים המדויקים של הקמחים.

אנחנו השתמשנו בקמח , הוספנו רק מים כפי שהיה כתוב על האריזה

יצאה לנו בצק שמיימי מאוד נוח להכנה ולעבודה

עולמה של רויטל
זאת התוצאה פיצה ביצית חצי טונה חצי תירס, שהבת שלי בת ה- 12 אפתה לבדה, והכינה את כל השלבים לבדה

לסיכום אחלה של קמח להכנת  פיצה כמו שגדולים וקטנים אוהבים!  קמח שמרים פיצה", אשר מהווה פתרון להכנה מהירה ונוחה במיוחד של פיצה בניחוח איטלקי בקלי קלות, מכיל תערובת חדשנית לאפיית בצק פיצה, בתפיחה מהירה, ללא צורך בניפוי. לתערובת אשר כוללת קמח ושמרים, רק מוסיפים מים (אפשר גם שמן), מתפיחים ואופים. מהתערובת המתאימה גם לאפיית פוקצ'ות, ניתן להכין 6 פיצות ואף להקפיא את הבצק לשימוש במועד אחר, היא אינה מכילה מוצרים מן החי ונבדקה בקפידה על ידי השף והאופה המוביל ארז קומרובסקי.  

מתכון של השף-אופה ארז קומרובסקי להכנת פיצה פריכה וקלה להכנה: רכיבים להכנת בצק ל-6 פיצות: 1 ק"ג קמח שמרים פיצה, 260 גרם (2 וחצי כוסות) מים בטמפרטורת החדר, 20 גרם (1 וחצי כפות) שמן זית. אופן הכנה: לשים את הקמח עם המים במשך חמש דקות במיקסר עם וו לישה או בקערה ידנית, מוסיפים את השמן וממשיכים ללוש כדקה, מעבירים לקערה משומנת בשמן זית, מכסים בניילון (לא נצמד) ומתפיחים כרבע שעה. מחלקים את הבצק ל-6 כדורים ומעבירים למשטח מקומח, מכסים בניילון ומתפיחים 45-60 דקות. בשלב זה ניתן להקפיא את כדורי הבצק אותם לא נאפה. מניחים אבן אפייה או תבנית אפייה בתנור ומחממים ל-250 מעלות. משטחים את כדורי הבצק על המשטח המקומח בעזרת הידיים או מערוך, מוסיפים רוטב ו/או גבינה לפי טעמכם, מעבירים לאבן האפיה או לתבנית החמה, אופים עד לקבלת קצוות זהובים פריכים (7-10 דקות). בתאבון!

אריזות הקמח שוקלות 1 קילוגרם, הן בעלות כשרות פרווה בהשגחת הבד"ץ וישווקו בכל רשתות השיווק, המינימרקטים והמכולות ברחבי הארץ.

סוגת המובילה את שוק הקטניות, האורז והסוכר בישראל, היא חברה לשיווק והפצה של מוצרי מזון שהם חלק בלתי נפרד מהמטבח הישראלי. החברה פועלת מאז שנות החמישים של המאה הקודמת כאשר המפעל משתרע על פני כ- 100 דונם בקרית גת. לחברה מגוון רחב של מוצרים החל מסוגים רבים של קטניות ואורז ועד קמח, שקדי מרק וקרוטונים ועוד. כל זאת תוך הקפדה על תהליכי איכות וטעם של חומרי הגלם המשובחים ביותר לאורך כל הדרך מהשדה לצלחת. 



עשו לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג, ולא תפספסו אף פוסט!