יום שבת, 26 בנובמבר 2022

"חקלאי גרנות" תחל לשווק אבוקדו בשל מוכן לאכילה



"חקלאי גרנות" תחל לשווק אבוקדו בשל מוכן לאכילה

גרנות, הנחשבת לחברת השיווק והייצוא של אבוקדו הגדולה בישראל, תחל לשווק לרשתות המזון ולשווקים הסיטונאים אבוקדו ומוכן לאכילה באריזה ייעודית • תמיר בושניצקי, מנכ"ל "חקלאי גרנות": "נשווק אבוקדו מוכן לאכילה לכל אורך העונה בזנים שונים וניתן מענה לביקוש הגובר לצריכת אבוקדו מיידי ביומיום"אוהבים מאוד אצלנו בבית אבוקדו!
כיף שניתן היום להשיג על המדף אבוקדו בשל להכנה מיידית של מטעמים עם האבוקדו.
אנחנו כן נתנו לאבוקדו להבשיל עוד יומים בקופסא שלו.
הכנו ממרח אבוקדו טעים ובריא, עתיר בשומן בריא 
לוקחים 2 אבוקדו, מחלצים את התכולה בעזרת כף, מועכים עם מזלג מוסיפים המון לימון, טיפה מלח לימון, פלפל לבן, כפית מיונז והסוד שלי הוא אבקש שום וצילי חריף.
מורחים את הממרח המיוחד שלנו על פרוסת לחם קלוי, מוסיפים מקושקשת מביצה אחת וירקות.
ויש לכם אחלה של ארוחת חלבון+ שומן טבעי מהטבע.
הכי חשוב בעולם לאכול בריא ולשים לב מה מכניסים למאגרים שלנו בגוף.

עולמה של רויטל

עולמה של רויטל

עולמה של רויטל

עולמה של רויטל

עולמה של רויטל



אחר שהפכה לספקית האבוקדו הגדולה ביותר בשוק המקומי, עם שיווק של מבחר זני אבוקדו לכל אורך העונה, מסמנת "חקלאי גרנות" את היעד הבא. חברת השיווק, מכירה והפצה של פירות וירקות לרשתות המזון, מעמיקה את פעילותה בתחום האבוקדו ומשיקה לראשונה אבוקדו בשל ומוכן לאכילה. האבוקדו הבשל של גרנות, המוכן לצריכה באופן מיידי מזמן הרכישה, ישווק באריזת קופסא מעוצבת, בה ייארזו 2-3 יחידות אבוקדו, על פי הזן והעונה. בשלב הראשון ישווק אבוקדו מזן אטינגר, הפותח את עונת האבוקדו בישראל, נחשב לזן מובחר וטעים האהוב ביותר על הישראלים. לאחר מכן ישווקו זני אבוקדו נוספים בהם פוארטה, ארדיט ועוד. בהמשך, ישווק אבוקדו מסוג האס, המוביל את הייצוא הישראלי של אבוקדו לחו"ל, גם הוא באריזה ייעודית מעוצבת.

שיווק אבוקדו בשל ומוכן לאכילה מהווה יתרון עצום לצרכן. האבוקדו ניתן לאכילה מרגע הקנייה באופן מיידי וחוסך את זמן ההמתנה להבשלת האבוקדו בבית ואת תשומת הלב הנדרשת לצריכת האבוקדו בזמן, למניעת בזבוז של חומר הגלם והפסד כספי. לדברי תמיר בושניצקי, מנכ"ל חקלאי גרנות, מגמות הבריאות, הצמחונות והטבעונות העולמיות, המצויות בעלייה, מגדילות את נתח השוק של קהלים הצורכים אבוקדו באופן יומיומי. "זיהינו צורך אקוטי אצל הצרכן הישראלי, לרכוש ולצרוך אבוקדו מוכן ובשל לאכילה ולכך אנו מבקשים לתת מענה".

צריכת האבוקדו בעולם מצויה במגמת עלייה חדה. על פי מחקרים, האבוקדו נחשב לשומן בריא, כ- 20% מהרכבו התזונתי הם שמנים בעלי תכונות המונעות כולסטרול, תהליכי חמצון ומחלות לב. יש בו כמות גבוהה של ויטמינים שהעיקרי ביניהם הוא ויטמין E הנחשב לנוגד חמצון חשוב ביותר המגן על הרקמות מפני נזקי חמצון, קרינה והרעלה. האבוקדו מכיל את כל חומצות אמינו החיוניות, מה שהופך אותו לבעל חלבון מלא. הוא מכיל גם פחמימות – בעיקר סיבים תזונתיים שעוזרים לתהליך העיכול. האבוקדו עשיר מאוד באשלגן ודל בנתרן ולכן מתאים לבעלי נטייה למחלות לב וכולסטרול. באבוקדו יש ברזל, סידן, מגנזיום וויטמין C.

חקלאי גרנות" הנה חברת השיווק, מכירה והפצה של פירות וירקות לרשתות המזון ולשווקים הסיטונאיים, הנמצאת בבעלותם של החקלאים מהקיבוצים והמושבים החברים בתאגיד גרנות. גרנות מובילה בתעשיית האבוקדו הישראלית עם כ-40,000 טון פירות לעונה, 70% ממנו לייצוא. בית האריזה לאבוקדו של גרנות הוא מהגדולים והמתקדמים בעולם. מדי שנה מחדשת החברה ומטמיעה טכנולוגיות מתקדמות ופורצות דרך, הן במערכות המיון והאריזה והן במערכות הניהול והבקרה.

כשרות: הרב אפרתי ובד"צ עדה חרדית.

מחיר מומלץ לצרכן: המחיר הסופי נקבע על ידי רשתות השיווק.


עשו לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג, ולא תפספסו אף פוסט!