יום שני, 12 במרץ 2018

**חדש** הכירו את הסדרה החדשה של יקב 1848 ואת תירוש מופחת הקלוריות של ZION

סדרת דור 6- יקב 1848: 8 דורות של יין.

יקב 1848 יוצא בקונספט חדש בעולם היין - התאמת היין לאירוע של הצרכן: הכירו את קולקציית היינות SPECIAL OCCASION מסדרת דור 6 הכוללת:
  • יין למסיבה? הכירו את דור 6 - PARTY TIME
  • יין לאירוע משפחתי? הכירו את דור 6 – FAMILY EVENTS
  • יין לערב רומנטי? הכירו את דור 6 - FOR TWO
  • בקרוב יושק בקבוק חדש - MOMENTS OF SUCCESS


קיבלתי לסקירה 2 מהיינות המשובחים של יקב 1848 מהסדרה החדשה לאירועים מיוחדים דור 6. גם היקב חוגג השנה אירוע מיוחד - 170 שנה של חגיגות יין! אהבתי את עיצוב הבקבוקים המשדרים יוקרה, ייחודיות ואלגנטיות. אהבתי גם הקונספט החדשני, אין צורך לשבור את הראש בלהתאים את היין לאירוע, כעת ניתן לרכוש יין משובח בדיוק לפי סוג החגיגה. היינות מהסדרה שהו בחבית במשך 16 חודשים, כיאה ליין פרמיום. אני טעמתי את היין Family Events, קברנה שיראז 2014. יין אדום יבש, עשיר מאוד בטעמים. היין הוגש בארוחת ערב שבת המשפחתית. השתלב מצויין עם מנות הבשר, וקיבל  שבחים והתפעלות מצד האורחים. טעמו העז נשאר בחיך גם למחרת בבוקר. יין נוסף שקיבלתי - Party Time, יין סירה ארגמן 2014,  נשמר וייפתח בליל הסדר הקרוב.



מחיר לצרכן 99 ₪ לבקבוק, בחנויות יין בלבד


על היקב
בשנת 1848, עם חידוש היישוב היהודי בירושלים, יצחק גלינא-שור פתח את היקב הראשון בארץ ישראל, במרתף הצמוד לכותל המערבי בירושלים. יינות היקב האיכותיים זכו למוניטין בקרב הקהילה היהודית של אותה תקופה ונמכרו מבית לבית. בעת מאורעות התורכים, נאלצה משפחת שור לנטוש את היקב אשר בעיר העתיקה ולהקימו מחדש מעל לבריכת אגירת מים בבית ישראל שבירושלים החדשה. מאז עברו דורות של ייננים במשפחה ובניה חידשו את המסורת של עשיית היין שצמחה מאז 1848. יקב 1848 הוא חלוץ תעשיית היין הישראלית בהבגרת יינות בחבית ומוביל את הענף במיתוג יינות איכות, כמוצר סופר פרימיום. כיום, היקב משלב את הידע והניסיון שנצבר במשך השנים יחד עם טכנולוגיות ייצור מן המתקדמות בעולם. צוות מקצועי של ייננים בינלאומיים, אגרונומים וכורמים מובילים את יקב 1848 למצוינות יחד עם החזון להתפתח כאחד מיקבי העלית האיכותיים באזור.


תירוש מופחת קלוריות של ZION



*חדש*חדש*חדש* מיקבי ציון - תירוש מופחת קלוריות. 
  • תירוש ענבים טבעי מופחת קלוריות המומלץ ע"י דיאטנית קלינית. 
  • מיץ ענבים המיוצר מענבים מובחרים, שהגיעו להבשלה עם רמת סוכר נמוכה ע"ע טכנולוגיה מתקדמת לקבלת תירוש טבעי, עשיר בטעמים ומופחת קלוריות. 
  • ב100 מ"ל תירוש יש רק 53 קלוריות!! לעומת 160 קל' בתירוש ענבים אצל המתחרים.
  • מושלם לליל הסדר ולחג פסח הקרוב ! 


עשו לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג, ולא תפספסו אף פוסט!