יום שבת, 24 במרץ 2018

בפסח השנה נוכל לגוון את המצות בלחמי הבריאות "מונבטים" – המוצעים בכשרות מיוחדת לפסח! מונבטים מוצעים במגוון של 15 טעמים המתאימים לתוספות וממרחים מלוחים או מתוקים

בפסח השנה נוכל לגוון את המצות בלחמי הבריאות "מונבטים" – המוצעים בכשרות מיוחדת לפסח!
מונבטים מוצעים במגוון של 15 טעמים המתאימים
 לתוספות וממרחים מלוחים או מתוקים

בפסח השנה – אתם מוזמנים לגוון את המצות בלחמי הבריאות "מונבטים", המוצעים לחג בכשרות מיוחדת לפסח. ה"מונבטים" עשויים מרכיבים צמחיים ואורגניים בלבד והם אינם מכילים גלוטן מטבעם.

"מונבטים" מורכבים מקינואה, כוסמת, עדשים, שעועית, דוחן, ירקות ופירות  – במגוון של 15 שילובים וטעמים מיוחדים – כך שאפשר לשלבם בארוחות החג וחול המועד במנות מתוקות ומלוחות ולקבל ארוחות טעימות ומזינות במיוחד. מגוון הטעמים כולל: קינואה, כוסמת וסלק; כוסמת, תפוח עץ ותמר; קינואה, תפוח עץ ותמר; עדשים צהובות ודוחן; עדשים ירוקות, שעועית מש ודוחן; עדשים כתומות ודוחן; כוסמת, עדשים כתומות, בננה וגזר; עדשים ירוקות; קינואה, כוסמת ובטטה; עדשים צהובות ובטטה; עדשים כתומות וסלק; שעועית מש; כוסמת, תאנים ודלעת; קינואה; כוסמת.
 אני מאוד אוהבת את הטעם של מונבטים כוסמת תאנים ודלעת.
אני נוהגת לפנק את עצמי בארוחת ביניים עם כפית גבינה ומעט ריבת תות ללא סוכר.
פרוסה אחת של מונבטים מספקת את הרצון שלי למתוק ונותנת לי בוסט להמשיך את היום ואת אכילה מסודרת ושבעה ובריאה.
מומלץ בחום עולמה של רויטל 
תהליך הייצור של מונבטים ייחודי ומתבצע בעבודת יד, בעיבוד מינימלי. התהליך כולל השריה או הנבטה של חומרי הגלם (קטניות, כוסמת, קינואה, דוחן) במים מטוהרים, טחינה עדינה של חומרי הגלם וערבובם – לפי המתכונים השונים, ואפייה קצרה בתנור בחום נמוך – לשם התמצקות ושמירה על סטריליות. לאחר מכן המוצרים מוכנסים למקפיא וכך הם גם נמכרים. תהליכי ההשריה וההנבטה של הזרעים מקפיצים במידה ניכרת את ערכם התזונתי וגם הופכים אותם לנוחים לעיכול.
"מונבטים" עשויים מרכיבים טבעיים, אורגניים וטהורים בלבד, ללא מרכיבים מן החי ותוספות למיניהן, כגון קמח, סוכר, ממתיקים, שמנים, שמרים, חומרי טעם וריח או חומרים משמרים. המוצרים מספקים מענה איכותי, בריא ומזין לכל אחד, והם מתאימים גם לחולי צליאק, לרגישים לגלוטן, לטבעונים ולצמחונים.

את המוצר יש לאחסן במקפיא עד לשימוש. אין צורך בהפשרה מוקדמת (אורך חיי מדף במקפיא – 12 חודשים).
לפני ההגשה יש לחמם את המונבט כמה דקות בטוסטר או בתנור, לפי ההוראות. 

מומלץ לאכול בשילוב ממרח כמו טחינה, גבינה, אבוקדו, פסטו, עגבניות מיובשות, לבנה, קוטג', חומוס, חמאת שקדים ועוד, או פשוט לזלף מעל שמן זית או שמן קוקוס. משתלב נהדר עם סלט, ירקות אנטיפסטי, או עם מגוון פירות כמו אפרסמון, תות, אגס או בננה. כמובן, טעים גם עם ממרח שוקולד, בוטנים או חרובים.

באתר החברה מוצע מגוון של מתכונים ורעיונות לארוחות טעימות.

המוצרים כשרים לפסח (פרווה) לאוכלי קטניות בהשגחת הרבנות אור עקיבא.

מחיר: כ-28 ₪ לאריזה המכילה 4 יחידות (לפחות 300 גרם).

להשיג ברשת שופרסל במתחמי גרין, ברשת אורגניק מרקט, בבתי טבע ובחנויות מובחרות ברחבי הארץ. כמו כן אפשר להזמין משלוח בחנות און-ליין באתר החברה, או בטלפון  04-6904704.

לפרטים:  http://munbatim.com/
עשו לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג, ולא תפספסו אף פוסט!