יום שישי, 29 בינואר 2016

ספר ילדים חדש: "בארי לוזר 3- אני כבר ממש לא לוזר" כתב ואייר ג'ים סמית

ספר ילדים חדש:
"בארי לוזר 3- אני כבר ממש לא לוזר" כתב ואייר ג'ים סמית





בספר "בארי לוזר 3 - אני כבר ממש לא לוזר", השלישי בסדרה הפופולארית והמצליחה שכתב ואייר ג'ים סמית, בהוצאת "דני ספרים", בארי לוזר, גיבור הסדרה, מנסה בכל כוחו ובאמצעות הומור, דמיון פורה ותעלולים משעשעים להוכיח שהוא לגמרי מגניב. 

בשפתו המצחיקה והמיוחדת ובליווי איורים משובבי נפש ומלאי הומור, מספר בארי על חייו ועל תעלוליו השובבים, המצאותיו המקוריות וניסיונותיו המצחיקים להפוך למגניב: "אמא שלי מביכה אותי מספיק בתור אמא, אבל עכשיו, כשהיא זכתה בתחרות של מיקו-מרקט, העניינים יצאו לגמרי משליטה. כמו בפעם ההיא, כשאני והחבר הכי טוב שלי באנקי חזרנו הביתה מהלימודים, ועברנו ליד סניף של מיקו-מרקט וראינו פוסטר של אמא שלי קורצת ומחזיקה ביד חבילת נקניקיות".

מסביבו של בארי לוזר שלל דמויות משעשעות: חילזי, חלזון המחמד שלו, הוריו, חברו הטוב באנקי שעמו הקים את חבורת המגנובים, ננסי קרמשניט השכנה הלוזרית של באנקי ובעלת אוסף הבולים, אנטון עובש והחבר הדימיוני שלו, גורדון שויץ השוויצר ברמות על, וכמובן דארן דארונופסקי המציק, שסובל מבעיית גיהוקים. 

ספר משעשע ומצחיק מאוד.
גיבור הספר דומה לכל ילד בעל דמיון מפותח, מבצע תעלולים, ועוד דברים מגניבים שילדים אוהבים!


הספר מעולה לראשית קריאה, הכתב גדול ומנוקד, הפרקים קצרים ומלווים באיורים הומוריסטים, השפה פשוטה ובגובה העיניים של הילד והסיפור משעשע ומצחיק מאוד. 

ספרי בארי לוזר, אשר תורגמו עד כה ל-12 שפות, נמכרים במאות אלפי עותקים ברחבי העולם וזוכים לשבחים מצד המבקרים והקוראים הצעירים כאחד. הספר השני בסדרה, "אני עדיין לא לוזר", זכה בבריטניה בפרס רואלד דאל לספר המצחיק ביותר לשנת 2013.

כמה מילים על המחבר: ג'ים סמית הוא מצייר האפים הכי מגנוב בעולם כולו, אמן. הוא סיים את בית הספר לאמנות בהצטיינות (הכי טוב שאפשר), ובהמשך עבד כמנהל מותג ברשת בתי קפה קטנה ומתוקה. כשאנשים שואלים את ג'ים למה הוא מצייר אפים כל כך גדולים, הוא מסתובב ומביט בהם עם האף הענקי שלו, והם מהנהנים בשקט.

"בארי לוזר 3 – אני כבר ממש לא לוזר" כתב ואייר ג'ים סמית, מאנגלית: חגי ברקת, הוצאת "דני ספרים", 240 עמודים, מנוקד. מחיר לצרכן 58 ש"ח, להשיג בכל חנויות הספרים ובחנות המקוונת של ההוצאה: www.siman-kria.co.il