מיתוג
חדש לעוגיות "מן"
אריזות העוגיות הוותיקות
יישמרו על צבען הצהוב והמוכר, אך יעברו ריענון משמעותי לחיבור השפה המותגית והצבע
האדום של ופלים "מן" • בכך משלימה החברה מהלך של שינוי פני אריזות
המוצרים מתוצרתה, לאחר שמיתגה מחדש את אריזות הופלים המוכרים במסגרת חגיגות ה- 60
למותג
מוצרי
העוגיות והופלים של "מן" ישווקו עם תו הטבעונות של עמותת "ויגן
פרנדלי"
חברת "מן", החברה
הישראלית המתמחה בייצור ושיווק מוצרי ופלים ועוגיות, יוצאת במיתוג חדש לסדרת
העוגיות מתוצרתה. בכך משלימה החברה, החוגגת 60 שנה להיווסדה, מהלך של ריענון המותג
הנוסטלגי והשפה העיצובית של מוצרי החברה. בין מוצרי העוגיות שיושקו בעיצוב החדש
ניתן למצוא את הטעמים הנוסטלגיים בהם עוגיות בטעם שוקולד, בטעם לימון, בטעם חמאה,
שמנת ועוד, לצד עוגיות הסדרה הירוקה: עוגיות גרנולה, עוגיות שיבולת שועל וקמח מלא
בטעם שוקולד ועוגיות גרנולה בטעם שוקולד, באריזות 250 – 600 גרם. המהלך בוצע
באמצעות ובשיתוף חברת MI
Let’s Be Brands - סטודיו למיתוג
ופרסום בבעלות מקס ליטבק ועידן חזקיה.
עפ"י נתוני נילסן לשנת 2014, שוק העוגיות הבסיסיות המקומי בישראל
עומד על 12.4 מיליון ₪ בשנה. עפ"י הדו"ח, ופלים ועוגיות "מן"
הינו מותג הופלים והעוגיות השני בגודלו בישראל! בקרב הקהל החרדי, ופלים ועוגיות
"מן" הינו המותג הראשון והמוביל! בשוק העוגיות הביתיות מחזיקה
"מן" בנתח שוק שבין 12 ל- 14 אחוזים בדירוג הכמותי והכספי, מקום שני
אחרי חברת "שקד" המחזיקה בכ- 20% בממוצע, כשמתחתן חברות אסם, אחוה,
אנג'ל, ברמן ואחרים.
הילדים אהבו לטבול את העוגיות בכוס חלב.
ולהנות מטעמם הנפלא.
מומלץ לאירוח חברים קטנטנים.
לפני כשנה החלה "מן" בהליך מקצועי של ריענון פני החברה
ומוצריה, לרגל 60 שנות קיומו של מפעל הופלים והעוגיות המשפחתי. התהליך כלל שדרוג הלוגו ושפה תדמיתית
חדשה, עיצוב אריזות חדשות והוספת סימוני מזון חדשים על גבי
המוצרים. בתהליך העבודה הקפידה החברה לשמור על חזות וערכי המותג הנוסטלגי עם הטעם
המוכר כל כך לצרכן הישראלי. בנוסף, הוסיפה "מן" למוצריה את סמל
הטבעונות של עמותת ויגן פרנדלי.
כשרות: הרב לנדא אב"ד דבני ברק ושל הרב אבוחצירה – רב העיר רמלה
(פרווה).
מחיר
מומלץ לצרכן: כ- 6.5 ₪ לאריזת 300 גרם.
להשיג
ברשתות השיווק והחנויות המובחרות.