יום שישי, 14 באוגוסט 2015

המותג האמריקאי המוביל לטיפוח הגוף Bath & Body Works נוחת בבלעדיות בג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי

המותג האמריקאי המוביל לטיפוח הגוף
Bath & Body Works
נוחת בבלעדיות בג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי






חברת הענק האמריקאית Bath & Body Works, נכנסת לראשונה לישראל ומוצריה ישווקו בבלעדיות במתחם  ג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי בנתב"ג.

Bath & Body Works  מזוהה עם סדרות טיפוח הגוף הייחודיות בעלות ריחות מופלאים ומגוונים, בסבוני ידיים, ובנרות בעיצובים מרהיבים ליצירת אווירה נינוחה ומרגיעה. יש אומרים כי המותג שינה את הרגלי הטיפוח האישי של מיליוני אמריקאיות. בשנות ה- 90 נשים החלו להשתמש בג'ל הרחצה של BBW במקום סבון, ובקרם גוף ריחני במקום בושם. BBW  הביאה את בשורת טיפוח הגוף לכולם.

סיפור המותג מתחיל אי שם באוהיו ארה"ב, עת לזלי ה. וקסנר, בנם של מהגרים רוסיים עזר להוריו בניהול חנות קטנה העונה לשם "החנות של לזלי בקולומבוס התחתית, אוהיו". בשנת 1963 החליט לזלי לפתוח חנות אחת במרכז הקניות קינגסדייל בקולומבוס ושנים לאחר מכן התרחבו עסקיו ולזלי הפך לאחד הקמעונאיים האמריקאיים הגדולים ביותר שהתמחה בהלבשה תחתונה, ומוצרי יופי וטיפוח אישי. בין מותגי החברה: Victoria's Secret, Pink, Bath & Body Works, La Senza  ו - Henri Bendel.

מוצרי Bath & Body Works הפכו לחביבים על  הנשים האמריקאיות. הם הביאו את הניחוחות הטובים ביותר בסדרות טיפוח של גוף וידיים , סבוני ידיים, ונרות. עקב הביקוש הרב, פתחה הרשת עוד מאות סניפים ברחבי ארצות הברית אשר מספרם מגיע היום למספר שיא של כ- 1750 חנויות בארה"ב.

סדרת הדגל של BBW הושקה לראשונה לפני 24 שנים ועד היום נחשבת למבוקשת ביותר. הסדרה מציעה  מגוון של 15 ניחוחות אשר פותחו ע"י אמני הבישום מהידועים בעולם. מגוון הריחות נע בין ריח פרחים נהדר לניחוח פרי הדר מרענן. הסדרות יוצרו עם מיטב הפורמולות האיכותיות המכילות חומרי גלם איכותיים יוקרתיים מכל רחבי העולם וכולן משווקות באריזות יפיפיות.



למותג Bath & Body Works סדרות רבות לטיפוח האישה ולגבר, ביניהן:
סדרות הטיפוח לאישה- JAPANESE CHERRY BLOSSOMTWILIGHT WOODS  ;  VANILA SUGERPINK CHIFFON 12 ; MAD ABOUT YOU ; SWEET PEA ; PARIS ; DARK KISS  ; FOREVER RED ; POMEGRANATE ; TRUE BLUE SPA SIGNATURE ; AROMATHERAPYEUCALYPTUS ; SHEA CASHMERE  ; LAVENDER VANIL .

הסדרות הטיפוח לגברWHITEWATER RUSH ; MAHOGANY WOODS .

הסדרות כוללות:
ג'ל אמבט מפנק עשיר בניחוח מועשר בחמאת שיאה לעור נקי ורך יותר – במחיר של 13.90 דולר ל-300 מ"ל.

התנסתי בג'ל לאמבט.
הייתי אחרי אימון כושר מפרך.. שעה של פעילות אירובית וחוזק מעייפת למדי.
רציתי להתפנק... האמבטייה התמלאה במים חמים, פתחתי את הג'ל אמבט, כמה טיפות מן הג'ל, הקצף מילא את האמבט ואני נחתי לי במנוחה.
הריח נעים ומעודן ומגע הגוף קטיפתי ונעים למגע לאחר השימוש.
אהבנו מאוד מאוד....
בנתיים הבת שלי בת ה- 6 לקחה את הג'ל לחזקתה והיא משתמשת בו על בסיס יומי.
היא מאוהבת בריח המתוק ומהג'ל רחצה החדש שלה.


קרם גוף בנוסחה משופרת, פי 2 לחות ופי 3 חמאת שיאה, המעניקים  16 שעות של לחות מתמשכת לעור שופע רכות – במחיר של 16.90 דולר ל-180 מ"ל.
תרסיס מרענן, קליל ואוורירי בעל  ניחוח מעודן - מכיל אלוורה מזינה, לעור שופע רכות – במחיר של 13.90 דולר ל-250 מ"ל.


פירוט סדרות הדגל הנבחרות:

סדרת Japanese Cherry Blossom:
ניחוח אוריינטלי מזכיר את השמלה השחורה הקטנה והמושלמת -  קלאסיקה סקסית ומגוּונת אשר לעולם אינה יוצאת מהאופנה.

תווים עליונים: אגס אסיאתי, משמש יפני ותפוח פוג'י
תווי ליבה: ניצת דובדבן יפנית, פרח יסמין הפרפר הלבן, ורד קיוטו, עלי כותרת של מימוזה ויסמין לבן.
תווי בסיס: אורז ווניל, ענבר מלכותי, מושק משיי, ארומה של קינמון, עץ ארז מההימלאיה ואלגום קרמי.


סדרת SWEET PEA
ניחוח ה- SWEET PEA  הוא יותר מפריחה זוהרת. הוא האהוב שגורם לך לחייך תמיד. רוחו האופטימית, הצעירה והמתחבבת בקלות, מעניקה לניחוח SWEET PEA  ריח פרחוני וזוהר, רענן, מודרני ונעים לשימוש.

תווים עליונים: אפונה מתוקה, אגס מימי, פרי יער עסיסי, ענבי שועל
תווי ליבה: פרזיה, פטל מפתה, אדמונית ורודה.
תווי בסיס: מושק עדין, עץ שזיף

אומן הבישום דיוויד ביץ' יוצר הניחוח יצר ניחוח משכר ורומנטי אשר ניתן להשתמש בו לנצח.

סדרת TWILIGHT WOODS
כדי ליצור את ניחוח העצים האופייני לסדרה,  נרתמו  שלושה אמני בישום אגדתיים לשיתוף פעולה ליצירת  ניחוח שישבור את כל החוקים המסורתיים של עולם הבישום. התוצאה הייתה ניחוח שכולו שלמות - ניחוח עצי ונשי נהדר שהפך לקלסיקה באופן מידי.

תווים עליונים: פרי יער עסיסי, מנדרינה מבעבעת, קוקוס רענן
תווי ליבה: קרם שקדים, מימוזה רכה, יערה לחה, פרזיה בר, נקטר מישמש
תווי בסיס: עץ ברוש, מושק כהה, פולי ווניל.

אמני הבישום הנרי פרמונט, הונורין בלאנק ואמנית הבישום ג'יין קניוּ  ערכו  ניסיונות עם תווי ניחוח עציים חדשים ויצרו  אפקט של משהו נעים, קרמי ועצי, שהפך להיות הלב של Twilight Woods. זאת בהוספת  רובד של מושק, קוקטייל עסיסי של פירות מבעבעים ופרחים לבנים קרמיים, אשר יצרו רוך נשי מושלם.

סדרת Pink Chiffon
בעלת ניחוח אוורירי וקליל ועם זאת נשי במיוחד וזאת על ידי שילוב של פרחים מתוקים עם מרכיבים יוקרתיים ואווריריים. הניחוח, מתוק ויפיפה באופן מושלם, נועד לנערה שאוהבת את כל גווני הצבע הוורוד.

תווים עליונים: אגס אדום מבעבע, נקטר אפרסקים, תותי בר.
תווי ליבה: פרח גרדניה, עלי כותרת של יסמין, חבצלת מים, ניצת התפוח
תווי בסיס: חלב קוקוס, סחלב ווניל, אלגום קרמי, מושק שיפוֹן

Pink Chiffon  מזכיר רכות ועדינות המאפיינות את הנשיות הנשית. הניחוח הוא נקטר ורוד ועסיסי על בסיס קרם ומושק. אמנית הבישום הונורין בלאנק:  "רציתי ללכוד את הרכות הממכרת בעזרת זר של פרחים לבנים עדינים ופירות אדומים לחים".

סדרת Warm Vanilla Sugar
בעלת  ניחוח נשי וצעיר. הקרמיות היפיפייה שלו נוצרה על ידי הוספת שני סוגי ווניל: ווניל טונקה ופולי ווניל חמימים. בתוספת  סוכר מבעבע ההופך את  הניחוח לממכר.

תווים עליונים: ווניל משכר, סחלב לבן
תווי ליבה: ווניל טונקה, סוכר מבעבע, קוקוס רענן, יסמין רענן
תווים עליונים: פולי ווניל חמים, פולי קקאו, אלגום קרמי.

אמן הבישום מארט בגאן: "החזון שלי, בפשטות, היה ליצור ווניל "חושני". הייתה לי תמונה ברורה במוחי, תמונה שהתבססה על זיכרון רחוק מחופשה נעימה. רציתי להוסיף נופך של ווניל, מתוק ונעים, כדי להשלים את חווית הניחוח. זו אחת מהיצירות האהובות ביותר שלי".

סדרת Mad About You
מקור ההשראה לסדרה  היה הרצון לבטא את הריגוש שבתחושת ההתאהבות האמיתית, העמוקה. כדי ליצור ניחוח מלא תשוקה צורפו  תווי ניחוח של תות מפתה עם אדמונית זוהרת וכן תווים מושכים של ענבי שועל עם פצ'ולי לבן.

תווים עליונים: ענבי שועל, תות מפתה, קסיס מבעבע
תווי ליבה: ג'ינג'ר, חבצלת, אדמונית זוהרת ויסמין ורוד
תווי בסיס: עץ ענבר, פצ'ולי לבן, ווניל מושק

אמני הבישום הונורין בלאנק והנרי פרמונט : "מקור ההשראה שלנו ל - Mad About You היה הריגוש לחיות את החיים במלואם. רצינו לבטא את תחושת הרטט של החיים כאן ועכשיו, לכן הוספנו פירות זוהרים ומפתים כדי לתת לניחוח עוקץ מבעבע, שתופס את תשומת הלב. שילבנו חבצלת מים עם אדמונית סמוקה ומגע של יסמין סמבק כדי להפיח רוח חיים בניחוח. כך נוסף לו אספקט רומנטי וחושני עד מאד. רצינו להשתמש במרכיבים שיעטפו בחיבוק סקסי ומלא תשוקה, בתור רקע לניחוח. מוּשק קרמי, בשילוב ווניל וענבר גורמים לתחושת התמכרות עוטפת המבטאת באופן אמיתי את אופיו של הניחוח.

סדרת  Midnight Pomegranate
הסדרה בעלת ניחוח לוהט של פירות ותבלינים, כשמקור ההשראה שלה הוא אבני אודם נוצצות באור ירח!  הסדרה מכילה אלוורה שופעת לחות, וויטמין E וחמאת שיאה, שכה מטיבה עם העור. כל המרכיבים יחדיו יוצרים פורמולה מפתה ביותר. 

תווים עליונים: רימון, פרי הדר מבעבע, גרגרי יער, אניס, קינמון, אגוז מוסקט
תווי ליבה: קסיס, אָסְנָה, איריס, יסמין, פטל
תווי בסיס: מושק, אלגום, ווניל, טבק, פצ'ולי

סדרת FOREVER RED
סדרה בעלת ניחוח יוקרתי. תערובת של רימון ואוסמנטוס אדום, בתוספת הפתעה סקסית של ווניל ורום.
בהשראת האישה המודרנית, שאינה זקוקה לסיבה או לאירוע מיוחד כדי להרגיש סקסית. כל צעד שהיא עושה שופע ביטחון טבעי וחושני שבא לידי ביטוי באופנתיות, בעוצמה ובנשיות הטמונים ביסודו של הצבע האדום האייקוני. ניחוחות אלה כוללים את המרכיבים היקרים והאיכותיים ביותר, בריכוז הגבוה ביותר, לחוויית בישום ממושכת ומגוונת להדהים.

תווים עליונים: רימון סוער, אפרסק צרפתי נדיר, תפוח זוהר
תווי ליבה: אדמונית אדומה, ציפורני חתול, אוסמנטוס אדום
תווי בסיס: רום ווניל עשיר, מרשמלו קטיפתי, עץ אלון


Bath & Body Works - סבונים ומחטאי ידיים
Bath & Body Works הוא מותג הסבון הנוזלי לידיים הנמכר ביותר באמריקה סדרת טיפוח הידיים כוללת גם  מחטאי ידיים  במגוון ענק של ניחוחות אקסקלוסיביים לכל המשפחה, שומרת על ידיים בריאות ויפות. הפורמולות המזינות קשוחות ללכלוך אך עדינות לידיים ומכילות מרכיבים איכותיים  לידיים רכות וחלקות. כל הסבונים ומחטאי הידיים מכילים:
- אלוורה לשיפור העור
- ויטמין E מגן על העור ומזין אותו
מחירים:
מחטאי ידיים- 6.90 דולר ל-85 מ"ל.
סבוני ידיים- 8.90 דולר ל- 250 מ"ל.

Bath & Body Works- נרות ריחניים לבית
חברת Bath & Body Works היא חברת מותגי הניחוחות לבית הצומחת בקצב המהיר ביותר בארה"ב! הניחוחות הייחודיים פותחו על ידי אמני בישום מובילים. התערובת הייחודית מכילה שעווה צמחית ופתיל נטול עופרת ולכן הבעירה אחידה וחוויית הניחוח מדהימה. הנרות מכילים ריכוז גבוה ביותר של שמני ניחוח עשירים להפליא, הממלאים את החדר בניחוח נהדר.
טווחי מחירים:  5.90-12.90 דולר (תלוי בגודל הנר)



לרגל ההשקה, כל מוצרי Bath & Body Works נמכרים בהטבה ייחודית- 3+1 או 5+2:
ברכישת כל 4 מוצרים מהמוצרים המשתתפים – משלמים על 3 מוצרים המשתתפים את מחירם המלא, ומקבלים מוצר 1 ללא עלות*.
 ברכישת כל 7 מוצרים מהמוצרים המשתתפים – משלמים על 5 מוצרים המשתתפים את מחירם המלא, ומקבלים 2 מוצרים ללא עלות*.

*הזול מביניהם


להשיג בלעדית בחנות ג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי.