יום ראשון, 9 באוגוסט 2015

Rock N' Royals ברבי רוקנרול בובות ברבי חדשות התואמות את סרט הקולנוע "ברבי רוקנרול"


בובת ברבי חדשה:






 Rock N' Royals
ברבי רוקנרול
בובות ברבי חדשות התואמות את סרט הקולנוע "ברבי רוקנרול"
 
לקראת צאתו של הסרט ברחבי העולם "ברבי רוקנרול", שיצא לאקרנים בישראל ממחצית חודש אוגוסט,  משיקה חברת  סקאל טויס, בובות ברבי חדשה שעוצבה כולל  האביזרים התואמים, בהשראת אופנת הרוקנרול.

הסרט מספר על נסיכה בשם קורטני אשר עולמה מתהפך כאשר היא מחליפה את חייה עם אריקה, כוכבת פופ מפורסמת. עולמותיהן המנוגדים מתנגשים כאשר טעות אנוש שולחת את הנסיכה קורטני ל"מחנה פופ" ואת אריקה ל"מחנה המלוכה". כשמנהיגי שני המחנות מנסים לתקן את הטעות שהובילה להחלפה, קורטני ואריקה לומדות כיצד להסתגל לעולמות החדשים ולעשות כיף עם חברים חדשים ולא צפויים. כאשר הבנות מגלות כי שני המחנות בסכנת סגירה, הן חייבות להתמודד עם חילוקי הדעות בניהן על מנת למצוא את קולן האמיתי ולהתאחד בהרמוניה בתחרות שירה מופלאה המוכיחה כי השמיים הם הגבול וכל דבר הוא אפשרי כל עוד אתה מסוגל לחלום בגדול.

בובות הברבי החדשות הן דמויות בדומה לסרט:  ברבי  קורטני - מדובר בנסיכה מודרנית אשר שרה כאשר לוחצים עליה ומתחלפת באורח קסום ממלכותית לרוקרית. השינוי קורה כאשר מרימים את המיקרופון הורוד של קורטני אל הפה שלה. החצאית של קורטני מסתובבת מסביבה ומשנה אותה להיות כוכבת רוק טרנדית בעת שהשירים מהסרט מתנגנים. כנסיכה היא לובשת שמלת נשף ורודה עם מחוך כסוף וורוד ובד מתנפנף. ככוכבת רוק היא זורחת במחוך כסוף וחצאית עם דפוס גראפי בוורוד ושחור, בד כסוף מתנפנף וחצאית ורודה מנצנצת.

ברבי אריקה - ההופכת להיות מחתיכה רוקרית לנסיכה יפיפייה בקלות. יש לדחוף את ידיה של הברבי על מנת להעיף את הגיטרה שלה והתלבושת שלה תתחלף באופן קסום משמלת נסיכה לתלבושת של כוכבת רוק אותה היא לובשת בהופעה האחרונה שלה בסרט! החצאית שלה מסתובבת מסביבה ומשנה את המראה שלה בעוד היא שרה את השיר יחד עם אחד מן הקליפים מן הסרט. ככוכבת רוק היא זורחת במחוך כחול עם שוליים כסופים, חגורה מיוחדת וחצאית עם הדגש קפלים וחצאית שקופה למחצה בהדפס של חיות נוצצות. כשהיא נמצאת במחנה של הנסיכות היא לובשת שמלת נשף כחולה עם מחוך כחול מנצנץ ובד כסוף מתנפנף. מגפיים וורודים ואוזניות ורודות הם האביזרים המדליקים.

ברבי נסיך – נסיך מדליק ומקסים בתלבושת חליפת הסטן שלו המעוטרת בדפוס הסמל המלכותי. עניבה כחולה בהירה, חולצה לבנה ונעלי ערב שחורות מבריקות המשלימים את המראה שלו. הבנות יוכלו לשחזר ולשחק שוב את הרגעים האהובים עליהן מתוך הסרט או לשחק הופעות חדשות וסיפורים משל עצמן.

סט משחק – סט משחק מדהים ומתחלף העוזר להעמיד את הסצנות לכל סוגי הסיפורים. כאשר הוא סגור, הסט מביא לחיים את הפרטים של שני המחנות, המחנה המלכותי הוורוד בצד אחד ומחנה הפופ הכחול מצד שני. כאשר פותחים את הסט והוא חושף את כל הפרטים הנפלאים של שני המחנות השונים, כולל את חדרי ההלבשה של המחנה המלכותי ואת אולפן ההקלטות של מחנה הפופ. אבל, כאשר מגיע הזמן להופעה הסופית אפשר להחליק את שני המחנות לצדדים להרחבת הסט ולחשוף את הבמה המושלמת להופעה עוצרת נשימה! שני המעמדים לבובות המצורפים זזים בכדי לחבר בובה אחת או שתיים למנגנון הרצפה, ניתן לחבר בידיות כדי לראות את הבובות מתעוררות לחיים על הבמהלחדר ההלבשה של המחנה המלכותי יש וילון אמיתי, ארון עם קולבים ומיטה יוקרתית יורדת, חדר התרגול למוזיקה כולל מעמד לתווים לביצוע החזרות. עזרים נוספים כגון שולחן, כתר ומחרוזת מביאים את המחנה המלכותי לחיים. משקפיים מדליקים, קומפקט לאיפור ומברשת שיער עוזרים לבובה להתכונן להופעה. כאשר מגיע זמן המנוחה לאחר שהמסך יורד, ניתן לקפל את המיטה, אשר מגיעה עם שמיכה תואמת. הסט מתקפל לאכסון נוח.



ברבי רוקנרול וברבי קן במחיר 119.90 ₪. בחנויות הצעצועים הנבחרות.
סט משחק יושק במהלך חודש אוגוסט בחנות בדיוטי פרי סקאל טיוס.