יום חמישי, 20 באוגוסט 2015

מר עגבניה!- הרפתקה מזמן אחר יובל המבולבל, כוכב הילדים של ישראל, בעונה חדשה, רביעית, לסדרה האהובה המשודרת בלעדית בהופ!

ערוץ הופ! הערוץ המוביל לילדי הגן ממשיך בלוח שידורי הקיץ המרענן וגאה להציג:
מר עגבניה!- הרפתקה מזמן אחר
יובל המבולבל, כוכב הילדים של ישראל, בעונה חדשה, רביעית, לסדרה האהובה המשודרת בלעדית בהופ!  


החל מה- 16 לאוגוסט 2015 בימים א'-ד '  בשעות: 6:40, 18:40 בערוץ הופ!
יובל שם טוב , המוכר לילדי ישראל כיובל המבולבל, הוא גם מר עגבניה, "גיבור על" שיוצא למשימות מיוחדות ועוזר לפתור כל בעיה. למר עגבניה יש דרך מיוחדת לפתור בעיות והוא עושה זאת בהומור ותוך שהוא מסתיר את זהותו האמיתית.  
בעונה הרביעית של הסדרה המצליחה "מר עגבניה" פרופסור פוקס נסע למסע בזמן אך יובל המבולבל לא נשאר לבד במעבדה, הפרופסור השאיר לו הפתעה – ריבי הרובוטית שיודעת הכל על הכל!
בכל פרק, פרופסור פוקס שולח הודעה ומזמין את מר עגבניה לבוא לעזרה. ריבי מסייעת ליובל להפוך למר עגבניה ולצאת למשימות בתקופות שונות בעבר כדי לפגוש ולעזור לדמויות שונות: איתי הספורטאי ביוון העתיקה, סינג א סונג בסין הקיסרית, ינאי החשמונאי בתקופת החשמונאים, לוסי לאסו במערב הפרוע וגנרל בונז'ור במאה השמונה עשרה בצרפת.
כאשר מר עגבנייה יוצא למשימה, הוא עושה כל שביכולתו על מנת לסייע. בהתחלה הוא יוצר בעיקר בלבול ובלגן, אבל בעזרת מזל, תושייה ובעיקר בעזרת עגבניות הפלא, הוא מצליח לפתור כל בעיה, בכל תקופה, ותמיד חוזר למעבדה כדי לספר לריבי על החוויות שלו.
הסדרה צולמה באתרים מרשימים בארץ שכל אחד מהם עוצב כך שהוא משקף את המסע בזמן של מר עגבניה ואת המפגש עם דמות מהעבר.
במיוחד באתר הופ! - לכבוד העונה החדשה מעלה אתר הופ! מיני סייט עשיר של מר עגבנייה עם משחק חדש המבוסס על העונה החדשה: "הרפתקה מזמן אחר" וכן משחקי יצירה נוספים, דפי צביעה, קטעי וידיאו עם הפרקים החדשים, והכל חינם באתר www.hop.co.il  ובאפליקציית ערוץ הופ! באייפון ובאייפד.
משתתפים­­­­­: יובל שם טוב (מר עגבנייה), גיל וסרמן (פרופסור פוקס) ליאת אזר (ריבי הרובוטית), איתי הספורטאי (דני קרפל), סינג א סונג (לוטוס אתרוג), ינאי החשמונאי (אלדד פריבס), לוסי לאסו (תמרה קלינגון), גנרל בונז'ור (שראל פיטרמן). במאי- בובי לקס  עורכת תוכן- יעל קנה   תסריטאים : שירי צוק, שחק סיטנר, איתי מאירסון
מפיק ראשי: גיל אלון, סמנכ"ל תוכן קבוצת הופ!: מיכל בוטל.
הופ! הינו הערוץ המוביל והמוערך לילדי הגן בישראל. בסביבה נקייה מפרסומות ומתכנים אלימים, בהתאמה לגיל הצופים, מגיש הערוץ  תמהיל משובח של מיטב הסדרות הבינלאומיות יחד עם תכניות מקור רבות, המשקפות  באופן אותנטי את חיי הילד והמשפחה בישראל, בהשתתפות מיטב כוכבי הילדים. הערוץ מגיע לכמיליון וחצי משקי בית באמצעות חבילות הבסיס של  HOT ו-YES.  תכני קבוצת המדיה הופ! זמינים גם באתרי אינטרנט, אפליקציות מובייל, הכוללות תכני וידאו ומשחקים חינוכיים, ערוצי יוטיוב ושירותי ה-VOD.

ערוץ הופ! ערוץ 77 ב-HOT, וערוץ 82 ב-yes