Schwarzkopf Professional מבית קונצרן הנקל משיקה את קולקצייתEssential
Looks לאביב-קיץ 2015
קולקציית Modern Style
שלושה טרנדים מודרניים המתאימים
לסגנונה האישי של כל אישה: טרנד Pearlescent Girls- נערות הפנינה,
טרנד Hippi Glam- גלאם היפי
וטרנד Rok Chik- רוק שיק
מה
הדבר החם הבא? ומה כבר לא באופנה? ואילו סגנונות וצבעים הכי מתאימים לטרנדים
האחרונים המככבים על מסלולי תצוגות האופנה? עם קולקצית ESSENTIAL LOOKS של אביב/קיץ 2015, "שוורצקופף
פרופשיונל" מבית קונצרן הנקל, מציעה בפעם נוספת למעצבי השיער השותפים וללקוחות
שלה קצת השראה וכיוון. צוות הקריאטיב של "שוורצקופף פרופשיונל" סקר את
כל הטרנדים והתזוזות בשוק האופנה והיופי ומצא את שלושת הטרנדים האולטימטיביים של
העונה: Pearlescent Girls- נערות הפנינה, Hippi Glam- גלאם היפי ו- Rok Chik- רוק
שיק.
קולקצייתESSENTIAL LOOKS לאביב-קיץ 2015 מגוונת
מאוד – ואפילו בעונה ה-37 שלה, הקולקציה חושפת מספר טרנדים מסחריים ונועזים.
בהשראת הנושא- Modern Style ("הסגנון המודרני"), מנהל הקריאטיב של קולקציית ESSENTIAL LOOKS, סטיב הוגאן והצוות שלו, חוגגים את ההשפעות העיקריות ממסלולי
הדוגמנות הבינלאומיים. מעצבים וסטייליסטים יכולים להשתמש בטרנדים השונים על מנת
ליצור מראה ייחודי ועדכני שמתאים באופן מושלם לסגנון האישי של כל לקוחה. "עם
קולקציית Modern Style הנוכחית בקולקציית ESSENTIAL LOOKS, כל אישה יכולה למצוא טרנד שיותאם
לסגנונה האישי",
אומר סטיב הוגאן, ומסביר למה הסגנון האישי שלך תמיד חשוב יותר מכל מגמת אופנה. כל
אחד משלושת הטרנדים נתמך על ידי חידושים במוצרים של "שוורצקופף פרופשיונל".
שלושת הטרנדים החדשים בקולקציית Modern Style של ESSENTIAL
LOOKS לאביב-קיץ 2015:
Pearlescent Girls - נערות הפנינה
טרנדים
מתחילים ברחוב. בלוגרים של אופנה וקובעי טרנדים מובילים, יודעים כיצד לשלב בין
סגנונות שונים ולהשתמש בצבעי פסטל דמויי-פנינה כדי ליצור
מראה מדליק ומקורי. הטרנד הראשון בקולקציית Modern Style, 'נערות הפנינה', מקבל את
ההשראה שלו באופן ישיר מסגנון רחוב זה. בין עדין לנועז, הטרנד מסמל את השילוב
המרגש והאמיץ בין צורות נקיות וחיתוכים מדויקים בשיער באורך בינוני, ביחד עם
וריאציות של כל גוון אפשרי של פסטל פנינתי. מאזמרגד בשיער כהה ועד לבנדר, סוכרייה
רכה או מגנטה, ניתן ליצור מנעד רחב של צבעים באמצעות צבעי IGORA Royal Pearlescence אשר
יושקו בחודשים הקרובים על ידי "שוורצקופף פרופשיונל". 'נערות הפנינה'
הן ייחודיות, אמיצות, מעט מרדניות ותמיד אופנתיות – והדבר משתקף בתספורות שלהן
ובבגדים הייחודיים והחדשניים שלהן.
Hippi Glam - גלאם היפי
כוח
הפרחים, פסטיבלים והרגשה של חופש מוחלט. הטרנד השני בקולקציית
Modern Style, 'גלאם היפי', הוא מחווה לשנות השבעים. "שוורצקופף
פרופשיונל" נותנת למראה ההיפי טוויסט מודרני בשנת 2015 – במיוחד עבור נשים
שאוהבת את החופש שלהן ולא חוששת להפגין זאת. צבעי IGORA Royal חושניים בשיער באורך בינוני עד ארוך יוצרים מראה מלוטש יותר מאי
פעם. בין אם השיער שלך אסוף בפשטות או מפוזר עם גלים עדינים, תוכלי לתת לו את
הטקסטורה הנכונה באמצעות מוצרי עיצוב השיער הנהדרים בסדרת מוצרי OSiS+. זהו המראה המושלם לאביב/קיץ 2015.
Rok Chik - רוק שיק
רוק נ'
רול! האינטרפרטציה החדשה לסגנון הרוק בקולקציית ESSENTIAL LOOKS של אביב/קיץ 2015 ממציאה מחדש את
המראה הפרובוקטיבי עם תספורות קצרות שנראות חצופות אך נשיות. גוונים אדומים עם נגיעות של נחושת. טרנד ה'רוק שיק'
הוא גרסה נוצצת של סגנון הרוק – במיוחד עבור נשים שרוצות להצהיר הצהרה. הטרנד
מתמקד בברק אינטנסיבי וגוונים מרשימים של אדום ונחושת של צבעי Essensity. עיצובי
השיער הם קטועים ומחודדים, עם קווי מתאר חדים או שילוב בין השניים. באמצעות המוצר BC Oil Miracle Oil Mist לקבלת
ברק מסנוור, שיושק גם הוא בהמשך השנה, תוכלו ליצור מתח מרגש עם נגיעה של קלאסה –
התגלמות הרוח של הרוק בשנת 2015!
חברת הנקל (Henkel) פועלת ברחבי העולם עם מותגים וטכנולוגיות מובילות בשלושה תחומי
עסקים: מוצרי כביסה וניקיון, טיפוח ויופי וטכנולוגיות דבקים. החברה נוסדה בשנת
1876 ומעסיקה כ-47,000 עובדים ומובילה את השוק הגלובלי בקרב הצרכנים ובתי עסקים
תעשייתיים עם מותגים ידועים כגון פרסיל, שוורצקופף ו- Loctite. בשנת 2013, הנקל גלגלה הכנסות של 16.4
מיליארד אירו ורווח תפעולי מתואם של 2.5 מיליארד דולר. המניות של הנקל נסחרות לפי
מדד ה-DAX בבורסה של
פרנקפורט.