יום שישי, 10 באפריל 2015

קולקציית ביגוד הגברים לקיץ 2015 של Timberland:

רשת Timberland משיקה:

קולקציית אביב קיץ 2015 לגברים








אופנת האיכות והפנאי הבינלאומית Timberland, משיקה לעונת  אביב – קיץ  2015 קולקציית אופנה איכותית לגברים, "ירוקה" ומגוונות הכוללת בגדים, נעליים ואקססוריז למראה מושלם ומוקפד.

הקולקציה עוצבה בהשראת  חופש ושבירת גבולות, המאפשרים שימוש יומיומי לכל מטרה במהלך היום.
צבעי הקולקציה נבחרו בהשראת ניו אינגלנד שצבעיה המגוונים משדרים נועזות, קיץ וחופש.

המותג Timberland, ממשיך להטמיע את ערכי השמירה על איכות הסביבה והקרבה לטבע, שחרט על דיגלו, גישה שבאה לידי ביטוי בשימוש גם העונה בבדים העשויים מ 100% כותנה אורגנית, סוליות מגומי ממוחזר, תעודות זהות לכל נעל המציינות באילו אמצעים השתמשו לייצור הנעל, קופסאות נעליים מפסולת ממוחזרת ועוד, כמו גם בחנויות המותג, המעוצבות עם מתקנים העשויים מחומרי גלם טבעיים ולא מזיקים לסביבה.

קולקציית ביגוד הגברים לקיץ 2015 של Timberland:
 ממוקדת השנה בשילוב הטרנדים המובילים באופנה, תוך הקפדה על שימוש בבדים וחומרים שאינם פוגעים באיכות הסביבה. הקולקציה העשירה והססגונית כוללת דגמים מגוונים של חולצות מכופתרות ארוכות וקצרות, חולצות פולו, טישרטים, דגמ"חים, בלייזרים וג'קטים לעונת המעבר, מכנסיים וג'ינסים בסגנון טרנדי צעיר ואופנתי, הן בצבעים והן בגזרות.
 הצבעים השולטים בעונת הקיץ הם צבעים בהירים, ירוק, צהוב, אדום, תכלת וכתום.


קולקציית נעלי Timberland לגברים קיץ 2015:
קולקציית הנעליים של טימברלנד לאביב קיץ 2015 מביאה את האיכויות הגבוהות והבלתי מתפשרות של נעלי טימברלנד לשיאים חדשים. הקולקציה מאופיינת בנוחות ואופנתיות וכוללת נעליים בסגנון ספורטיבי, קז'ואל ואלגנט.

קולקציית נעלי הגברים לקיץ 2015 מציגה את קטגוריות הנעלים המקצועיות לשטח, המתאימות גם לשימוש רב תכליתי לאורך כל היום, נעלי קז'ואל מעור איכותי ובדגמים מגוונים וקלילים, נעלי קנבס ובד במראה אורבני או במראה אלגנטי, מוקסינים קלאסיים, נעלי סניקרס צבעוניים, סנדלים וכפכפים, נעליים קלאסיות הכוללת את הבוטס- המגף האייקוני של טימברלנד שהפכו ברבות השנים לספינת הדגל של המותג ועוד.

קטגוריה שמאוד משמעותית הקיץ הזה, הם נעלי ה- BOAT - נעלי המוקסין הקלאסיות, לצד דגמים חדשים בעלי סוליה לבנה. הנעלים מעוצבות בסגנון צעיר ועכשווי ומאופיינות במראה המותג ומגיעות במגוון רחב של צבעים חלקים

טכנולוגיית סוליות הנעליים:
טכנולוגיית Sensorflex - הטכנולוגיה החדשה שמביאה את האיכויות הגבוהות והבלתי מתפשרות של נעלי Timberland לשיאים חדשים וכובשת את שוק נעלי הנוחות.  טכנולוגיית Sensorflex הייחודית, מבוססת על שלוש שכבות המרכיבות את סוליית הנעל. השכבה העליונה, עשויה מחומר מוצק אשר תומך ביציבות הרגל, השכבה השנייה עשויה מחומר אשר קולט ובולם את הזעזועים המתרחשים תוך כדי תנועה והשכבה השלישית והתחתונה העשויה מחומר איכותי רך וגמיש, המתרחב ומתכווץ בהתאם לתנאי השטח ומבטיח נוחות מקסימאלית לכף הרגל. הטכנולוגיה הייחודית שפיתחה בלעדית Timberland, מפזרת את הלחץ על כף הרגל באופן אחיד לנוחות מקסימאלית.

EARTHKEEPERSׁ  - נעליים שהסוליה שלהם מיוצרת מ-  50% גומי ממוחזר. אלו נעליים בעלות סוליה "ירוקה" ( GREEN RUBBER ) העשויות מגומי של צמיגים ממחוזרים.

RE-CANVAS – בד חזק העשוי מבקבוקים ממוחזרים המשולבים בבד ויוצר בד נושם, עמיד, נוח וחזק במיוחד, המייצר נעליים קלות עם אוורור מקסימלי בחודשי הקיץ החמים.

אקססוריז לגברים:
טימברלנד משיקה לקיץ הקרוב קולקציית אקססוריז אשר מעניקה מראה מושלם ומוקפד. הקולקציה משתלבת בקולקציית הביגוד של המותג ובאיכויות בלתי מתפשרות של חומרים וגימורים ייחודים. בין פריטי הקולקציה ניתן למצוא: חגורות עור איכותיות, תיקי גב עם תמיכה, תיקי נסיעות מפוארים, ארנקי עור משובחים,תיקי צד אופנתיים,כובעים,צעיפים, גרביים ועוד...


טווח מחירים ביגוד גברים:
חולצות פולו – החל מ- 299 ₪ .
חולצות מכופתרות ארוכות – החל מ- 399 ₪ .
חולצות מכופתרות קצרות –החל מ- 349 ₪ .
חולצות טי-שרט –החל מ- 189 ₪ .
ג'ינסים –  החל מ- 549 ₪ .
מכנסיים – החל מ- 499 ₪ .
דגמ"חים – החל מ-499 ₪ .
שורטים –החל מ- 349 ₪ .
בגדי ים – החל מ- 299 ₪ .

טווח מחירים נעליים לגברים החל מ 349 ₪.

טווח מחירים אקססוריז לגברים:
חגורות- החל מ-200 ₪.
תיקים- החל מ-200 ₪.
ארנקים- החל מ-249 ₪.
כובעים- החל מ-169 ₪.
להשיג ברשת טימברלנד, סקאל ספורט, אמפוריום ובדיוטי פרי:
רשת טימברלנד מונה כיום 14 חנויות דגל בפריסה ארצית ב:קניון הזהב ראשון לציון, שדרות ממילא ירושלים, BIG אשדוד, קניון ארנה, שבעת הכוכבים בהרצליה, קניון עזריאלי בת"א, קניון איילון בר"ג, גרנד קניון בחיפה, באילת בקניון מול הים ,רויאל גרדן באילת ,BIG FASHION נצרת, קניון הגדול בפתח תקווה, קניון פארק הקרח באילת,

 מתחם רוגובין נתניה.