יום שלישי, 24 בדצמבר 2013

אנה דקל ליווי התפתחותי - שבוע העסקים הקטנים -עסק קטן עם לב ענק שמשפיע על עתיד ילדנו!

אנה דקל-ליווי התפתחותי-  שבוע העסקים הקטנים-  עסק קטן עם לב ענק שמשפיע על עתיד ילדנו!





על יום העסקים הקטנים שמעתם?
מידע בלינק הבא: http://www.mako.co.il/special-small-business

אני רוצה לספר ולתת במה לעסק קטן עם לב ונשמה ענקית:


אני רוצה לספר לכם על אישה קסומה... שהחליטה לעשות באמת את מה שהיא אוהבת וללכת עם זה עד הסוף!
אני רוצה להציג לכם ביום העסקים הקטנים את העסק של אנה דקל- ליווי התפתחותי אישי וקבוצתי.
אנה דקל אימא עם סיפור מדהים, מתוך המקום האישי שלה היא החליטה לעזור ולתמוך באימהות אחרות, בדרך מהנה ואישית משלה.


נעים  מאוד, שמי אנה דקל, בת 33, אמא לשני בנים מקסימים, מלווה התפתחותית. לתחום הזה הגעתי ממקום מאוד אישי – גידול בני הבכור חיבור אותי (בלית ברירה) בכל הקשור לעולם התפתחות התינוק, הפעוט (והילד). אבל לא רק זה – בדיעבד, הבנתי שאני עצמי כאמא הייתי זקוקה נואשות למישהי שתסביר לי ותלמד אותי דברים שפשוט לא ידעתי על התנהלות נכונה עם תינוק. מישהי שתדע להכיל אותי ולהבין אותי, מישהי שתיתן לי מקום להתבטא ולא תשפוט. עברתי דרך ארוכה ממקום של הריונית חרדתית, דרך אמא לילד עם צרכים מיוחדים ועד למקום בו אני נמצאת היום – מדריכה להתפתחות תינוקות בשיטת "צעד ראשון".
אז מה בעצם אני עושה? סדנאות קבוצתיות לאמהות בחופשת לידה. בסדנאות אלו האמהות מקבלות ידע וכלים להתפתחות נכונה ואיכותית של התינוק (והכל באופן חווייתי לאמא ולתינוק) אבל גם מקבלות חופש ביטוי לעצמן, במה שאין להן באף מקום אחר – לומר את כל מה שעל ליבן ולקבל תמיכה מלאה ממני המדריכה ומחברותיהן לסדנא. בנוסף, סדנאות אישיות ומפגשיים אישיים ליולדות (אני מגיעה אליהן הביתה כדי להקל על הקושי הראשוני שבלהוציא תינוק קטן מהבית), הערכות התפתחותיות לתינוקות עם קשיים ועיכובים התפתחותיים ובניית תוכנית עבודה מותאמת אישית במידת הצורך. כל זאת עם המון אהבה ונתינה לאמא ולתינוק.
כתבו עלי:
"התינוקת לא שיתפה פעולה לכל אורך הסדנא, ואת, אנה, ידעת להתחשב בזה ולהתאים את הפעילויות לתינוקת ככל האפשר... היינו מאוד מרוצים מהסדנא ומהמדריכה!! ההבנה והזרימה עם התינוקת מאוד הקלו עלינו, וגם עצם זה שלא התרגשת מהבכי וההיסטריה." – יעלי ל., ראשון לציון
"אהבתי את היחס האישי. נהננו מאוד! המדריכה גרמה לי להרגיש אמא טובה." – אורלי ב., ראשון לציון
"רוצה להמליץ על מישהי שעוסקת בליווי התפתחותי לתינוקות. היא פשוט מדהימה ומקסימה בצורה שהיא מעבירה את הסדנא. מאוד קשובה לצרכים שלך ושל התינוק. אני מאוד שמחה שהיכרתי אותה. היא נתנה לי כלים מאוד חשובים ומועילים בתהליך ההתפתחות שזה ממש חשוב. במיוחד שאין לך נסיון קודם. אז ממש ממליצה בחום עליה. מכל הלב." – אודליה א., ראשון לציון
בסוף דצמבר ותחילת ינואר נפתחות קבוצות חדשות בנס ציונה לאמהות בחופשת לידה. לפרטים נוספים מוזמנת ליצור איתי קשר:
052-3672845 | info@annadekel.co.il