יום שלישי, 24 בדצמבר 2013

מרכז קניות ONE במגדלי תל אביב מזמין אתכם לחגוג את השנה החדשה בכל יום רביעי בשעה 17:00 עם הצגות ילדים מובילות !

פותחים את השנה האזרחית החדשה עם הצגות ילדים במתחם ONE  במגדלי תל אביב :

מרכז קניות ONE  במגדלי תל אביב מזמין אתכם לחגוג את השנה החדשה  בכל יום רביעי בשעה 17:00 עם הצגות ילדים מובילות !


מרכז קניות ONE מגדלי תל אביב מפנק אתכם במגוון רחב של הצגות ילדים מובילות שיציגו בכל יום רביעי החל מהיום הראשון שפותח את השנה האזרחית החדשה( 1/1/2014 ) ועד סוף חודש ינואר ( 29/1/2014) בשעה 17:00.

בתאריך 1/1/2014- "משאלה ליום הולדת"- ילדת יום הולדת קטנה יוצאת להרפתקה גדולה עם כובע קסמים שקיבלה במתנה.

בתאריך 8/1/2014- "במדינת המקצבים"- מופע הפעלה סוחף בשילוב תיפוף עם מקלות. חגיגה אמיתית על רחבת הריקודים בשילוב שירי ילדים מכל הזמנים.

בתאריך 15/1/2014- "הטבע הקסום והמוגן"- שני ילדים הלכו ליער לטייל ופגשו בעץ גדול ומאוד התפעלו: עץ יודע לדבר ועל היער לספר.

בתאריך 22/1/2014- "דינו הדינוזאור"- ברוכים הבאים למופע של דינו הדינוזאור, סיפור מקסים על ילד שמקבל בובת דינוזאור ענקית במתנה.

בתאריך 29/1/2014- "פרח לב הזהב"- יואבי יוצא למסע ארוך ומייגע על מנת למצוא מרפא לאימו החולה, בדרך הוא פוגש ידידים שונים שעוזרים לו להתגבר על כל המכשולים. ההצגה מביאה את סיפורן של חיות היער המוצג באמצעות דיבוב חי ומקצועי של כל דמות אשר מפיח רוח חיים בעלילה ומצית כל דמיון.

אודות רשת מתחמי  ONE:  
ONE הינה חברת ניהול של מרכזי הקניות של קבוצת פישמן והיא בעלת מוניטין עשיר בתחום הנדל"ן מרכזי הקניות והבילוי . הרשת מונה כיום 13 מרכזי קניות בפריסה ארצית  אשר שטחיהם עומד על למעלה מ- 200,000  מ"ר שטחי מכירה.  כחלק מפעילותה אחראית החברה לניהול השוטף של המרכזים, מרמת הניהול המסחרי, התפעול  וכלה בשיווקם. סוד ההצלחה של חברת one הינו יצירת השילוב הנכון של תמהיל מגוון, חנויות גדולות וייחודיות , מחירים אטרקטיביים ומיקומים נגשים ונעימים ללקוח.

אודות קבוצת פישמן:
קבוצת פישמן הינה אחת מחברות יזום וניהול מהגדולות והחזקות בישראל עם השקעות בתחומי הנדל"ן, תשתיות, תעשיה, מסחר, תקשורת  לוגיסטיקה והייטק. החברה מטפלת בלמעלה מ- 5 מיליון מ"ר של שטחי השכרה  בארץ ובחו"ל באמצעות החברות:  JEC כלכלית ירושלים ,IBC מבנה תעשייה ודרבן השקעות.