יום שבת, 29 במאי 2021

החוג שמהווה פוטנציאל קריירה לילדיכם בעתיד: חברת שחקים מציעה לימודי סייבר לילדים בכתות ג'-יב' במתכונת לימודים מקוונת מותאמת למציאות הקורונה

                                                                                                                                                                                                                 

החוג שמהווה פוטנציאל קריירה לילדיכם בעתיד:

חברת שחקים מציעה לימודי סייבר לילדים בכתות ג'-יב'

במתכונת לימודים מקוונת מותאמת למציאות הקורונה

אין צורך לחכות לגיוס לצה"ל ליחידות סייבר ומודיעין, כדי להתחיל לבנות ידע לקראת קריירה עתידית בהייטק: תכנית "ניצני סייבר" שמציעה חברת שחקים-סייבר היא תכנית ייחודית לתלמידי ייסודי וחטיבות ביניים, המותאמת למציאות הקורונה, ומלמדת את מקצועות התוכנה, ההייטק והסייבר במסלולי לימוד מקוונים. התכנית מתפרשת על פני שלוש שנות לימוד והיא כוללת לימודים מעשיים, סיורים, הרצאות וסדנאות של עובדי תעשיית ההייטק, ומהווה פתרון מעשיר ומעשי לימים בהם הלימודים אינם מתנהלים כסדרם. התכנית מאושרת ע"י משרד החינוך.

איך התכנית פועלת?

הלימודים כוללים מפגשים המתקיימים אחת לשבוע עם מדריך/ה מצוות שחקים באופן מקוון באמצעות פלטפורמת ZOOM. התכנית פועלת בבתי ספר כמסלולי מצוינות, תל"ן (תכנית לימודית נוספת), או פעילות העשרה אחר הצהריים. ניתן גם להפעיל את התכנית במתכונת פרונטלית בכיתת המחשבים של מוסד החינוך עם מדריך בכיתה. התכנית פועלת גם כפעילות העשרה במתנ"סים, מועצות מקומיות ובתי חוגים.

למי זה מתאים?

בתי ספר, חטיבות ביניים, ישיבות, אולפנות, מועצות מקומיות ואזוריות או גופים המעוניינים להציע לימודי סייבר איכותיים ומהנים בעלויות מוזלות ומסובסדות, במהלך מציאות הקורונה, ימי סגר ובימים בהם הלימוד הפרונטלי אינו ישים.

הלימודים מותאמים לילדים בכיתות ג'-י"ב ללא רקע קודם בסייבר ובתכנות, המבקשים ללמוד את עולם הסייבר בצורה מהנה ויסודית.

** למגיעים עם רקע קודם בתכנות/סייבר ניתן להצטרף לשלבים מתקדמים בתכנית.

מה לומדים?

התכנית מועברת בגישה מעשית "Hands-On" וכוללת התנסות נרחבת עם אתגרי סייבר מתוחכמים, שפות קוד, תחקור אירועי סייבר, בניית יישומים והאקתונים מקצועיים בהשתתפות ההורים.

עלויות התכנית: 190 ₪ בחודש

פעם בשבוע הבן שלי אופק מחכה לשעה ספציפית. אני רואה שהוא מחכה לשיעור הסייבר שלו בכליון עיינים, הוא יושב  מרותק ולומד בקבוצה של שחקים.

אסור להפריע לו בשיעור, כי הוא מרוכז ונהנה מאוד מהשיעור.

הלמידה בקבוצה של מס' ילדים עם מורה.

הוא לומד תוכן רב, של משחקים, תוכנות, סייבר והאקרים. למשל הוא למד לפרוץ למשחקים, להכיר איך בנוי דפדפן, למד על איך עובד המחשב - מההיסטוריה של המחשבים הראשונים ועד ימינו.

החומר מסקרן אותו, והוא ממש משקיע בשיעור ומחכה לו כל שבוע מחדש.

כיף שהחוג מתקיים בזום ומאפשר חיבור מרחוק. השיעורים גם מוקלטים במקרה שמפספסים ניתן לצפות בשיעור ולהשלים את החומר.

אנחנו מאוד ממליצים, אופק שלנו בן ה-9 נהנה מאוד ממערכי השיעורים ולומד בכל פעם מחדש. 



אודות שחקים

שחקים מפעילה מגמות ומסלולי  לימוד מקצועי של יסודות הסייבר בחטיבות ובתיכונים ברחבי הארץ. במסגרת לימודי המגמה, החניכים נחשפים לכלים טכנולוגיים מתקדמים, מתמודדים מול אתגרי סייבר מהעולם האמיתי בזמן אמת, מתרגלים את החומר במעבדת אונליין שנבנתה במיוחד עבורם ורוכשים כלים ומיומנויות, שבעבר היה ניתן לרכוש רק בלימודי השכלה גבוהה. המגמה נמשכת כ-3 שנים ובסיומה יוצא החניך עם סט כישורים ברמת עובד תעשייה. אתר שחקים: www.shchackim.co.il


עשו לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג, ולא תפספסו אף פוסט!